Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_a0bcb
2020-08-19 11:50
kupiłem 4 bilety od nich linia turkish airlines , lot jest w 21 sierpnia , od dwóch dni spróbuję skontaktować z nimi o zwrotu i mi odpowiadają mi bajki że zwrot nie jest możliwe a jak skontaktowałem z turkish airlines powiedzieli mi jak najbardziej . masakra z nimi
gość_432f8
2020-08-14 19:21
na emailowy kontakt NIE odpowiadaja....porazka , telefon nie dziala, moze listownie ?
gość_432f8
2020-08-14 19:20
ja tez mam problem z kontaktem z esky....
gość_97a3c
2020-08-13 17:44
Sorry, ale wlosy staja deba gdy czyta sie te komentarze, a raczej: pretensje, zarzuty, oskarzenia wrecz! Jak to mo6liwe, tak w bialy dzien wrabiac ludzi?..Och, nie takie rzeczy sa mozliwe, nie? W koncu pare straconych groszy za bilet to pikus. Wojny tez tocza sie tuz oboki...NIC! Fajnie jest.
gość_97a3c
2020-08-13 17:40
Radze.... zapomniec! To biuro topomylka. Duza!
A moze wlasnie przed takimi przyszlosc?...
Do gość_0c866
Dzień dobry,
przepraszamy za zaistniałą sytuację. W związku z błędem wynikającym po naszej stronie, koszty związane z odprawą, zostaną zwrócone. Ponieważ nie jesteśmy wstanie Pani/Pana zidentyfikować po nicku z forum prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy na naszej stronie. W treści koniecznie proszę podać numer rezerwacji i adres, na który została wykonana.
Pozdrawiamy.
Do gość_0c866
Dzień dobry,
przepraszamy za zaistniałą sytuację. W związku z błędem wynikającym po naszej stronie, koszty związane z odprawą, zostaną Pani zwrócone. Ponieważ nie jesteśmy wstanie Pani zidentyfikować po nicku z forum prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy
zobacz link W treści koniecznie proszę podać numer rezerwacji i adres, na który została wykonana.
Pozdrawiamy.
Do gość_5297c
Szanowna Pani,
Chcielibyśmy zapewnić, iż mamy wielu zadowolonych klientów, którzy systematycznie korzystają z naszych usług. Codziennie jesteśmy do Państwa dyspozycji i dokładamy wszelakich starań, by zapewnić obsługę klienta na najwyższym poziomie.
Nawiązując do komentarza, wyjaśniamy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami – pasażer jest wyłącznie odpowiedzialny za posiadanie ważnych dokumentów uprawniających do odbycia podróży (np. paszport, wizy, świadectwa szczepień, itp.).
Przewoźnik, jego pracownicy, agenci, przedstawiciele i pełnomocnicy nie są zobowiązani do udzielania pasażerom informacji w związku z uzyskiwaniem niezbędnych dokumentów ( w tym wiz) jak i również na temat ograniczeń w podróżowaniu do konkretnego kraju a także nie odpowiadają za konsekwencje, jakie poniesie pasażer na skutek posiadania błędnych informacji lub nieotrzymania takich dokumentów.
Pozdrawiamy,
gość_5297c
2020-08-07 19:06
Ostrzegam wszystkich przed zakupem biletu lotniczego w eSky . Kilka dni temu zostałam ofiarą nieuczciwości tej firmy, bowiem sprzedano mi bilet do USA liniami Swiss wylot 15 sierpnia 2020 rezerwacja o numerze 5285753813. W ciągu 12 godzin od transakcji zdobyłam informację, że obywatele ze strefy Schengen nie mają prawa wstępu na terytorium USA. Telefonicznie potwierdzono tę informację na lotnisku Chopina w Warszawie oraz na lotnisku w Nowym Jorku. W dniu wylotu na lotnisku w Warszawie mając bilet na lot nie będę przyjęta na pokład samolotu. Podczas transakcji zakupu nie było żadnej wzmianki choćby takiej: jakim dokumentem pozwalającym na przekroczenie granicy USA dysponuje pasażer? Zero informacji, a na żądanie zwrotu za bilet który jest świstkiem papieru, bo nie może być wykorzystany odpowiedź eSky : „dla Państwa lotu zwrot należności za bilet nie jest możliwy. Państwa lot, zgodnie z bieżącą informacją, ma odbyć się bez zakłóceń. Bilet został wykupiony w taryfie bezzwrotnej.”
Oszustwo wielkości Himalajów, na oszustwie klientów nie buduje się wiarygodności firmy.
gość_0c866
2020-08-02 11:49
Czy komuś wogole ma jakiś kontakt z tą firmą. Mam lot za 6 godz I brak odprawy. Nie wiem czy uda mi się kupić nowy bilet na lotnisku. Co za niepoważna firma
gość_08f7c
2020-07-10 15:08
nie moge potwierdzic platnosci ani maila z ktorego esky zaplacilo za moj przelot i w tym wypadku nie moge polaczyc mojego lotu z niepelnoletnia siostrzenica, czy ktos tam wogole odpisuje na wiadomosci??? bede musiala kupic nowy bilet przez ryanair bezoosrednio przez brak odpowiedzi na moj formularz kontaktowy ktory jest jedyna forma kontaktu z esky!
gość_25a20
2020-07-03 15:47
dostałam bilet na maila od eSkay
lot Rayanair FR7052 Rzym Campino - Warszawa Modlin
sprawdziłam NIE MA TAKIEGO LOTU ???
co mam zrobić ???
gość_8e1f0
2020-06-30 20:56
Dzien dobry. Dostalam informacje o zmianie terminu lotu bez podania przyczyny. Kto jest odpowiedzialny z aponiesienie naszych kosztow za rezerwacje hotelu? Ponadto widze rozbieznosc miedzy tym co jest na stronie linii lotniczych wizzair a informacją w PAństwa mailu. PO CO TELEFON JESLI NIE ODBIERACIE???
gość_dd3a7
2020-06-13 23:14
Witam. Dostałam maila z informacją przesunięcia lotu z 19.07 na 21.07 bez podania przyczyny. Zależy mi na dacie jaką rezerwowałam. W jaki sposób mogę skontaktować się z wami eSKY ? Dlaczego nie odbieracie telefonu ? Nr rezerwacji 31254618
Zirytowana
gość_4ebd1
2020-05-26 11:00
eSKY to jest tylko pośrednik!!!
Oni Waszą kasę już dawno wydali na pokrycie własnych kosztów.
Linie lotnicze Wam nie pomogą bo to nie od nich kupowaliście bilet.
Nauczka na przyszłość - nie korzystać z pośredników tylko kupować direct.
gość_322b7
2020-05-26 07:12
Proszę Państwa, nie ma wystemie potwierdzenia wpłaty za moje bilety. Przedtawiciel KLM w Bangkoku twierdzi, że jezeli nie będzie tego potwierdzenia nie będę mógł lecieć. Lot mam 28.05.20. Ponad0t proszę zmieniić bilet z Amsterdam - Warszawa na bilet Amsterdam - Berlin, gdyż lot do Warszawy nie może być zrealizowany. Numer zamówienia 62078431 Proszę o szybką reakcję
gość_2fdc1
2020-05-19 21:30
Ja jeszcze od 7 kwietnia nie odzyskałem 1600 zł i cisza trwa zero mówiła i kontaktu
gość_45aeb
2020-04-30 15:38
przecież od dawna wiadomo, że esky nie ogarnia w ogóle obsługi klienta. Tylko sprzedać i olać. Jeszcze teraz prezes co pięć lat jeździł po rajdach teraz wraca żeby ratować dobytek. LOL. Światowa firma. LOLx2
gość_8fa62
2020-04-29 10:52
Mam podobną sytuację. Odwołano mi lot z dnia 22 marca i jednocześnie 22 marca otrzymałam wstępną informację o staraniach o refundację biletu. Właśnie dzwoniłam do linii LOT, u którego to przewoźnika miałam kupiony bilet. LOT powiedział, że jak tylko eSky zgłosi się o refundację biletu, nie bedzie z tym problemu. Nie rozumiem, więc, czemu brak jest jakiejkolwiek informacji zwrotnej.
Czy macie może Panstwo numer telefonu infolonii eSky?
Nie mogę znaleźć numeru w zadnym miejscu w internecie.
Pozdrawiam
gość_3a4d4
2020-04-17 10:30
Dzień dobry,
czas mija, a ja nadal nie otrzymałam zwrotu środków za lot do Bergamo z 25.03, ani nawet informacji kiedy mogę się tego zwrotu spodziewać.
Termin minął na początku kwietnia. Informację o przysługującym mi zwrocie otrzymałam 07.03.
Szczegóły lotu:
Flights details:
eSky order number (needed to contact eSky): NDPWHR
flight number: FR1426
Proszę o natychmiastowy zwrot kosztów. W przeciwnym razie będę zmuszona zwrócić się do Rzecznika Praw Pasażerów.
I proszę mnie nie odsyłać do linii RYANAIR - już z nimi rozmawiałam i wiem, że to po waszej stronie leży zwrot środków i oni żadnej dyspozycji nie muszą Wam wydawać, bo to z WAMI podpisywałam umowę.
Z poważaniem,
Poirytowana Klientka