Kontakt z eSKY

Czy wiecie w jaki sposób można połączyć się z BOK ESKY? Od 2h dzwonię i nic... na maile również nie odpowiadają.
17/08/2018 17:13  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
eSky 2020-04-15 10:54   
eSky - Profil eSky
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w kwestii zwrotów jesteśmy całkowicie uzależnieni od decyzji linii lotniczych, procesowane są one według kolejności zgłoszeń. Jak tylko linie podejmą decyzję zwrotu na pewno przekazany zostanie Państwu. W obecnej sytuacji czas procesowania zwrotów jest wydłużony ze względu na olbrzymią liczbę wniosków. Prosimy o cierpliwość.
Pozdrawiamy.
gość_e63cd 2020-04-14 16:40   
gość_e63cd - Profil gość_e63cd
Mialam bilet na 3.04 ze wzgledu na ibecna sytuacje lotu nie byli. Brak kontaktu z Panstwa strony. Zero odzewu na e-maile. Prosze o informacje o zwrot pieniedzy za bilet.
gość_5628a 2020-04-14 08:26   
gość_5628a - Profil gość_5628a
Oczekuję na zwrot pieniędzy za bilet piszecie bzdety że procesujecie zwrot od Eurowings a przecież to waszej firmie placilam z różnymi waszymi opłatami to dlaczego zwkekacie z oddaniem ludziom pieniędzy które się należą bo są nasze. Zero z wami kontaktu wysyłacie bzdety na meila automatycznie nie czytając nawet co do was piszą klienci. Proszę o zwrot za bilet
gość_cc2a8 2020-04-10 17:12   
gość_cc2a8 - Profil gość_cc2a8
Mam bilet do USA 27.04 z Warszawy. Wczoraj rząd poinformował, że wszystkie loty zawieszone są póki co do 26.04, jednak Polskie granice zamknięte są do 3.05. Skoro granice są zamknięte do 3.05. to chyba logiczne, że mój lot również się nie odbędzie?
gość_16e8a 2020-04-10 11:41   
gość_16e8a - Profil gość_16e8a
Czy wiadomo kiedy będą zwracane pieniądze za bilety z lotów odwołanych w dniu 21.03.2020 ?
eSky 2020-04-07 14:58   
eSky - Profil eSky
Do: gość_0e8de

Dzień dobry,
Pani Justyno, przekazaliśmy zapytanie do naszego Działu Obsługi Klienta, które skontaktuje się najszybciej, jak to możliwe i udzieli wsparcia.
Pozdrawiamy, eSky.
gość_0e8de 2020-04-05 20:28   
gość_0e8de - Profil gość_0e8de
Witam,
Mam zarezerwowany lot z Paryż Orly do Philipsburga na 28.04 powrót 13.05 liniami Air Caraibes. Do Paryża mieliśmy się dostać liniami Wizzair z Warszawy- lot został odwołany, a całą kwotę już nam zwrócono. Air Caraïbes tymczasowo zawiesi działalność od 28 marca do 30 kwietnia 2020 r. W jaki sposób możemy odzyskać pełną kwotę za lot zakupiony na esky.

Justyna Wakulińska
eSky 2020-04-01 15:34   
eSky - Profil eSky
Do: gość_c7919

Dzień dobry,
Panie Wojciechu, uprzejmie informujemy, że zwroty realizujemy w porozumieniu z liniami lotniczymi i zgodnie z ich regulacjami w tym zakresie. W obecnej sytuacji czas procesowania zwrotów jest wydłużony ze względu na nadzwyczajnie dużą liczbę wniosków. Prosimy o cierpliwość.
Pozdrawiamy,
gość_c7919 2020-03-27 16:38   
gość_c7919 - Profil gość_c7919
Kiedy otrzymam zwrot należności za 3 bilety Katowice - Larnaka - Katowice? Lot został odwołany.
Na maile nie otrzymuje odpowiedzi.

Wojciech Kowalski

eSky 2020-03-23 14:04   
eSky - Profil eSky
Do: gość_61c7d

Dzień dobry,
Dziękuję za skontaktowanie się z nami za pomocą formularza kontaktowego, otrzymaliśmy wiadomość. Nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się najszybciej, jak to możliwe i udzieli wsparcia. Proszę czekać na kontakt.
Dziękujemy i pozdrawiamy.
gość_61c7d 2020-03-23 10:33   
gość_61c7d - Profil gość_61c7d
Do: eSky

Dzień dobry,
Co to znaczy, że czas na odpowiedź jest dłuższy niż zwykle?
Pisałam do państwa dwa formularze i dzowniłam początkiem marca. Przez telefon konsultant powiedział, że sprawa zostanie rozwiązana. Dalej odpowiedzi nie ma a wylot 04 kwietnia.
Proszę o odpowiedź dotyczącą rezerwacji LQICKY.
gość_6f77e 2020-03-18 17:52   
gość_6f77e - Profil gość_6f77e
Czy znalazł już ktoś z Państwa sposób aby połączyć się z esky?
Z mojej strony sprawa wygląda bardzo kiepsko. Żadnej odpowiedzi a zaraz nie będę miał nawet możliwości zmiany terminu chociaż byłem od tego ubezpieczony.
Firma milczy tak jak by chciała przeczekać wszystkie zwroty itp. lub być może już nie istnieje bo nikt nie odpowiada.
Proszę o pomoc może ktoś z użytkowników znalazł jakiś sposób.
eSky 2020-03-18 14:14   
eSky - Profil eSky
Do: gość_17b0a

Dzień dobry,
Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej odpowiedzieć na każde zgłoszenie, jednak w związku z obecną globalną sytuacją otrzymujemy dużą ilość maili, dlatego czas oczekiwania na odpowiedź jest dłuższy niż zwykle. Aby przyspieszyć komunikację, postanowiliśmy tymczasowo zawiesić linię telefoniczną. Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość.
Pozdrawiamy,
eSky.
gość_17b0a 2020-03-16 18:05   
gość_17b0a - Profil gość_17b0a
Ta firam to jakaś żenady wysłałem kilka wiadomosci zero odzewu , do dzwonić się nie można ostatni raz rezerwowałem bilety przez esky mam nadzieje że ta firam dostanie po dupie za takie traktowanie klientów
gość_8985a 2019-09-16 10:58   
gość_8985a - Profil gość_8985a
Witam,
Dołączam do grona wściekłych i zawiedzionych klientów. Od trzech dni próbuję się próbuję się dodzwonić wisząc godzinami na słuchawce -bezowocnie! Wysłałam formularz kontaktu - nic! Wysłałam maila na adres support - też zero odzewu!!
A chodzi o prostą rzecz - chcę dodać sobie swoją rezerwację do konta w ryanair, aby móc dokupić różne opcje dodatkowe, których dokupienie przez esky póżniej niż 48 godzin przed wylotem nie już niemożliwe a w ryanair można to zrobić do 2 godzin przed wylotem. Ale niestety okazuje się, że to nie ja jestem włascicielem tej rezerwacji i nie mogę jej wprowadzić na swoje konto w Ryanair. To jest skandal a jeszcze większy to ten, że nie da się w żaden sposób skontaktować z esky. Będę przestrzegać wszystkich na wszelkich możliwych forach przed tą firmą!!
Marzena Jankowska
gość_3b1f2 2019-09-13 15:12   
gość_3b1f2 - Profil gość_3b1f2
Przepraszacie za niedogodności i co z tego? Zacznijcie szanować klientów. Na maile nie odpowiadacie, dodzwonić się nie można. Jaja sobie robicie? Ostatni raz korzystam z waszych usług. Odradzam każdemu. Szkoda nerwów
gość_eb65a 2019-08-25 13:58   
gość_eb65a - Profil gość_eb65a
Jaja sobie robią. Masakra. Nigdy więcej. Dzwonisz od 5 godzin nikt nie odbiera. Oczywiście standardowo wszyscy są zajęci. To zatrudnijcie więcej ludzi. Porażka! Proszę o jak najszybszy kontakt ze strony esky.pl
gość_0423b 2019-08-20 12:26   
gość_0423b - Profil gość_0423b
Nie mozna dpdzwonic sie na infolinie. Tragedia!
gość_5e0db 2019-08-15 15:33   
gość_5e0db - Profil gość_5e0db
Jak zmienić metody platnosci
gość_38629 2019-08-13 14:46   
gość_38629 - Profil gość_38629
Dzwonię kilka godzin i brak kontaktu, na 3 emaile brak reakcji. To normalne w tej firmie. A wylot za dwa dni. Nigdy wiecej z esky jeśli nie chcesz mieć kłopotów. Zmiany w rezerwacji nie zrobisz, bo się nie dodzwonisz i nie ma odzewu.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy