×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Kontakt z eSKY


gość_998dd
gość_998dd
Czy wiecie w jaki sposób można połączyć się z BOK ESKY? Od 2h dzwonię i nic... na maile również nie odpowiadają.

17/08/2018 17:13,  
gość_ca788 - Profil
gość_ca788
  

gość_c82a6 - Profil
gość_c82a6
  
Kontakt z wami w trybie telefonicznym niemożliwy, na mail nie odpowiadacie, jawne kpiny. Jestem głęboko rozczarowany. Proszę o pilny kontakt. Sprawa dotyczy ustalenia zmian w rezerwacjach M8Q72X i VJFHME.
1 dzień, 10 godzin temu  

gość_c82a6 - Profil
gość_c82a6
  
Czy wy sobie kpiny urządzacie z klientów ? Łącznie, w trzech odsłonach, ok. 2 godz. bezskutecznie pozostawałem w dniu dzisiejszym na łączu z z waszą infolinią, nie doczekawszy się kontaktu z waszym konsultantem, nie odpowiadacie też na korespondencję e-mail. Proszę no pilny kontakt celem korekty we wzajemnie warunkujących się rezerwacjach M8Q72X i VJFHME
1 dzień, 10 godzin temu  

  
Do: gość_ee13a

Dzień dobry,
Chcemy pomóc każdemu klientowi, dlatego prosimy przysłać nam wiadomość na adres zobacz link ze swoim imieniem, nazwiskiem, numerem rezerwacji oraz krótkim opisem zgłoszenia. Prosimy dołącz również adres e-mail, na który wysyłane były poprzednie wiadomości. Dzięki temu zidentyfikujemy Cię w naszym systemie rezerwacyjnym i sprawdzimy, co dokładnie się wydarzyło. Następnie skontaktuje się z Tobą nasz Dział Obsługi Klienta.
Pozdrawiamy,
1 dzień, 16 godzin temu  

gość_ee13a - Profil
gość_ee13a
  
Dramat :( dodzwonić się do tej firmy graniczy z cudem.Niestety również jestem ofiarą też firmy, próby pisania i dzwonienia są zbedne
2 dni, 9 godzin temu  

  
Do: gość_4f742

Dzień dobry,
Przepraszamy za zaistniałą sytuację i za wszelkie niedogodności. Przekazaliśmy Pani komentarz do naszego działu obsługi klienta. Skontaktują się jak najszybciej i zaoferują wsparcie.
Pozdrawiamy,

2 dni, 18 godzin temu  

gość_4f742 - Profil
gość_4f742
  
Dzwonię na infolinii już czwarty raz po 40 minut czekając na infolinii. Istny skandal. Formularz również wysyłałam i to wczoraj. Brak kontaktu zwrotnego oczywiście. Proszę o pilny kontakt. 883958968. Jestem bardzo zawiedziona ta firma.
3 dni, 19 godzin temu  

  
Do: gość_f0d25

Dzień dobry,
Aby przyspieszyć zgłoszenie, proszę się z nami skontaktować pod adresem zobacz link, podając w wiadomości swoje imię i nazwisko, numer rezerwacji i krótki opis zapytania. Nasz Dział Obsługi Klienta zaoferuje swoje wsparcie tak szybko, jak to możliwe.
Pozdrawiamy,
4 dni, 14 godzin temu  

  
Do: gość_40fd7

Dzień dobry,
Widzę, że bilet został wysłany. Życzymy miłej podróży,
Pozdrawiamy.
4 dni, 14 godzin temu  

gość_f0d25 - Profil
gość_f0d25
  
jakas masakra z kontaktem z ta firma.Nie polecam.
Olewaja klienta
4 dni, 22 godziny temu  

gość_40fd7 - Profil
gość_40fd7
  
Kupilam wczorej bilet z Warszawt do Londyn Hethrow wieczorem 15 czerwca, pobrano pieniadze z karty ale nie dostalam biletu.

Nie moge sie dodzwonic od wczoraj, dzis tez biuro nie dizla.

Prosze o pilny kontakt

Petrina Nugawela tel 604 555 297

mail zobacz link
08/06/2019 09:50  

  
Do Veli1

Dzień dobry,
Przepraszamy za niedogodności, które pojawiły się podczas kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Prosimy do nas napisać na adres zobacz link, w wiadomości podać swoje imię, nazwisko, numer rezerwacji oraz opis zgłoszenia. Proszę też dołączyć adres e-mail, na który wysyłane były poprzednie wiadomości. Dzięki temu zidentyfikujemy Panią w naszym systemie rezerwacyjnym i sprawdzimy, co dokładnie się wydarzyło. Następnie skontaktuje się z Panią nasz Dział Obsługi Klienta.
Pozdrawiamy
04/06/2019 22:29  

  
Kontakt z eSky jest praktycznie niemozliwy, juz od dwoch dni dzwonie, nie odpowiadaja na maile, to jest niepowazna firma, pluje se teraz w brode ze kupilam od nich rezerwacje, nigdy wiecej! Zdecydowanie odradzam, sam stres!
04/06/2019 10:34  

  
Do gość_7fa8f

Dzień dobry,
Przepraszamy za niedogodności, które pojawiły się podczas kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. W sprawie zwrotu pieniędzy proszę do nas pisać na adres: zobacz link W treści proszę podać imię i nazwisko, numer telefonu, numer rezerwacji oraz dodać opis sytuacji. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Pozdrawiamy
28/05/2019 13:04  

  
Do gość_fa1a9

Dzień dobry,
W sprawie zwrotu pieniędzy proszę do nas pisać na adres: zobacz link. W treści wiadomości proszę podać imię i nazwisko, numer telefonu oraz numery rezerwacji. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Pozdrawiamy
28/05/2019 12:57  

gość_7fa8f - Profil
gość_7fa8f
  
Chciałam dokonać odprawy online do rezerwacji numer EW2K4VJ Lot z Krakowa do Wenecji. Ze strony przewoźnika dowiedziałam się że moja rezerwacja została anulowana.
O tym fakcie nie zostałam powiadomiona mailowo o tym fakcie w celu otrzymania zwrotu zapłaconej faktury lub zmiany lotu. Bilet kupowałam przez Wasze pośrednictwo i winnam była otrzymać informację o anulowaniu biletu na ten lot.
Naraziliście mnie na duże koszty ponieważ gdybym wcześniej wiedziała o tym fakcie to kupiłabym tańszy bilet niż ten, który jest oferowany 1 miesiąc przed odlotem.
Byliście zobowiązani do powiadomienia mnie poprzez anulowanie faktury i ewentualnie zwrotu całości kosztów.
W tej sprawie podejmę odpowiednie kroki.
Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji. Nie podejmujcie telefonów jak również brak jest odpowiedzi na zapytania mailowe na arkuszu zgłoszeniowym.
Kamila Ząbczyk
EW2K4VJ
24/05/2019 22:17  

gość_fa1a9 - Profil
gość_fa1a9
  
Dzien dobry
Kupiłam u Państwa dwa bilety dla dwoch osob na trasie
Gdansk -Londyn C2KUQJ
Londyn - Genua , Genua-Londyn QY1D7B ,
Londyn -Gdansk C2KUQJ
loty w dniach 21-28 maj 2019
Wczoraj dostałam wiadomosc , ze lot z Londyny do Genui został odwołany . Zupełnie nie rozumiem dlaczego Panstwo mnie o tym nie powiadomiliscie , jezeli bilety kupiłam w Waszej firmie !
Niestety, innych połączeń z Londynu do Genui nie ma w tym dniu , ani w następnych dniach rowniez . Ja posiadam rezerwacje hotelu w Genui na tydzień ,której juz nie moge anulować . Prosze o zwrot pieniędzy za wszystkie bilety , poniewaz muszę kupic bilety na cała trasę u innego przewoźnika , oczywiście jezeli dostanę , bo mam tylko jeden dzien . Prosze o szybka odpowiedz Pozdrawiam Joanna Rakowska
20/05/2019 09:54  

  
Do: gość_b7192

Dzień dobry,
Aby zidentyfikować Cię w naszym systemie i wyjaśnić zaistniałą sytuację, potrzebujemy Twojego imienia, nazwiska oraz numeru rezerwacji i numeru telefonu. Wyślij nam wiadomość na adres zobacz link , a my sprawdzimy, co się wydarzyło i w jaki sposób sprawa została rozwiązana.
Dziękujemy i pozdrawiamy, eSky.
06/05/2019 16:39  

gość_b7192 - Profil
gość_b7192
  
Ja mam wystawione bilety na 14 maja z Łodzi do Newarku przez Monachium na lot który został odwołany , bo Fufthansa zmieniła rozkład. z biurem pod numerem 32,7283000 kontaktuję się z wielkimi trudnościami . Niby mam mieć przepisane daty wylotu Panie agentki nr 963 i 1079 wraz z superwizerką obiecywały wystawienie nowych biletów i nic , termin odlotu sie zbliża !!! Bez reakcji - pewno pojadę do centrali w Radomiu porozmawiać na ten temat ? To już trwa i trwa , dobrze że rozmowy są nagrywane a więc zawsze można sprawdzić te obiecanki ze strony Pań że wszystko załatwione
03/05/2019 11:16  

  
Do: gość_25913

Dzień dobry,
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jeśli bilet jeszcze nie dotarł prosimy do nas napisać na adres zobacz link. W treści proszę podać imię i nazwisko, numer telefonu oraz numer rezerwacji. Wyjaśnimy sprawę.
Pozdrawiamy i życzymy miłej podróży!
15/04/2019 17:26  

gość_25913 - Profil
gość_25913
  
Witam,
w dniu 12.04.2019r. dokonałam dwóch rezerwacji Warszawa-Nicea oraz Nicea-Figari i niestety nie otrzymałam biletu elektronicznego na drugi lot Nicea-Figari.
Loty mają odbyć się 16.04.2019r.
Próbowałam połączyć się z nr tel. 32 728 30 00, niestety nikt nie raczy odebrać telefonu.
Napisałam również dwa maile...
Pozdrawiam
13/04/2019 10:59  

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie