LOT a brak samolotów?

Mam pytanie LOT narzeka na brak samolotow a tu czytam ze wpasnie pozbyl sie kolejnego erj-145 i wlasnie przygotowywuja go do lotu do Australii. A gdyby tak przeznaczyc ten samolot do obslugi powiedzmy kilku polaczen z krk. Tak by sie przydalo polaczenie do ZRH (Swiss w Star wiele polaczen do Azji czy USA), CPH (SAS w star Azja i USA), AMS (wiele lotow UA do USA) czy FCO najwieksze lotniskow Rzymie. Szkoda ze zamiast rozwijac polaczenia regionalne lepiej jest oddac samolot i narzekac ze ich nie ma !!!!!
21/05/2008 02:14  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
lmajchrowski 2008-05-24 03:21   
lmajchrowski - Profil lmajchrowski
Powiem ze ERJ145 jeszcze worca do lask zobaczycie. Beda sie zmniejszac limity bagazy i placenie za nie jak wprowadzily to AA co tutaj wywolalo prawie zamach stanu :) A tak poza tym LOT chyba nie lubi regionalnych za to inne linie owszem z krk do MUC 4x dziennie FRA 2x PRG 2x VIE 3x. A gdzie polaczenie do DUS chociaz 1x dziennie az sie prosi nawet ATRem, CPH, ZHR, AMS czy HEL. Szkoda ze tak molo sie poswieca LOT lotniskom regionalnym:(
humbak 2008-05-23 23:17   
humbak - Profil humbak
marecki: No wlasnie o tym mowie, ze ta z Bonda o wiele ladniejsza. hihih Ale ja juz wole te z Okecia o smiercionosnych udach, niz te blond idiotke z Gdanska, ktora zamiast mozgu ma lakier do paznokci. I to rozcienczony.
marecki 2008-05-23 23:07   
marecki - Profil marecki
stenus: ale ta z WAW już nie taka zgrabna, choć uda też ma śmiercionośne :o)
humbak 2008-05-23 23:05   
humbak - Profil humbak
cezary: Ta z Bonda to akurat byla bardzo zgrabna kobietka, mimo ze uda miala... smiercionosne. :o)
gral 2008-05-23 22:04   
gral - Profil gral
o przepraszam, EI przecież już nie lata w soboty. to jak się mój biznes do 12 w piątek nie wyrobi to już nie ma wyjścia, C0 też nie lata w sobotę :))) no chyba że chce sobie Lufą polecieć z przesiadką, ale zwykle biznes kieruje się zdrowym rozsądkiem
gral 2008-05-23 21:56   
gral - Profil gral
cezary: niestety nie wiem bo jak ostatnio leciałem to była ewakuacja :) i musiałem (wszyscy musieli) przejść przez T1. cała jedna bramka była czynna wtedy dla obu terminali :))) a ci co sprawdzali w T2 podczas ewakuacji nie przeszli do T1 oczywiście tylko sobie bezczynnie siedzieli co można było zobaczyć już w T2 "od zaplecza"
gral 2008-05-23 21:53   
gral - Profil gral
marecki: wiem jaki był terminal krajowy i wiem jaka jest etiuda. jakie ona wystawia świadectwo wśród gości zagranicznych? a latają z niej np. moi koledzy irlandczycy z pracy - służbowo do naszego polskiego oddziału (to tak a propos czy biznes lata rajanem - po prostu biznes po tygodniu spędzonym na delegacji czasem woli wrócić w piątek wieczorem do domu niż spać kolejną noc w wawie i wracać w sobotę w południe z T2 marnując sobie pół weekendu)
cezary 2008-05-23 21:49   
cezary - Profil cezary
Pośmialismy sie i fajnie.
Ile jest mozliwych bramek security w T2 Okęcie ?
W głównym wejsciu (bo pewnie jest jakieś dla VIP). Czy ktos wie ile jest w głównym wejściu ?
marecki 2008-05-23 21:38   
marecki - Profil marecki
cezary: niejeden śmiałek pewnie już zginął w miłosnym uścisku między jej udami he he
cezary 2008-05-23 21:31   
cezary - Profil cezary
stenus: widocznie tę bandę bezmózgowców i mięśniaków security z domestic przenieśli do T2. Najbardziej fascynuje mnie kobita umięśniona jak Szwarceneger a jej jedno udo to jak moje dwa. W któryms "BOND" była taka co zabijała ściskając udami...hi hi hi
marecki 2008-05-23 21:28   
marecki - Profil marecki
cezary: miało, miało, ale u nas jak zwykle i wszedzie komuś na którymś etapie musi braknąć wyobraźni. Natomiast przynajmniej wizualnie T2 w środku bardziej przystaje do standardów europejskich niż trącący myszką wystrój T1. gral: dawny TD był jak połączenie Centralnego z przystankiem PKS i wystawiał świetną wizytówkę stolycy, zwłaszcza w oczach zagranicznych pasażerów tranzytowych, których np. na mojej trasie WAW-KRK dośc sporo latało i lata. Więc akurat dobrze, że się stamtąd wynieśli, tyle że jeszcze trochę więcej pomyślunku przy ogranizacji obsługi w T2 przydałoby się.
cezary 2008-05-23 21:22   
cezary - Profil cezary
ap_fly: Troszkę piszesz głupotki. Jesli lot krajowy jest E170/E175 to OK. Powinien być z rękawa. ale ATRy, E145 maja własne schodki i nie mogą dokować do rękawa !!!
humbak 2008-05-23 21:22   
humbak - Profil humbak
gral: A na lotnisku w DUB calkiem niedawno widzialem, ze DUB-WAW skakal sobie raz z numerem C0, a raz z LO... A ja nadal wychwalac bede przeniesienie krajowek na T2, ale tylko z tego powodu samolubnego, jako SEN M&M mam biznesowe wejscie na security. :o) Ale obiektywnie to macie racje, ze to zabija idee, a obsluga security na T2 wola o pomste do nieba.
4tech 2008-05-23 21:21   
4tech - Profil 4tech
W tym kraju, na tym terminalu tym lotnisku nic nie bedzie pieknie....
cezary 2008-05-23 21:17   
cezary - Profil cezary
marecki: A miało być tak pięknie. Kolej miała wjeżdzać z dworca centralnego do podziemia terminala. Nie ma nawet ławek przed terminalem, żeby usiąść na powietrzu. Przecież jest małe zadaszenie. Na ławki miejsce aż się prosi. Boją się że ukradną ? To przymocować srubami do betonu !

Ile jest bramek security w T2 ? Czy ktoś zauważył ile jest możliwych ?
Bo jak ostatnio leciałem to były czynne dwie.
gral 2008-05-23 21:13   
gral - Profil gral
stenus: LOT nie ma CS z C0 do DUB. Miał przez chwilkę zaraz po wejściu C0 na tą trasę i to po chorych cenach. Teraz nie da się kupić na stronie LOTu tego połączenia. Chyba nie mogli sobie pozwolić pod swoim szyldem na takie jazdy jak robił C0 z odwoływaniem lotów i zmianami.
gral 2008-05-23 21:11   
gral - Profil gral
marecki: bardzo łatwo można ten urok naprawić - wystarczy wrócić do terminalu krajowego. i cena spadnie znacząco. coś mi się zdaje że ci co tak wychwalali tutaj przeniesienie krajówek do T2 zmienią zdanie jak sobie postoją parę razy do security :P
marecki 2008-05-23 20:55   
marecki - Profil marecki
ap_fly: o kolejkach w T2 wiem, ale to sprawa obsługi lotniska a nie przewożnika (za mało otwartych bramek i brak wyobrażni prawcowników). LOT ma na to tylko pośredni wpływ tzn. może domagać się poprawy obsługi ze strony lotniska, którego jest głównym klientem. Stąd te nowe czasy odpraw i zamykania bramek mają być, jak podejrzewam, remedium na opóźnienia i skargi pasażerów na sytuację w T2. Zgadzam się też, że konieczność przybycia na lotnisko na godzine przed wylotem krajowym jest nieporozumieniem, w innych portach wystarczy być 20-30 minut, a czasem nawet i póżniej (np. w KRK nawet 15 min przed jeśli się odprawiłeś on-line). Ale to urok naszego wielkiego centralnego portu WAW. Nie jedyny z resztą.
ap_fly 2008-05-23 20:48   
ap_fly - Profil ap_fly
Marecki: Masz rację, mi chodziło tylko o biznes-siedzenia :) Co do rękawa również masz rację. Jednak wiele osób z tego forum oraz znajomych spodziewało się, że loty krajowe będą obsługiwane z T2 przez rękaw. To miało być największe udogodnienie. Jest jak dawniej. Pozatym teraz trzeba być na godzinę przed odlotem (na starym 30 min przed) ze względu na możliwość wystąpienia kolejki do kontroli a te kojeki bywają spore. Całe to zamieszanie zabija ideę szybkiego poruszania sie po kraju drogą lotniczą.
cezary 2008-05-23 20:42   
cezary - Profil cezary
marecki: być może coś się zmieniło na lepsze w LOT w klasie biznes.
Opisałem jak było jakieś 3 lata temu.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy