Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Nowe maszyny będą sukcesywnie zastępować eksploatowane obecnie przez LOT Embraery 145, najmniejsze pasażerskie samoloty odrzutowe oferowane przez Brazylijczyków. Zawarta właśnie umowa przewiduje dostawę dwunastu samolotów Embraer ERJ-175, ale dopuszcza się możliwość zamiany czterech ostatnich egzemplarzy na większe modele ERJ-190 lub 195. (PAP via Puls Biznesu)
Podobna schiza z O2/LO do Zielonej Gory NieLot czy Lot?
...aaaa i oczywiście tradycyjna schiza z codeshare K2/LO - z tych 3 samolotów GDN-WAW w środku dnia jeden leci jako K2, jeden jako LO, a jeden właściwie nie wiadomo jako co. Potrzebne to komuś? Może w ogóle zrobić spółeczkę TrójLOT na loty tylko do 3miasta, KraLOT na loty do Krakowa, KaLOT na loty do Katowic, RzeLOT na loty do Rzeszowa, i NieLOT na pozstałe kierunki :P
Hamburg: Ale przez to, że poranne MUC przylatuje z WAW, już kilka razy wykrzaczyła mi się ciasna przesiadka Lufthansy. Jakoś rano bywają mgły w WAW. I już nieraz tak było, że FRA z Gdańska leci planowo, bo śpi, a MUC spóźniony, bo nie doleciał z poprzedniego rejsu. Druga, ważniejsza rzecz: przez taki durny układ szczytowy mamy 3 loty do WAW w odstępie 40 minut każdy, a potem i przedtem wielka dziura w rozkładzie. W niedzielę jak nie polecisz 5:40, to następny lot do WAW dopiero o 13. Nędza. Powinien być jeden samolocik, np. ERJ45, który by sobie tak latał wahadłowo cały dzień w stałym takcie... ale oczywiście LO wpadnie na to dopiero, jak u nas będzie śmigało AVE/TGV w 80 minut do centrum WAW, a wtedy będzie za późno.
Fajny chater ma dzis KRK -Rouen/Boos we Francji :)
/no ja zmykam bo już dziś nie mogę patrzeć na komputer, idę spać ;-) POZDRAWIAM all i z osobna/
maxx: no dobry pomysł z uporządkowaniem i pobieraniem 'haraczu' w biały dzień idąc ogólnie np. przykładem FRancy
maxx: Gdzie jest problem? LO na trasie WAW-GDN nie lata pusty. Wiec moze najpierw opsluzych trase WAW-GDN a potem GDN-MUC a drugi GDN-HAM. Przy okazji zawsze pare paxow z WAW przesiada sie w GDN na loty do MUC lub HAM ;-)
Aaaaaa, sorka ;) Ten 14:45 leci zdaje się po to, żeby potem zrobić FRA i z powrotem. Nawiasem mówiąc czy ten z rano nie mógły sobie polatać w okolicach Gdańska, tylko koniecznie musi lecieć do WAW, a przylatuje inny? Albo np. dlaczego wieczorny samolot z WAW do GDN nocuje i rano robi GDN-FRA, a na MUC musi przylecieć maszyna z WAW? Gdyby LO kiedyś uporządkował obiegi taboru, byłoby miło. Może LO zbazowałby ze 3 nowe EMBy w GDN, robiąc "bazę", a przy okazji mega szum i kasując dotację od samorządu? Hm? ;)
Chyba wybiore ten 11:35 któy jest w GDN o 14:45. Chce sie przeleciec embraekiem, uwielbiam te samoloty :) dlatego tak zaciecie szukam rejsu z owym samolotem :)
Hamburg: zdarzają się podmiany i to relatywnie często ostatnio w LOT, przynajmniej na "moich" trasach - z TXL do WAW miał lecieć E170 leciał E175 ;-) z WRO do WAW miał lecieć ATR72 leciał E170, z WAW do WRO miał lecieć E170 leciał ER4, itd....
oh...zastaniawiam sie bo wybrałem na weekend majowy GDN :) KRK-WAW-GDN
maxx: Ale adams chce leciec z WAW a nie z GDN ;-) // Jezeli chcesz koniecznie przeleciec sie E170/E175 to musisz wybrac wieczorny lot WAW-HAM. Tam napewno bedzie. Tyle razy juz tak lecielam i zawsze E170 lub E175 ;-) (Takie male zaproszenie do HAM ;-))
szot: Pomiany sie zdarzaja ale nie czesto. Dotej pory sie u mie nic nie zmienilo. Mial byc E145 (ale wolalem zeby sie zmienil) ale byl. Mial byc E170 byl E170. Mial byc ATR....i byl ;-)
ERy fajne są, dobrze że w końcu coś zamówili. A turbopropy powinni z powrotem sprzedać do AirRwanda, AirKinshasa czy gdzie tam nabywają te cuda. // adams: nie napalałbym się na Twoim miejscu na konkretny model maszyny. Od dłuższego czasu jednocześnie leci ATR42 powracający z Hamburga, ER170 powracający z FRA i ER145 powracający z MUC. I lubią się spóźniać, więc możesz zaliczyć przebukowanie. Na pewno od 13:20 do 14:40 możesz liczyć, że jakoś polecisz :)
adams: zaplanowany jest E175 ale są podmiany, tak więc może się inny trafić...
adams: Leci wtedy E175 ;-)
chodzi o 30 kwietnia/ tj sroda...
adams: w zależności od dnia leci ERJ-145 lub ERJ-170/175 - sprawdziłem na stronie LOTu...
adams: a jaki numer rejsu?