aynis: Moze to tez tak byc ze ten samolot leci gdzie indziej (np. GDN) a natomiast powrot do KRK jest obslugiwany przez calkiem inny samolot ktory np. przyleci (z GDN lub WRO)
Stad by sie wzielo wytlumaczenie czemu zaloga C0 gdzie w hotelach nocuje lub ma doloty do LOTem do domu.
Powodem zmiany jest zakorkowane FCO. C0 zdecydowało się przenieść loty, gdy już rozkład letni był ułożony. Zmiana godzin na FCO pozwoli ograniczyć czekanie w korku na start, co i tak się często zdarza...
gufi_gda
2008-05-08 11:36
gral: my nie atakujemy C0, tylko patrząc na inne linie które latają ich rozkłady przewidują duzo krótsze postoje na lotniskach niż C0; miras: moze rzeczywiscie tak sie dzieje ze wzgledu na sloty.
A może ten samolot musi stać dłużej na danym lotnisku ze względu sloty lotniska z którego samolot wylatuje lub docelowego?
sluchajcie nie zebym bronil C0 ale lot to nie tylko samolot, prawda? to takze obsluga pokladowa, a zwlaszcza piloci z ich niskmi limitami godzin pracy. moze to jest jakis powod.
gufi_gda
2008-05-08 10:50
aynis: pewnie pilnyją żeby nikt nie ukradł:) Znowu ekonomia w-g C0.
Co oni robią z tym samolotem w tym czasie? Latają po nim ze śrubokrętem? Jadą z nim do myjni? Karmią?
gufi_gda
2008-05-08 10:43
paolo-79: niestety taka prwada, lepiej postać na płycie. A swoją drogą ciekawe ile by kosztował przelot do GDN i powrót.
paolo-79
2008-05-08 10:24
moze poleciec w tym czasie do GDN i back...ale..nie oplaca sie.
Ten samolot stoi w Poznaniu przez 1h45min, bez sensu :/
Od 7 maja w każdą środę zmianie ulegają godziny wylotów rejsów:
C0 213 Kraków – Rzym 12.55 – 14.50;
C0 1214 Rzym – Kraków 22.35 – 00.30;
C0 227 Poznań – Rzym 19.45 – 21.50;
C0 228 Rzym – Poznań 15.50 – 18.00.
Rejsy w pozostałych dniach nie uległy zmianom.