Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
LOT tez latal do Bejrutu via Larnaca...
szot: A po co nam takie ,,,gowno´´ w DE?
aha, LOT latal do Bangkoku, znaczy - za komuny bylo lepiej? please, nie wprowadzajmy watkow politycznych. zostawcie to sobie na czerwcowy zlot :P
cezary: do Kairu to latal takze w 90-tych.
szot: nie wiem czy wspominając o czerwonych masz na myśli dawne czasy kiedy w latach np 70-80tych LOT latał do Bangkoku, Tunisu i chyba nawet Kairu.
hmmm, tak sobie myślę, że może powinien pójść za przykładem NE i się przenieść, np. do dojczlandii...
miras: wiem, wiem, problemem LOTu jest to że operuje w ubogim lub w porywach biednym kraju, położenie Polski też tu jest ważnym czynnikiem, no i działalność czerwonych przez tyle lat...
szot: jeśli zarząd LOTu ma się zastanowić że coś nie gra, porównując CSA-LOT, Polska-Czechy, To co powiesz na coś takiego. Polska 38mln ludzi, Holandia 15mln. LOT 54 samoloty, KLM 176 maszyn i to jakich począwszy od 747 a skończywszy na małych Fokker'ach :))
no i drugim problem jest glowna koncentracja na WAW...powinni stacjonowac samoloty w GDN, KRK, WRO i otwierac nowe trasy i z tym nowe trasy krajowe do tych baz bo po stwozeniu baz nagle loty krajowe pomiedzy portami regionalnymi beda sie oplacac.
problemem LOTu jest na bardzo nadziubdziana flota - rozdrabnia się na dobre - mało samolotów o większej pojemności w porównaniu z CSA
szot: Czy ty powaznie myslisz ze zarzad LOTu sie w ogole o czyms zastanawia? Ja odnosze wrazenie ze w ogole o niczym sie zastanawia....im chyba ta linia lotnicza w ogole jest obojetna.....to ja sie w ogole pytam po co rzad ja trzyma...powinni oddac komus kto sie na lotnictwie zna.....a nie tak....zeby byla w rekach panstwa.
LOT ma ciut więcej maszyn, ale CSA w mniejszym państwie przewozi więcej pasażerów, i to powinno zastanawiać przede wszystkim zarząd LOTu, że coś tu nie gra!
No to nawet niech zrobia we WRO.....i automatycznie mozna zrocic pare lotow krajowych WRO-SZZ, WRO-GDN, WRO-BZG, WRO-RZE aby dowjesc pasazerow do tej bazy.....ale trzeba zrobic ladna siatke we WRO. Tak to wlasnie funkcjonuje z lotami karjowymi aby byly...
no sorry ale to nie ta sama kategoria miast, zgadzam sie ze baza regionalna jest konieczna tylko pytanie gdzie ja bym zrobil we Wroclawiu ...co do Csa mniej oczywiscie ale w oferowanych miejscach maja duzo wiecej bo nie maja wlasnie takich malenstw jak ERJ145
lmajchrowski: jeśli sprawdzałeś, to źle sprawdziłeś :) LOT 54 maszyny, CSA 51. Czyli LOT ma więcej :)
ciutat: Nie obstawia bo LOTu sie oczywiscie nic nie oplaca. miras: Tylko ze LOT powinnien powiekszyc siatke portow regionalnych i np. stwozyc iles baz w kraju....automatycznie pare polaczen krajowych sie otwozylo.
ciutat: Czesi i CSA mają Pragę, a Polska i LOT mają Kraków, Wrocław, Gdańsk i wiele innych miast :)) a zapomniałem o Warszawie...
CSA ma prage to pomaga ale rzeczywiscie troche kreatywnosci by sie LOTowi przydalo jest naprawde kilka ciekawych kierunkow nie obsadzonych przez nikogo z PL
Imajchrowski: Po czesi juz od lat przesiedli sie na samoloty.....tam nie ma takiego myslenia jak w Polsce ,,ahhh to tylko 2000km...pojedziemy samochodem´´....a zwrociles uwage ze CSA ma o duzo ciekawszych kierunkow....nawet w egzotyczne miesca.
lmajchrowski
2008-05-22 13:12
Lot powinien kupowac nowe lub brac w leasing ale erj nie powinien sie pozbywac tylko przeznaczac je na nowe trasy ktorych jeszcze nie ma sprawdzalem to nawet CSA ma wiecej samolotow od lotu a panstwo o kilka razy mniejsze.