Witam.
19 grudnia o godzinie 15 40 mieliśmy zaplanowany lot z Wrocławia do Eindhoven, nr lotu W61825.
Niestety lot został odwołany z przyczyn technicznych, problem z kołem.
Gdy zajęliśmy miejsca w samolocie, to było przed 15 40 nic nie wskazywalo na opóźniony czy tam odwołany lot. Następnie obsługa samolotu poinformowała Nas, że pojawiły się problemy. Po dwóch ponad godzinach kolejna informacja o tym, że będziemy jeszcze czekać godzinę na to, aby mechanicy dotarli na lotnisko ( korki we Wrocławiu)
Potem wszyscy pasażerowie opuścili samolot i udaliśmy się na terminal, gdzie mieliśmy czekać na informacje. Po 18 widnieje informacja o odwołanym locie.
Potem bieg do kasy biletowej i jedyne co udało się załatwić to zmiana lotu na następny dzień, ale nie z Wrocławia a z Warszawy Chopin. Jedna noc we Wrocławiu ( przejazd do hotelu, nocleg w hotelu, kolacja plus transport na dworzec Główny Wrocław, to ponoć na koszt wizz Air)
Natomiast do Warszawy musieliśmy dostać się na własny koszt. Lot z Warszawy był na 13 25 w61371.
Bilet za pociąg mam.
Chciałbym zapytać o odszkodowanie w takiej sytuacji, co Mi się należy a co nie. Pierwszy raz w takiej sytuacji i zastanawiam się czy samemu ubiegać się o pieniądze czy też zlecić to komuś i mieć na uwadze, że będzie prowizja.
Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam.