Musze podzielic sie karygodnym postepowaniem ze strony linii lotniczych LOT. Ponad 3 miesiace temu moj lot zostal odwolany z powodu Covid-19, na kilka dni przed data wylotu. Niezwlocznie wyslalam wniosek o zwrot kosztow niewykorzystanego lotu, co zgodnie z unijnymi prawami klienta nalezy mi sie w takiej sytuacji. Nie otrzymywalam odpowiedzi ani informacji w mojej sprawie przez tydzien, wiec ponowilam prosbe o zwrot. Nadal bez odzewu. Minal miesiac, po czym otrzymalam jedynie automatycznie wygenerowana odpowiedz o tym, ze zgloszenie zostalo przyjete i z powodu na zaistniala sytuacje (Covid-19) termin oczekiwania sie wydluza. Tydzien pozniej ponawiam prosbe proszac o osobiste odniesienie sie do mojej sprawy, dostaje w koncu informacje, ze czas oczekiwania to nawet 2 miesiace. Ale przez kolejne poltora miesiaca wciaz nic sie nie dzieje, ani zwrotu kosztow lotu, ani informacji o przebiegu sprawy. Po 3 miesiacach "atakuje" kazda z mozliwych form kontaktu zadajac informacji i zwrotu, wysylam liczne zgloszenia podajac wszystkie niezbedne dla nich informacje odnosnie mojego lotu i czasu oczekiwania, az laskawie otrzymuje wiadmosc z obslugi klienta proszac mnie o podanie moich danych, ktore ta ja im wyslalam conajmniej juz kilkanascie razy dotychczas! To jest ewidentne przeciaganie sprawy z ich strony, ignorowanie klienta, wprost karygodne postepowanie. Sam fakt, ze czekam juz 3 miesiace jest nie do pomyslenia, ale to, ze oni nawet nie staraja sie w tak dlugim okresie czasu przynajmniej wyjasnic dlaczego tak sie to przeciaga, uspokoic klientow, ktorzy maja prawo do zwrotu i czesto sa to niemale kwoty, to juz jest totalny brak szacunku z ich strony. Powinni przylozyc sie bardziej do ulepszenia customer service. A tak na marginesie, to ich loty nagminnie sie spozniaja, takze duzo jeszcze maja do nadrobienia by siegnac jakis przywoity poziom swiatowy.