Kwarantanna nie jest żadnym powodem do tego, by pasażer miał nie lecieć. Jeśli lot z tego powodu nie został odwołany i odbędzie się, to na żaden zwrot nie ma szans. Od linii lotniczej zależy czy pójdzie pasażerom na rękę i pozwoli na zmianę terminu podróży, albo relacji biletu, wzglednie da voucher do wykorzystania. Co najmniej jedna z tych opcji jest prawdopodobna w obecnym czasie, ale o zwrocie pieniędzy mowy raczej nie będzie. Jedynie, gdyby lot został odwołany, to wówczas zwrot pieniędzy będzie przysługiwał.
gość_d551e
2020-10-03 16:47
@gość_b965a: to że UK wprowadza kwarantannę to nie jest winba linii lotniczej, więc jeśli chodzi o linię lotniczą to absolutnie odszkodowanie od linii lotniczej nie akończy się sukcesem, poza tym domaganie się odszkodowania od rządu UK domniemuję, że również nie zakończy się sukcesem, pozdrawiam serdecznie
gość_d44ea
2020-10-02 20:34
Nie sadze - de facto nic nie zabrania odbycia lotu. Po prostu po wyladowaniu nalezy przejsc kwarantanne. I tego sie beda linie trzymaly. Samolot wciaz moze leciec, i odleci a to ze pasazer nie chce/nie moze przejsc kwarantanny to de facto "nie ich wina"..