Luftwaffe
2020-04-02 22:34
Ja mialem mieć jutro lot z alikante ale stało się tak że od trzech dni jestem na kwarantannie w Walencji miałem kontakt z zakażoną osobą i nie moge wychodzić przez dwa tygodnie z domu. 3 dni temu napisałem im jaka jest sytuacja przez mesengera na ich stronie na FB bo nie było sposobu żeby sie można było dodzwonić. Oczywiście bez odpowiedzi Dziś udało mi sie dodzwonić i konsultant powiedział że mi nic nie przysługuje żaden zwrot zmiana czy voucher. Anulowałem więc rezerwacje by ktoś jescze mogł polecieć zamiast mnie a wiem że od 4 dni maja komplet na ten rejs. Więc sprzedałi drugi raz bilet (sprawdzone).. Złożyłem reklamacje i odowiedź negatywną dostałem UWAGA w ciagu 57 minut. Taka jest ich polityka i uczciwość.NIE POLECAM tego tworu z kartonu.
gość_4056b
2019-10-25 14:34
gość_5e3b2 jedyny komentujący ze znajomością tematu.
gość_f0c61
2019-10-23 23:36
Prosze zlozyc skarge do ULC gdyz przwoznik - LOT powinien zaproponowac przelot w innym dla Panstwa dogodnym terminie lub wyslac innymi liniami gdyz jest to ich obowiazek a za odwolany przlot jescze wyplacic stosowne odszkodowanie - prosze sie nie poddawac!!!
gość_5e3b2
2019-10-23 18:59
Lot niczego nie ma gdzieś. Natomiast wielu wydaje się, ze te obowiązki linii nie maja granic. A taka granica są dwa tygodnie przed wylotem. Jeśli samolot zostanie odwołany na ponad 14 dni wcześniej to jedyne do czego linia jest zobowiązana to zwrot kosztów biletu w 100%, nic więcej. I nie słyszałem jak dotąd, aby którakolwiek linie poza taka wielkoduszność wykraczała. Nie raz, nie dwa miałem wątpliwa przyjemność mieć zamiar lecieć odwołanym rejsem. To nigdy nie jest przyjemne, ale nigdy nikt nie robi problemów z przebukowaniem na inna linie, o ile połączenia są dostępne. Nie ma tez problemu z hotelami i późniejszym odszkodowaniem.
gość_1d25a
2019-10-23 18:40
Jeżeli odwołali lot na 14 dni wcześniej, to nic nie zrobisz. Owszem, mogą przepisać ale to tylko i wyłącznie ich dobra wola.
gość_6e5ab
2019-10-23 18:18
Przeloty sa regulowane prawami w/g Konwencji warszawskiej.
gość_698fc
2019-10-23 16:05
Z tego co mi wiadomo, to są określone prawa pasażerów. Przewoźnik ma obowiązek zapewnić przelot alternatywny, który dociera do celu podróży, więc np. z przesiadką, czy na pokładzie innej linii lotniczej. Problem w tym, że LOT ma to gdzieś i trzeba się o te prawa mocno wykłócać, czy też straszyć prawnikami lub skargą do ULC. Trzeba poszukać w internecie te przepisy aby się na nie powołać, to ponoć zmienia reakcję przewoźników.
pablakiss
2019-10-23 12:29
Ciesz się ze zyjesz. Oni normalnie zjadaja człowieki, nic po Was nie zostaje.