Lewizna LOT-u

Czesc, rezerwujac bilety lotu w taryfach standard lub flex mamy prawo do wyboru miejsc. Ostatnio dwa razy zabookowalem te taryfy dla dwoch osob, bo zalezalo mi zeby siedziec razem. Od razu na etapie bookingu wybralem miejsca. I w obu przypadkach lot rozsadzil nas na dwa przeciwlegle konce samolotu. Zero zmian operacyjnych (samolot sie nie zmienil) i ZERO informacji. Wiec placac za drozsza taryfe ani nie pogadalem z kumplem, ani nie polece na wakacje obok zony... To skandal, bo nawet ryan jak sie placi za miejsce nie robi takich numerow. Czy mieliscie takie doswiadczenia? Czy nalezy sie nam za to rekompensata?W ogolnych warunkach jest wyraznie napisane: "11.3. ZWROTY Z PRZYCZYN LEŻĄCYCH PO STRONIE PRZEWOŹNIKA Jeżeli przewoźnik: odwołuje lot lub nie może wykonać lotu w rozsądnym czasie zgodnie z ustalonym rozkładem lub omija rozkładowy punkt lądowania, który jest miejscem docelowym albo miejscem przerwy w podróży pasażera lub nie jest w stanie zapewnić pasażerowi miejsca, które zostało zarezerwowane lub powoduje, że pasażer traci połączenie, na które ma potwierdzoną rezerwację, wysokość zwrotu będzie odpowiadać: jeżeli bilet jest całkowicie niewykorzystany – kwocie równej opłacie pobranej od pasażera (bez żadnych potrąceń); jeżeli bilet jest częściowo wykorzystany, wyższej kwocie wynikającej z porównania: taryfy za przelot w jedną stronę (pomniejszonej o ewentualnie zastosowane zniżki) od miejsca przerwy do miejsca przeznaczenia albo następnego punktu zatrzymania, z różnicą pomiędzy opłaconą taryfą za całą podróż a taryfą, którą należałoby opłacić za podróż na wykorzystanych odcinkach." CKM ps. swoja droga a propos lewizny lotu: a) probuje sie dodzwonic do lotu... malo tego ze nie mam miejsc, przez 63 minut slucham ich durnej muzyczki w tle... b) ostatnio bookowalem bilet lotu przez 8h pomiedzy nie dzialajaca strona lotu (nie dzialalo przetwarzanie platnosci kartami), a call center ktore nie jest w stanie skutecznie obsluzyc platnosci w przypadku rezerwacji przez lotdlafirm... c) w bcn siedzielismy 3h w samolocie bez klimy czekajac na naprawe... szkoda placic za debording / boarding / podlaczenie klimy? intuicyjnie staralem sie wybierac lot, ale naprawde jakikolwiek lowcost zdaje sie lepiej dbac o klientow niz oni...
18/07/2019 22:57  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_f596e 2019-07-20 15:24   
gość_f596e - Profil gość_f596e
gość_84ea4 - tutaj sobie popatrz:
zobacz link
gość_93c46 2019-07-19 21:35   
gość_93c46 - Profil gość_93c46
Sorry, mało wiarygodnie brzmi ta historia. Często latam w taryfie Classic i nigdy mi się nie zdarzyło żebym miał zmienione miejsce, do Lotu dzwonię kilka-kilkanaście razy w roku, o bardzo różnych portach, czasem ktoś zgłasza się od razu, ale nierzadko trwa to trochę, na ogół od kilku do maksymalnie 30 minut, nigdy nie czekałem dłużej. Jakoś nie bardzo przekonuje mnie historia o 8 godzinach spędzonych przed komputerem z nieustannym klikaniem płatności, mało to wiarygodne. Podobnie jak trzymanie pasażerów przez 3 godziny w samolocie z powodu usterki. Podsumowując - czyżby jakiś rozżalony pracownik (były), czy raczej hejter od konkurencji?
gość_84ea4 2019-07-19 09:49   
gość_84ea4 - Profil gość_84ea4
jakie to były kierunki i w jakiej dokładnie klasie i taryfie kupione?
na stronie LOT'u nie widzę taryf "standard" ani "flex". są natomiast takie:
zobacz link
w klasie rezerwacyjnej "economy" we wszystkich wersjach taryf wybór miejsc jest dodatkowo płatny. czy została Ci naliczona opłata za rezerwację miejsc?
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama