Centralwings utknął na Gatwick

od wczoraj pasażerowie nie mogą przylecieć z LGW do KRK. Przed chwilą usłyszałem w wiadomościach RMF. 120 pasażerów nocowało w hotelu, zaczynają się troszkę irytować. Nie wiadomo dlaczego się irytują i dlaczego samolot nie odleciał :-)
12/08/2008 09:05  
gość_e139f
gość_e139f - Profil gość_e139f
marlot 2008-08-14 21:18   
marlot - Profil marlot
Czas juz skonczyc z amatorska dzialalnoscia.To co wyprawia centralwings przechodzi ludzkie pojecie
humbak 2008-08-13 10:35   
humbak - Profil humbak
jacek77: Alez ile mozna ciagle pisac o opoznieniach Wizza? Im sie zbiera, jak sie raz wezmiemy a dobrze, to bedzie jakis "raporcik" o tym, jak to Wizz nie spelnia praw pasazera.
marecki 2008-08-13 09:00   
marecki - Profil marecki
Chociaż żeby było sprawiedliwie, to o ptaszku, który postradał życie w silniku W6 też było...
marecki 2008-08-13 08:58   
marecki - Profil marecki
Bo tradycją się już stało komentowanie opóźnień C0 i awaryjnych lądowań LO; a to że znacznie gorzej jest u innych, to już mało "medialne" jest :))
jacek77 2008-08-13 00:17   
jacek77 - Profil jacek77
Witam
Powiedzcie jak to jest (np. wizzair) ostatni czasie miał szereg opóźnień po 5,10,12, nawet 22, rejsy odwołane (nawet 4 na dobe), ludzie zostawieni na lotniskach, brak organizacji hoteli. Przedstawiciel HAHAHA dobre mi to nawet nie wyszedł do pasażerów, zajmował się nimi handling i ludzie się wyżyli właśnie na pracownikach lotniska. Czy ukazało się jakieś info w prasie na portalu ??? jakieś tylko niewielki widziałem reportaż w TVS, to wszystko:)) śmieszne no nie??? ale do czego zmierzam widziałem znane stacje radiowe i TV ludzie informowali portal internetowy itp. Jak kiedyś pisałem znajomi w Hann musieli siłom wymusić na linii hotel co jest ewidentnie łamaniem praw pasażera bo to linia powinna się zając pasażerami, do hotelu udała się tylko tak grupa która się awanturowała reszta siedział na lotnisku i czekała chyba tam było 17h poślizgu. Wniosek jeden jak nie masz reklamy to jesteś na tapecie nawet pasażer.com nie zamieszcza o nich niezręcznych informacji boji się czegoś????
gral 2008-08-12 21:27   
gral - Profil gral
byc moze wlasnie to mial rzecznik na mysli. w sumie tak to mozna rozumiec z tego co jest napisane, tym niemniej wczesniej gazeta ewidentnie (zlosliwie?) napisala ze centralwings kontaktowal sie z pasazerami mailowo
aynis 2008-08-12 21:22   
aynis - Profil aynis
Całość w przeglądzie prasy, jak ktoś ma ochotę poczytać. Emailem kontaktowali się chyba z obsługą LGW.
gral 2008-08-12 21:20   
gral - Profil gral
a tymczasem na onecie... centralwings kontaktowal sie z porzuconymi paxami poprzez... emaile :))))))) Blisko 80 osób, które miały wczoraj odlecieć z londyńskiego Gatwick do
Krakowa na cały dzień utknęło na lotnisku. - Przez osiem godzin nikt
nawet do nas nie zajrzał - żalą się "Gazecie Wyborczej". Kamil Wnuk - rzecznik przewoźnika tłumaczy na łamach dziennika, że
samolot nie mógł polecieć, ponieważ "wystąpiła usterka techniczna". -
Natychmiast po awarii, do Londynu polecieli nasi mechanicy, żeby
naprawić awarię - mówił po południu rzecznik. Na pytanie dlaczego nikt
nie wyszedł do pasażerów, odpowiedział, że przedstawiciele przewoźnika
w Londynie czekali na wynik przeglądu samolotu i że Centralwings
kontaktował się z nimi mailowo.
marecki 2008-08-12 09:38   
marecki - Profil marecki
skoro zapewniono im noclegi w hotelu, to znaczy, że nie pozostawiła... pozostawienie byłoby wtedy, gdyby samolot nie przleciał/odleciał a ludzie zostali na lotnisku bez żadnej pomocy.
aguirre 2008-08-12 09:24   
aguirre - Profil aguirre
I która to linia pozostawiła pasażerów w takiej sytuacji ? Pytanie raczej retoryczne.
aynis 2008-08-12 09:10   
aynis - Profil aynis
Już wczoraj o tym mówili. Tylko w radiu podali, że odlecieć nie może ok. 200 pasażerów. Część pasażerów (matki z dziećmi) miały niby mieć przebukowane bilety na inny lot do Polski, ale przebukowali tylko matkom, a dzieciom już nie...
pitterek 2008-08-12 09:07   
pitterek - Profil pitterek
od wczoraj pasażerowie nie mogą przylecieć z LGW do KRK. Przed chwilą usłyszałem w wiadomościach RMF. 120 pasażerów nocowało w hotelu, zaczynają się troszkę irytować. Nie wiadomo dlaczego się irytują i dlaczego samolot nie odleciał :-)
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama