Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Szanowni Państwo,
Nie możemy się ustosunkować do Państwa komentarzy ponieważ po nicku z forum nie jesteśmy wstanie nikogo zidentyfikować w naszym systemie rezerwacyjnym, a każda ze spraw jest indywidualną.
Chcemy pomóc, dlatego prosimy i zachęcamy do przesłanie nam za pomocą formularza kontaktowego
zobacz link numeru rezerwacji i adresu e-mail, na który została wykonana. Zrobimy wszystko, aby wyjaśnić Państwa sprawy.
Z poważaniem,
eSky.
gość_81bbc
2020-10-12 17:48
Ja czekam 8 miesięcy i dalej nic nie ma pieniedzy jak chce voger to nie moge tak ludzi z czasem zbawiaja oczywiście wszystko przez covid19
gość_3f620
2020-10-02 18:33
witam prosze o kontakt samolot mam w niedziele a nie moge sie skontaktowac z Panstwem .mam problem z data urodzenia zrobilam blad przy dniu i nie wiem jak to zmienic a z panstwem nie ma obcji zeby sie skontaktowac.Chybazenie ma takiej potrzeby zeby zmieniac dien urodzin mialo byc 22 a jest 20 reszta ok .
gość_67163
2020-09-30 19:05
Proszę o informację, kiedy w końcu zwrócicie mi moje pieniądze ! Wysyłacie email, że zwrócono na konto - a to informacja bez pokrycia!!!
Reservation Q6S44W
Order 65123378
Departure 2020-07-08
Uprzedzam wasze zastrzeżenie, że nie podałam adresu mailowego - nie podaję adresu email publicznie.
Dzień dobry,
Nasza wiadomość nie była skierowana do Pana (gość_04d3c), ale do użytkownika zalogowanego jako: gość_3ce39.
Pozdrawiamy,
gość_850e8
2020-09-25 09:49
Dzień dobry, niestety nie można się do Państwa dodzwonić. Uzyskane odpowiedzi na zadane pytanie o zwrot pieniędzy są wymijające. Tymczasem rezerwacji na lot w lipcu dokonałem z początkiem 2020 roku. Mamy prawie październik a zwrotu kwoty 4.760,35 PLN za bilety pięciu osób wciąż nie otrzymałem. Proszę o precyzyjną informację dot. konkretnej daty zwrotu. Dotyczy Numer zamówienia: 56736880. Proszę o udzielenie odpowiedzi również na podany przeze mnie adres mailowy.
gość_04d3c
2020-09-24 22:49
Jak to nie podaję numeru rezerwacji? Przecież jest podany. Rezerwacja nr: PZLQ6KO. Po tym numerze z pewnością odnajdziecie mój adres e-mail. Trzeba czytać ze zrozumieniem a nie odpisywać te same teksty.
Do gość_3ce39
Dzień dobry,
chcemy pomóc, ale nie podaje Pan numeru rezerwacji ani adresu e-mail, na który została wykonana. Prosimy o przesłanie nam tych danych za pomocą formularza kontaktowego. Zrobimy wszystko, aby pomóc.
Z poważaniem, eSky.
Do: gość_3ce39
Dzień dobry,
chcemy pomóc, ale nie podaje Pan numeru rezerwacji ani adresu e-mail, na który została wykonana. Prosimy o przesłanie nam tych danych za pomocą formularza kontaktowego
zobacz link Zrobimy wszystko, aby pomóc.
Z poważaniem, eSky.
gość_3ce39
2020-09-23 11:19
Nie dostalem potwierdzeni lotu a pieniadze pobrane
gość_04d3c
2020-09-20 15:47
Ja też mam problem z eSky. We wrześniu 2019r. kupiłem bilety Kraków - Nowy York oraz Nowy York - Kraków rezerwacja PZLQ6KO. Z powodu Covid 19 lot się nie odbył. Korespondowałem z nimi przy pomocy e-mail o zwrot pieniędzy lub zmianę terminu na 2 połowę 2021r. to ściema, że linia American Airlines nie zwraca pieniędzy a w rzeczywistości zwracają. Potem zaczęli mówić, że taryfa w której kupiłem bilety była bezzwrotna. Nigdzie się takiej informacji nie doszukałem. A oni dalej sprzedają bilety i nabijają ludzi w butelkę. Czy ktoś próbował składać doniesienie do prokuratury? Może trzeba iść tą drogą?
gość_e728c
2020-09-13 13:34
Przez Covid19 kontakt tylko przez formularz kontaktowy. Większej głupoty nie widziałem. Przez infolinię można sie zarazić? Mój lot został odwołany. Próbowalem sie dodzwonic w sprawie przełożenia lotu. Bezskutecznie. Co teraz? Ktoś wie jak to rozwiązać?
gość_c7f39
2020-09-11 07:56
Tylko. mailem
gość_ef35f
2020-09-10 15:21
Dzien dobry, przestrzegam przed firma esky.pl . Nasz lot liniami Ryanair nr rezerwacji Q1XJ6X zostal anulowany . Chodzi o lot z maja I do dzisiaj to jest 10 wrzesnia nie dostalismy informacji kiedy dostaniemy zwrot pieniedzy. Na maila nie odpowiadala a linia telefoniczna jest od maja zamknieta. Chodzi o kwote ok 1000 zlotych . ????????
gość_7784e
2020-09-03 17:25
nie robcie idiotow z pasazerow
gość_e3fd3
2020-08-31 09:26
Mój nr zamówienia to 8775954807 kontaktowałam się z Państwem kilkakrotnie przez formularz kontaktowy oraz telefonicznie nikt do dnia dzisiejszego z Waszej strony się ze mną nie skontaktował,tylko przysyłacie informacje o locie ,którego nie będzie ponieważ zrezygnowałam w związku nie dotrzymaniem terminów jakie miały być mam wykupione ubezpieczenie na wypadek rezygnacji ,ale to chyba gra na czas , tylko po to by nie odzyskać wpłaconych środków to jest skandal.
Proszę uważać to nie rzetelna firma, której celem jest oszukiwanie klientów.
Kontaktu z nimi zero te wszystkie strony kontaktowe i telefony to ściema
gość_7edaa
2020-08-26 09:20
eSky od paru tygodni nie odpowiada ani na maile ani na telefony! Infolinia melduje tylko, że "dzisiaj jest niedostępna". Portfel eSky Wallet nie zarejestrował obiecanego transferu środków za POTWIERDZONE odwołanie lotu. Co się, do k.... nędzy, dzieje???
Szanowni Państwo,
Nie możemy się ustosunkować do Państwa komentarzy ponieważ nie znamy Państwa numerów rezerwacji ani adresów e-mail, na które zostały wykonane. Po nicku z forum nie jest możliwa identyfikacja Państwa w naszym systemie. Prosimy o podanie danych korzystając z formularza kontaktowego, który znajdziecie Państwo na naszej stronie w zakładce Kontakt. Zrobimy wszystko, aby Państwu pomóc.
Dziękujemy i pozdrawiamy.
Szanowni Państwo,
nie możemy się ustosunkować do Państwa komentarza bo nie znamy numerów rezerwacji ani adresów e-mail, na które zostały wykonane. Po nicku z forum nie ma możliwości identyfikacji Państwa w naszym systemie. Proszę podajcie nam dane korzystając z formularza kontaktowego
zobacz link Zrobimy wszystko, aby Państwu pomóc.
Dziękujemy i pozdrawiamy,
gość_398f6
2020-08-21 07:52
Witam !Od kilku miesiecy próbuję się skontaktować z esky.pl i nic wogóle nie odpowiadają .To jest skandal !!!!Napisali mi tylko że mój lot został odwołany i nic dalej nie robią..Barbara