Spróbuje zgadnąć, Lufthansa?
Lufa potrafi obciążyć klienta, który nie wykorzystał wszystkich segmentów na bilecie, przeliczając jego cenę tak, jakby był on kupiony od początku bez tego niewykorzystanego segmentu. Powołują się przy tym na ułożony przez siebie regulamin. W ubiegłym roku po sądowej potyczce jednego z tak obciążonych klientów, sąd w Berlinie uznał, ze taki zapis w regulaminie jest czymś co u nas nazywane jest klauzula abuzywna i nakazał zwrot pieniędzy pasażerowi. Wyrok dotyczy jednak jednostkowego przypadku i co prawda warto go przywoływać w potyczkach z Lufa, ale nie wymusza on na linii działań ogólnych, czy tez obowiazek odstąpienia od takiej praktyki zawsze, zatem w przypadku dużego uporu ze strony linii, rozwiązaniem może być tylko nowy proces.
gość_ad9f3
2020-08-05 14:50
wygląda na to, że jest to przykra niespodzianka