Groentje
2021-02-23 11:48
lot jako taki nie był odwołany, ale linia zmieniała 3 razy datę lotu. mimo wszystko zadzwoniłem na infolinię dopytać o wyjścia i poinformowano mnie, że mogę wykorzystać te opcje bez względu na to czy lot był zmieniony czy nie. zwrotu biletu można dokonać na infolinii, zaś zwrotu na voucher poprzez stronę internetową
Dzięki za odzew.
Mam jeszcze pytanie, czy Twój lot został odwołany?
Ja mam wykupione 2 loty: z Warszawa - Newark i powrót San Francisco - Warszawa.
Obawiam się, że mogą powiedzieć: przecież my latamy...
Z propozycjami rekompensaty zgłosili się sami, czy musiałeś interweniować?
Jeśli tak to gdzie?
Dzięki.
Groentje
2021-02-22 13:07
ja kupowałem 4 bilety w TAPie w maju 2020 r. na trasie Berlin Miami na listopad 2020 r. i bez problemu mogłem wybrać spośród 3 opcji: zwrot biletu i zwrot 100% wartości wpłaconej, zmiana daty lotu na 6 miesięcy w przód na identycznej trasie lub zwrot wartości na voucher z datą ważności użycia 1 roku od daty zwrotu (+10% wartości za wybranie vouchera). przy czym voucher można wykorzystać np. 2 lub 3 razy na różnych trasach.