Zgłoś reklamację w swoim banku z wnioskiem o uruchomienie chargeback -
zobacz link
Niestety, jak podpisywałeś mnóstwo dokumentów, ale nie wiesz co, to podejrzewam, że wynajęłaś samochód z najczęściej spotykanym ubezpieczeniem CDW (Collision Damage Waiver), które nie jest opcją pełną - nie obejmuje najczęściej (w zależności od wypożyczalni) szyby czołowej i opon, a także uszkodzeń podwozia, dachu, wnętrza, okna i lusterek bocznych, a w przypadku innych szkód miałaś tzw. udział własny. Zniesienie tego wszystkiego wymaga dokupienia tzw. full insurance, w przypadku molochów najczęściej jest to koszt od 30 do 50E za tygodniowy wynajem. Wielokrotnie wynajmowałem już auto i zawsze wybieram tylko tę firmę, w której mogę mieć pełne ubezpieczenie ze zniesieniem wkładu własnego (są takie wypożyczalnie, co niby full insurance, ale i tak dorzucają wkład własny).
W przypadku szkody nie ma znaczenia, że podstawili Ci auto nie spełniające warunków technicznych - trzeba było sprawdzić (ja rozumiem, spóźnienie, nerwy, ale to nie będzie argumentem w postępowaniu) i odmówić wzięcia auta z łysymi oponami i niesprawnym wyposażeniem. Skoro auto zostało odebrane w takim stanie, oznacza, że wynajmujący akceptował to. A w przypadku polis CDW obejrzenie i oznaczenie WSZYSTKICH uszkodzeń jest czynnością podstawową - bez tego odebranie auta kończy się często tak, jak w Twoim przypadku. Co więcej, jestem przekonany, że tą samą szkodą niektóre firmy potrafią obciążyć kilku klientów, bo weź im to udowodnij ....