Mysle, ze jest jeszcze jedna kwestia, ze Star Alliance nie chce stracic swietnej pozycji w Hiszpanii, jaka ma poprzez czlonkostwo JK. Gdyby nastapila fuzja z IB, to by JK odszedl ze Stara najprawdopodobniej. Sta pomysl na spzredaz do LH. Ale JK ciazy SASowi, wiec bedzie sie chcial go pozbyc w przyszlosci.
Chyba byly rozne wizje mowilo sie o fuzji z IB ale pewnie Sas liczyl na LH tyle ze JK ma nie wiele LH do zaoferowania wg mnie no i troszke paliwozernych MD.. w spadku po Sk a to w tych czasach nie jest chodliwy towar
A kto mial kupic Spanair? Bo nie jestem w temacie :-)
linkinpark
2008-07-02 11:55
To już pewne - Spanair pozostanie w rękach Grupy SAS. Proces sprzedaży tego przewoźnika został wstrzymany.
Pierwotnie Spanair miał zostać sprzedany do końca połowy 2008 roku. Jednak ze względu na trudne warunki panujące na hiszpańskim rynku lotniczym, rekordowo wysokie ceny paliwa oraz napięcia w sektorze finansowym Grupa SAS nie osiągnęła warunków, na jakich chciała wycofać się z inwestycji.