ESKY Pozew

Szanowni Państwo Pozytywne opinie które się pojawiają są utrzymanie, w mojej ocenie, w tonie kierownika esky który tuszuje nasze wrażenia z podróży z nimi. Nie będę tu opisywał negatywnych odczuć, które mnie spotkały z wyjazdem mojej żony siostrzenicy. Szczegóły są takie same jak piszących tu wcześniej osób. Z uwagi na Jawne osz....o i jego powtarzalny mechanizm widzę tu szansę na wygranie procesu. Uprzejmie proszę osoby dysponujące wiedzą o kontakt ze mną w interesujących mnie sprawach, niezbędnych do wniesienia pozwu: - OC działalności gospodarczej ESKY, lub ubezpieczyciel - przesłanie oświadczenia o swoich przejściach z ESKY, z danymi kontaktowymi, umożliwiającymi powołanie na świadka- w ramach pomocy prawnej, w tej samej miejscowości co Państwa zamieszkanie - opisanie w korespondencji do mnie mechanizmu oszustwa jakie w Państwa odczuciu miało miejsce- o ile tak było - zabezpieczenie nagrań z ESKY i umożliwienie mi do nich dostępu w procesie, celem wykazania szkody jaką konsumenci ponoszą w skutek działalności tego podmiotu- a to celem zakazania działalności gospodarczej. - Państwa uwagi, które nie przychodzą mi w tej chwili go głowy, a które ułatwią mi wniesienie powództwa i jego wygranie. Po kontakcie mailowym udostępnię zainteresowanym również mój tel. zobacz link Pozdrawiam Piotr Rz.
18/06/2019 11:09  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_6d432 2020-09-08 11:25   
gość_6d432 - Profil gość_6d432
Witam. Ja zakupiłam bilet w obie strony przez esky. Niestety powrotną podróż się nie odbyła, bo na bilecie miałam złą godzinę wylotu. Stawiłam się na lotnisku, a tu niespodzianka, powiedziano mi że samolot odleciał. Nikt nie poinformował mnie o innej godzinie wylotu. Jak się później dowiedziałam, ta linia lotnicza nie zmieniła godzin wylotu, zawsze latają o tej godzinie, tylko na moim bilecie był błąd i godzina 2 godziny późniejsza. Musiałam przedłużyć pobyt o 2 dni, wykupić dodatkowy bilet powrotny, zapłacić za hotel, o straconych nerwach nie wspomnę. Infolinia esky nie odpowiada, a na wysłany formularz kontaktowy nie odpowiedzieli do dziś. Chcę domagać się od nich poniesionych kosztów, założyć sprawę, ale nie wiem jak się do tego zabrać. Oczywiście pomogę osobie, która złoży pozew przeciwko nim. Mój e-mail zobacz link
gość_d7548 2020-08-05 12:11   
gość_d7548 - Profil gość_d7548
Wydaje mi się, ze mogę mieć problem z ta firma . W dniu wczorajszym przez stronę esky zakupiłam bilety . Calkowity koszt wynosił ponad 1300 zł , z konta pobrana i zablokowana została kwota 920 zł . Do dnia dzisiejszego brak odzewu , rezerwacja nie jest potwierdzona , pieniądze są zablokowane termin wylotu zbliża się .
Kontakt telefoniczny nie działa a na wysłane e-mail e brak jest odpowiedzi .
Gdyby to było przydatne w pokruszonym przez pana wątku , proszę o kontakt : e-mail zobacz link
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy