Witam. Ja zakupiłam bilet w obie strony przez esky. Niestety powrotną podróż się nie odbyła, bo na bilecie miałam złą godzinę wylotu. Stawiłam się na lotnisku, a tu niespodzianka, powiedziano mi że samolot odleciał. Nikt nie poinformował mnie o innej godzinie wylotu. Jak się później dowiedziałam, ta linia lotnicza nie zmieniła godzin wylotu, zawsze latają o tej godzinie, tylko na moim bilecie był błąd i godzina 2 godziny późniejsza. Musiałam przedłużyć pobyt o 2 dni, wykupić dodatkowy bilet powrotny, zapłacić za hotel, o straconych nerwach nie wspomnę. Infolinia esky nie odpowiada, a na wysłany formularz kontaktowy nie odpowiedzieli do dziś. Chcę domagać się od nich poniesionych kosztów, założyć sprawę, ale nie wiem jak się do tego zabrać. Oczywiście pomogę osobie, która złoży pozew przeciwko nim. Mój e-mail
zobacz link