linkinpark: spoko.....ale czasami faktycznie chyba przesadzasz z nowymi postami..i nie chodzi mi o to ze to ty je podajesz chodzi o te ze nie kazde info zwiazane z lotnictwem musi pojawic sie na forum...
linkinpark
2008-07-08 11:39
marian i mrader:to forum jest dla każdego i jeżeli macie z tym problem to wasza sprawa.Wiec darujcie sobie glupie komentarze.
okej... już się nie czepam :)
marian:a ta nie idzie w parze z ilością...?;))
w tym przypdku bardziej miałem na mysli jakość...
linkinpark
2008-07-07 19:53
marian:"ale linkinpark: nie pisz do mnie, że mam jakies parcie na szkło,".Nie napisałem że masz parcie na szkło tylko ze mógłbym tak napisac,bo skoro ty oceniasz mnie po iloście postów to ja Ciebie mogę w ten sam sposób ocenic.
może i troche sie uczepiłem, ale linkinpark: nie pisz do mnie, że mam jakies parcie na szkło, ok? znacznie wiecej czytam niz umieszczam tu wpisów, a zupełnie mi nie zalezy ile ich jest 100, 200 czy 800. a to, że jesteś nowy, jak to sam określasz, to okej... fajnie, że ciągle ktoś nowy się pojawia, ja w sumie też jestem nowy - w porównaniu do innych forumowiczów.
linkinpark
2008-07-07 17:08
marian:o co ci chodzi?Oto że jestem nowy i dużo piszę?Oto że pisze informacje z lotnictwa których tu nie ma?Tak samo ja bym mógł powiedziec że skoro masz ponad 400 postów to masz parcie na szkło na tym portalu("że zakładasz nowe wątki tylko po to aby twój nick na liście pojawiał się częsciej niż inne... ").Zaczełem się interesowac samolotami i zamiesciłem tu pare tematów których tu nie było więc o co ci człowieku chodzi?Bo nie wiem co jest takiego złego że ktoś udziela się na forum?
linkinpark: sorry, ale mam wrażenie, że zakładasz nowe wątki tylko po to aby twój nick na liście pojawiał się częsciej niż inne... Czy to jest, aż tak ważne? Nie wiem...
linkinpark
2008-07-07 13:07
Na lotnisku we Wrocławiu zdezorientowani pasażerowie mogą znaleźć pomoc u specjalnych informatorów. Odpowiedzą oni na wszelakie pytania i pojawiające się wątpliwości, wskażą miejsce dotarcia do odpowiednich stanowisk odprawy, a na hali odlotów posłużą pomocą przy przygotowaniu się do kontroli bezpieczeństwa.
Jak ich poznać? Są dobrze oznakowani; w jaskrawo pomarańczowych koszulkach z napisem: "Need help? Potrzebujesz pomocy?" są każdego dnia na wrocławskim lotnisku. Bez trudu można porozumieć się z nimi także w obcych językach - np. po angielsku.
Informatorzy na lotniskach to duże ułatwienie dla podróżnych. Z takiego rozwiązania korzystają pracownicy Polskich olei Państwowych (np. w Krakowie) jak również Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie.