Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Imajchrowski: sprawdzalem na ich stronie i jak byk stoi PRG-ICN Operating carrier Czech Airlines (OK) Aircraft type Airbus Industrie A330 !!!!
marquoos: a za chwilę CSA będzie miało tylko dwa 310, bo dwóch się właśnie pozbywają. Wcale nie jest u nich tak cudownie z trasami dalekiego zasięgu, zostaje tylko Nowy Jork i Toronto. Wszystkie dalekowschodnie zlikwidowali.
tak dla scislosci flota OK wg Wiki...:
Airbus A310-300 3 loty do Ameryki Północnej
Airbus A319-100 2 (4zamówione)
Airbus A320-200 8
Airbus A321-200 2
Boeing 737-400 10
Boeing 737-500 10
ATR 42-500 7
ATR 72-200 4
lmajchrowski
2008-05-22 23:53
4tech: ja tylko chcialem wyjasnic zeby nie bylo watpliwosci ze CSA nie lata do Seulu.
marqoos_pl
2008-05-22 23:52
'marecki' - Seul nie był jednym z tych kierunków, które wymieniłem na początku. Wątek Seulu rozwinął się później i już nie była rozpatrywana wyższość OK nad LO tylko z tego powodu, bo to żaden argument by był... :) Ogólnie chodziło o jakieś sprawniejsze zorganizowanie lotów dalekiego dystansu w OK...
Imajchrowski: podalem Tobie info ze strony OK.....nie wiem czy maja A330 czy nie maja, jezeli kierunek jest COD SHARE to podaja tak jak w przypadku Singapuru...OK do AMS a pozniej KLM..lub OK do CDG a pozniej AF....
marqoos_pl
2008-05-22 23:49
Dokładnie, CSA ma 4 Airbusy A310 i są to ich największe maszyny (jak na razie...).
marqoos_pl: zgadzam się, że brak porozumienia np. Air China (też SA) był jednym z wielu błędów przy planowaniu tego połączenia przez LOT. A to, że OK oferuje Seul ok, tyle że trudno w ten sposób twierdzić, że są to linie o niebo lepsze od LOTu, który też oferuje mnóstwo kierunków w code-share.
lmajchrowski
2008-05-22 23:46
4tech: COD SHARE z Korean Air oni nie maja a330. Najwiekszy samolot jaki posiadaja to a310.
marqoos_pl
2008-05-22 23:45
wydaje mi się, że kiedyś to już w systemie sprawdzałem i na 90% jest to KE, a nie OK... Ale to nie zmienia faktu, że taką destynację mają i oferują ją jako swój lot. Taka jest właśnie idea lotów code-share. Tutaj, jak disorder wspomniał, LO ma dosyć dobrze rozwiniętą siatkę połączeń do USA... Ale nie ważne, czy OK lata do ICE czy nie, ale ma takie połączenie. Lot miał Pekin, ale nie wyszło... To zamiast porozumieć się z jedną z chińskich linii, to po prostu spasował... A teraz Hainan Airways wchodzi na to miejsce...
Imajchrowski: a dlaczego nie moze latac? prosze przyklad:Flight number OK 4191
Departure airport Seoul, Incheon Intl (ICN)
Departure time 14:00, Tu, July 22 2008
Arrival airport Prague, Ruzyne (PRG)
Arrival time 18:30, Tu, July 22 2008
Duration 11hr 30min
Operating carrier Czech Airlines (OK)
Aircraft type Airbus Industrie A330
Ticket type Electronic Ticket can be issued for this flight.
lmajchrowski
2008-05-22 23:42
CSA nie ma A330 to jest cod share z Korean Air bo oni maja A330 czasami zastepczo lata 777 :) dla uscislenia
tak w ogóle to OK nie ma A330 na składzie.... więc to na pewno Korean Air
margos_pl:OK ma 4 cyfrowe numerki lotow a do ICN lataja bezposrednio z PRG, natomiast lot do Singapury jest wraz z KLM lub AF....
marqoos_pl
2008-05-22 23:39
Ale nie patrzcie na ceny na ich stronie... Nie jest to priorytetowy kierunek z pewnością z rynku polskiego, więc może nie być żadnej taryfy specjalnej (na ich stronie). Polscy agenci (czy w innych krajach) czy konsolidatorzy zapewne mają dużo ciekawsze ceny na te połączenia...
lmajchrowski
2008-05-22 23:38
Miras: Na 100 % CSA nie lata do Korei tylko Korean Air.
disorder
2008-05-22 23:38
Marecki: Ciekawe, czy po prywatyzacji na jakiekolwiek ruchy, zmiany itp. pozwolą przesilne związki zawodowe.
marqoos_pl
2008-05-22 23:37
4-cyfrowy numer lotu moze wskazywac, że jest to code-share... Nie zawsze tak jest, ale zazwyczaj... Wydaja mi się, że to własnie Korean Air obsługuje, ale jak widać jest to code-share w takim wypadku...
disorder
2008-05-22 23:37
4tech: Dzięki! :) Oj, cena mojego przelotu 27-29.05 do Seulu 30 379,72 PLN
do tego seulu to chyba lata raz albo dwa razy w miesiącu:) więc już nie przesadzajcie z tym...myśle, że pax z całej Europy latajacy na tej trasie poprostu z niecierpliwością czekają ze swoim wyjazdem np. biznesowym na rejs OK:) A tak serio: zgadzam się, co jeszcze raz powtórzę, że dopóki LOT będzie spółka z dominacją Skarbu Państwa, będą problemy z zarządem, polityką i strategią firmy, podejmowaniem różnych nagłych decyzji wbrew logice i marnowaniem kasy na administrację. Ale daleki jestem od przesadzania w negatywnej ocenie LOTu. Uważam, ze proponuje dobry serwis, coraz lepszą obsługe i punktualnośc połączeń a flota i ogolne wrażenie nie odbiega od rejsów innych dobrych przewoźników europejskich