×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Kontakt z eSKY


gość_998dd
gość_998dd
Czy wiecie w jaki sposób można połączyć się z BOK ESKY? Od 2h dzwonię i nic... na maile również nie odpowiadają.

17/08/2018 17:13,  
gość_d24e8 - Profil
gość_d24e8
  

gość_4ebd1 - Profil
gość_4ebd1
  
eSKY to jest tylko pośrednik!!!
Oni Waszą kasę już dawno wydali na pokrycie własnych kosztów.
Linie lotnicze Wam nie pomogą bo to nie od nich kupowaliście bilet.
Nauczka na przyszłość - nie korzystać z pośredników tylko kupować direct.

5 dni, 16 godzin temu  

gość_322b7 - Profil
gość_322b7
  
Proszę Państwa, nie ma wystemie potwierdzenia wpłaty za moje bilety. Przedtawiciel KLM w Bangkoku twierdzi, że jezeli nie będzie tego potwierdzenia nie będę mógł lecieć. Lot mam 28.05.20. Ponad0t proszę zmieniić bilet z Amsterdam - Warszawa na bilet Amsterdam - Berlin, gdyż lot do Warszawy nie może być zrealizowany. Numer zamówienia 62078431 Proszę o szybką reakcję


5 dni, 20 godzin temu  

gość_2fdc1 - Profil
gość_2fdc1
  
Ja jeszcze od 7 kwietnia nie odzyskałem 1600 zł i cisza trwa zero mówiła i kontaktu
19/05/2020 21:30  

gość_45aeb - Profil
gość_45aeb
  
przecież od dawna wiadomo, że esky nie ogarnia w ogóle obsługi klienta. Tylko sprzedać i olać. Jeszcze teraz prezes co pięć lat jeździł po rajdach teraz wraca żeby ratować dobytek. LOL. Światowa firma. LOLx2
30/04/2020 15:38  

gość_8fa62 - Profil
gość_8fa62
  
Mam podobną sytuację. Odwołano mi lot z dnia 22 marca i jednocześnie 22 marca otrzymałam wstępną informację o staraniach o refundację biletu. Właśnie dzwoniłam do linii LOT, u którego to przewoźnika miałam kupiony bilet. LOT powiedział, że jak tylko eSky zgłosi się o refundację biletu, nie bedzie z tym problemu. Nie rozumiem, więc, czemu brak jest jakiejkolwiek informacji zwrotnej.

Czy macie może Panstwo numer telefonu infolonii eSky?
Nie mogę znaleźć numeru w zadnym miejscu w internecie.

Pozdrawiam
29/04/2020 10:52  

gość_3a4d4 - Profil
gość_3a4d4
  
Dzień dobry,
czas mija, a ja nadal nie otrzymałam zwrotu środków za lot do Bergamo z 25.03, ani nawet informacji kiedy mogę się tego zwrotu spodziewać.
Termin minął na początku kwietnia. Informację o przysługującym mi zwrocie otrzymałam 07.03.

Szczegóły lotu:

Flights details:
eSky order number (needed to contact eSky): NDPWHR
flight number: FR1426

Proszę o natychmiastowy zwrot kosztów. W przeciwnym razie będę zmuszona zwrócić się do Rzecznika Praw Pasażerów.
I proszę mnie nie odsyłać do linii RYANAIR - już z nimi rozmawiałam i wiem, że to po waszej stronie leży zwrot środków i oni żadnej dyspozycji nie muszą Wam wydawać, bo to z WAMI podpisywałam umowę.

Z poważaniem,
Poirytowana Klientka
17/04/2020 10:30  

  
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w kwestii zwrotów jesteśmy całkowicie uzależnieni od decyzji linii lotniczych, procesowane są one według kolejności zgłoszeń. Jak tylko linie podejmą decyzję zwrotu na pewno przekazany zostanie Państwu. W obecnej sytuacji czas procesowania zwrotów jest wydłużony ze względu na olbrzymią liczbę wniosków. Prosimy o cierpliwość.
Pozdrawiamy.
15/04/2020 10:54  

gość_e63cd - Profil
gość_e63cd
  
Mialam bilet na 3.04 ze wzgledu na ibecna sytuacje lotu nie byli. Brak kontaktu z Panstwa strony. Zero odzewu na e-maile. Prosze o informacje o zwrot pieniedzy za bilet.
14/04/2020 16:40  

gość_5628a - Profil
gość_5628a
  
Oczekuję na zwrot pieniędzy za bilet piszecie bzdety że procesujecie zwrot od Eurowings a przecież to waszej firmie placilam z różnymi waszymi opłatami to dlaczego zwkekacie z oddaniem ludziom pieniędzy które się należą bo są nasze. Zero z wami kontaktu wysyłacie bzdety na meila automatycznie nie czytając nawet co do was piszą klienci. Proszę o zwrot za bilet
14/04/2020 08:26  

gość_cc2a8 - Profil
gość_cc2a8
  
Mam bilet do USA 27.04 z Warszawy. Wczoraj rząd poinformował, że wszystkie loty zawieszone są póki co do 26.04, jednak Polskie granice zamknięte są do 3.05. Skoro granice są zamknięte do 3.05. to chyba logiczne, że mój lot również się nie odbędzie?
10/04/2020 17:12  

gość_16e8a - Profil
gość_16e8a
  
Czy wiadomo kiedy będą zwracane pieniądze za bilety z lotów odwołanych w dniu 21.03.2020 ?
10/04/2020 11:41  

  
Do: gość_0e8de

Dzień dobry,
Pani Justyno, przekazaliśmy zapytanie do naszego Działu Obsługi Klienta, które skontaktuje się najszybciej, jak to możliwe i udzieli wsparcia.
Pozdrawiamy, eSky.
07/04/2020 14:58  

gość_0e8de - Profil
gość_0e8de
  
Witam,
Mam zarezerwowany lot z Paryż Orly do Philipsburga na 28.04 powrót 13.05 liniami Air Caraibes. Do Paryża mieliśmy się dostać liniami Wizzair z Warszawy- lot został odwołany, a całą kwotę już nam zwrócono. Air Caraïbes tymczasowo zawiesi działalność od 28 marca do 30 kwietnia 2020 r. W jaki sposób możemy odzyskać pełną kwotę za lot zakupiony na esky.

Justyna Wakulińska
05/04/2020 20:28  

  
Do: gość_c7919

Dzień dobry,
Panie Wojciechu, uprzejmie informujemy, że zwroty realizujemy w porozumieniu z liniami lotniczymi i zgodnie z ich regulacjami w tym zakresie. W obecnej sytuacji czas procesowania zwrotów jest wydłużony ze względu na nadzwyczajnie dużą liczbę wniosków. Prosimy o cierpliwość.
Pozdrawiamy,
01/04/2020 15:34  

gość_c7919 - Profil
gość_c7919
  
Kiedy otrzymam zwrot należności za 3 bilety Katowice - Larnaka - Katowice? Lot został odwołany.
Na maile nie otrzymuje odpowiedzi.

Wojciech Kowalski


27/03/2020 16:38  

  
Do: gość_61c7d

Dzień dobry,
Dziękuję za skontaktowanie się z nami za pomocą formularza kontaktowego, otrzymaliśmy wiadomość. Nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się najszybciej, jak to możliwe i udzieli wsparcia. Proszę czekać na kontakt.
Dziękujemy i pozdrawiamy.
23/03/2020 14:04  

gość_61c7d - Profil
gość_61c7d
  
Do: eSky

Dzień dobry,
Co to znaczy, że czas na odpowiedź jest dłuższy niż zwykle?
Pisałam do państwa dwa formularze i dzowniłam początkiem marca. Przez telefon konsultant powiedział, że sprawa zostanie rozwiązana. Dalej odpowiedzi nie ma a wylot 04 kwietnia.
Proszę o odpowiedź dotyczącą rezerwacji LQICKY.
23/03/2020 10:33  

gość_6f77e - Profil
gość_6f77e
  
Czy znalazł już ktoś z Państwa sposób aby połączyć się z esky?
Z mojej strony sprawa wygląda bardzo kiepsko. Żadnej odpowiedzi a zaraz nie będę miał nawet możliwości zmiany terminu chociaż byłem od tego ubezpieczony.
Firma milczy tak jak by chciała przeczekać wszystkie zwroty itp. lub być może już nie istnieje bo nikt nie odpowiada.
Proszę o pomoc może ktoś z użytkowników znalazł jakiś sposób.
18/03/2020 17:52  

  
Do: gość_17b0a

Dzień dobry,
Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej odpowiedzieć na każde zgłoszenie, jednak w związku z obecną globalną sytuacją otrzymujemy dużą ilość maili, dlatego czas oczekiwania na odpowiedź jest dłuższy niż zwykle. Aby przyspieszyć komunikację, postanowiliśmy tymczasowo zawiesić linię telefoniczną. Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość.
Pozdrawiamy,
eSky.
18/03/2020 14:14  

gość_17b0a - Profil
gość_17b0a
  
Ta firam to jakaś żenady wysłałem kilka wiadomosci zero odzewu , do dzwonić się nie można ostatni raz rezerwowałem bilety przez esky mam nadzieje że ta firam dostanie po dupie za takie traktowanie klientów
16/03/2020 18:05  

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie