gość_670a8
2018-09-13 19:04
O tak. Samochwała w kącie stała. Tak opowiadał że chwilami wydawało się że to o Lufthansie a nie naszym narodowym przewoźniku. Gdzie to oni tymi samolotami nie będą latać. Afryka, Ameryka Południowa......
gość_9828e
2018-09-13 15:49
Pan Fijoł niemal ,,odleciał' w czasie panelu dyskusyjnego na Kongresie Rynku Lotniczego. Uważa, że w momencie otwarcia CPK LOT wypełni większą część pojemności nowego lotniska. widać członkowie zarządu mają PR opanowany do perfekcji. Nawet z tymi nowymi samolotami ponad 25 mln. pasażerów w 2027 mało realne. No ale to dopiero sprawdzimy za 9 lat.
gość_355c8
2018-09-13 14:30
Lepiej żeby się nie pozbywali samolotów. Każdy samolot na wagę złota. Jeśli mają być przynajmniej europejskim średniakiem to ta ilość zbliża ich do Finnaira i Austriana.
gość_ec29c
2018-09-13 00:12
Dobrze, że LOT zamówił MAX-y 8 (szkoda, że nie 9) i dobrze, że zamówił 787-9 (szkoda, że nie 10).
Ale nie łudźmy się: Ryan za swoje 135 MAX-ów, Wizz za swoje 256 A320/321neo i EasyJet za swoje 130 A320/321 neo zapłaciły o wiele mniej kupując bezpośrednio od producenta.
LOT ma szansę tanio kupić E195-E2 lub CS300 (bo dla nich 50 samolotów to dużo), mam nadzieję, że temu ma służyć spółka leasingowa.
jjemiolo
2018-09-12 22:44
Nie zapominajcie jeszcze o czterech E90 do obslugi LCY, ktore chyba zaczna przychodzic juz w grudniu. Z nadejsciem dalszych B38M spodziewam sie wycofania 734 z rozkladu (chyba ze zostana nadal na czartery) jak tez nie wynajmowania dalszych DH4 w 2019 jak to jest teraz. Zatem realny wzrost floty sredniego zasiegu to okolo 10 sztuk. Jesli RR wymieni silniki w obecnych maszynach dalsze Dreamlinery oznaczaja ze daleki zasieg odnotuje duzy wzrost oferowania. Powinnismy wiec spodziewac sie czegos wiecej poza MIA.
gość_26f04
2018-09-12 22:27
A więc dzieje się. Niedługo wysyp nowych tras, ale... z regionów. LO powalczy trochę z lcc.
adam7691
2018-09-12 17:51
pięknie nam się LOT rozwija,
oby tylko nie było jak w przysłowiu: "dobrze żarło i zdechło"
gość_c050d
2018-09-12 17:14
Faktem jest że już trzy Dreamlinery są unieruchomione. Taka ilość nowych samolotów pozwoli jednak przewoźnikowi na zarówno mniej odwołań jak i ogłoszenie nowych długo wyczekiwanych połączeń m.in. Delhi.
gość_c66fa
2018-09-12 15:38
To będą raczej nowe samoloty . To dobrze świadczy o finansach przewoźnika. Leasing operacyjny pozwoli szybko i gładko zwiększyć zarówno ilość samolotów jak i otwierania nowych tras. Oby tylko się nie były zbyt awaryjne. Bo już chyba trzy są unieruchomione.
gość_cd0e9
2018-09-12 14:33
Tyle samolotów? To nowe trasy są pewne. Można się spodziewać ,,wysypu" tras.
gość_bbe3e
2018-09-12 14:31
Malo tresciwa jest ta jego wypowiedz, bo nie wiadomo, czy jednoczesnie cos ubedzie, czy tez bedzie to przyrost netto.