Linie LOT

Musze podzielic sie karygodnym postepowaniem ze strony linii lotniczych LOT. Ponad 3 miesiace temu moj lot zostal odwolany z powodu Covid-19, na kilka dni przed data wylotu. Niezwlocznie wyslalam wniosek o zwrot kosztow niewykorzystanego lotu, co zgodnie z unijnymi prawami klienta nalezy mi sie w takiej sytuacji. Nie otrzymywalam odpowiedzi ani informacji w mojej sprawie przez tydzien, wiec ponowilam prosbe o zwrot. Nadal bez odzewu. Minal miesiac, po czym otrzymalam jedynie automatycznie wygenerowana odpowiedz o tym, ze zgloszenie zostalo przyjete i z powodu na zaistniala sytuacje (Covid-19) termin oczekiwania sie wydluza. Tydzien pozniej ponawiam prosbe proszac o osobiste odniesienie sie do mojej sprawy, dostaje w koncu informacje, ze czas oczekiwania to nawet 2 miesiace. Ale przez kolejne poltora miesiaca wciaz nic sie nie dzieje, ani zwrotu kosztow lotu, ani informacji o przebiegu sprawy. Po 3 miesiacach "atakuje" kazda z mozliwych form kontaktu zadajac informacji i zwrotu, wysylam liczne zgloszenia podajac wszystkie niezbedne dla nich informacje odnosnie mojego lotu i czasu oczekiwania, az laskawie otrzymuje wiadmosc z obslugi klienta proszac mnie o podanie moich danych, ktore ta ja im wyslalam conajmniej juz kilkanascie razy dotychczas! To jest ewidentne przeciaganie sprawy z ich strony, ignorowanie klienta, wprost karygodne postepowanie. Sam fakt, ze czekam juz 3 miesiace jest nie do pomyslenia, ale to, ze oni nawet nie staraja sie w tak dlugim okresie czasu przynajmniej wyjasnic dlaczego tak sie to przeciaga, uspokoic klientow, ktorzy maja prawo do zwrotu i czesto sa to niemale kwoty, to juz jest totalny brak szacunku z ich strony. Powinni przylozyc sie bardziej do ulepszenia customer service. A tak na marginesie, to ich loty nagminnie sie spozniaja, takze duzo jeszcze maja do nadrobienia by siegnac jakis przywoity poziom swiatowy.
18/06/2020 08:24  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ae17c 2020-06-26 21:17   
gość_ae17c - Profil gość_ae17c
Mój lot miał się odbyć 22 marca. 23 marca zgłosiłem o zwrot pieniędzy. Mialem kontakt z nimi, ale tylko zdawkową informację, że mam czekać. Rozumiem, że LOT jest tak zajęty obsługą pasażerów w tym okresie, ze nie ma zbyt wiele czasu na zwroty jakiś tam niewykonanych rejsów. Mamy w końcu okres wakacyjny i zapewne obłożenie na rejsach jest tak duże, że całe biuro zajmuje się nadmiarem pasażerów. A może wszyscy są zajęci przenoszeniem do nowej linii? A jak stara zostanie postawiona w stan upadłości to ci wszyscy natrętni roszczeniowcy będą mogli w końcu cmoknąć cale biuro w pompkę. Ja tak długo nie czekalem, złożyłem w banku o cashback i niech oni już dochodzą zwrotu. Visa ma w razie czego ubezpieczenie. Od bankruta raczej ciężko wydobyć zwrot. A ja już PLL LOT nie polecę, pewnie przestanie istnieć zanim ja będę miał potrzebę polecieć.
gość_56975 2020-06-22 08:35   
gość_56975 - Profil gość_56975
Informowali że zwroty trwaja od 3 do 4 miesiecy. Ja rozumiem ze ludzie sie denerwuje (sam czekalem) ale sytuacja jest naprawde wyjatkowa wiec troche wyrozumialosci moim zdaniem
gość_37746 2020-06-20 23:40   
gość_37746 - Profil gość_37746
AS100, miałem podobną sytuacje z eurowingsem, zero kontaktu i przeciaganie sprawy, kilka wysłanych email i kilka telefonow do call center nic nie dało, tylko automatycznie wygenerowany email nic wiecej. Skonczyło sie na chargebacku z banku, kasa odzyskana po miesiacu od zlozenia wnoisku. powodzenia
gość_6f8c5 2020-06-20 07:46   
gość_6f8c5 - Profil gość_6f8c5
My czekamy od 29 marca na zwrot pieniędzy za loty odwołane z powodu Covid-19. PLL LOT jeszcze istnieje ale zachowują się jakby już upadli. Zero kontaktu. Nikt nie odpowiedział na nasze zgłoszenie i nikt nie raczył odpisać na żadną z naszych wielu reklamacji. Jeśli nowa spółka ma tak też działać to chyba trzeba będzie im płacić po wykonaniu usługi :)
gość_f13b5 2020-06-19 15:16   
gość_f13b5 - Profil gość_f13b5
Nigdy nie zrozumiem takiej roszczeniowej mentalności. Lot zwraca pieniądze po długim oczekiwaniu obecnie, ale zwraca, czego o wielu innych liniach powiedzieć nie można. W Hiszpanii przykładowo pasażer może otrzymać voucher, ja o swój w Air Europa zawnioskowałem już dwa tygodnie temu i cały czas go nie otrzymałem. Nie ma możliwości rezygnacji z vouchera na rzecz gotówki. Voucher będzie ważny rok, jeśli przez rok go nie wykorzystam, to dopiero wtedy mogę wnioskować o zwrot pieniędzy. I co, nadal Lot taki niedobry?
AS100, w obecnej sytuacji od żadnej linii lotniczej łatwo pieniędzy nie odzyskasz i będziesz musiała czekać wiele miesięcy. Tupanie w podłogę niewiele ci da.
lysypiotr76 2020-06-19 15:08   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Na Facebooku powstała grupa „LOT - poszkodowani przez linie lotnicze LOT”, gdzie ludzie opisują swoją walkę o odzyskanie pieniędzy. LOT sam przyznał, że wpłynęło ponad 100 tys. wniosków o zwrot pieniędzy. Pozostaje niestety cierpliwie czekać na rozpatrzenie wniosku.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama