Kontakt z eSKY

Czy wiecie w jaki sposób można połączyć się z BOK ESKY? Od 2h dzwonię i nic... na maile również nie odpowiadają.
17/08/2018 17:13  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_a0bcb 2020-08-19 11:50   
gość_a0bcb - Profil gość_a0bcb
kupiłem 4 bilety od nich linia turkish airlines , lot jest w 21 sierpnia , od dwóch dni spróbuję skontaktować z nimi o zwrotu i mi odpowiadają mi bajki że zwrot nie jest możliwe a jak skontaktowałem z turkish airlines powiedzieli mi jak najbardziej . masakra z nimi
gość_432f8 2020-08-14 19:21   
gość_432f8 - Profil gość_432f8
na emailowy kontakt NIE odpowiadaja....porazka , telefon nie dziala, moze listownie ?
gość_432f8 2020-08-14 19:20   
gość_432f8 - Profil gość_432f8
ja tez mam problem z kontaktem z esky....
gość_97a3c 2020-08-13 17:44   
gość_97a3c - Profil gość_97a3c
Sorry, ale wlosy staja deba gdy czyta sie te komentarze, a raczej: pretensje, zarzuty, oskarzenia wrecz! Jak to mo6liwe, tak w bialy dzien wrabiac ludzi?..Och, nie takie rzeczy sa mozliwe, nie? W koncu pare straconych groszy za bilet to pikus. Wojny tez tocza sie tuz oboki...NIC! Fajnie jest.
gość_97a3c 2020-08-13 17:40   
gość_97a3c - Profil gość_97a3c
Radze.... zapomniec! To biuro topomylka. Duza!
A moze wlasnie przed takimi przyszlosc?...
eSky 2020-08-13 09:15   
eSky - Profil eSky
Do gość_0c866

Dzień dobry,
przepraszamy za zaistniałą sytuację. W związku z błędem wynikającym po naszej stronie, koszty związane z odprawą, zostaną zwrócone. Ponieważ nie jesteśmy wstanie Pani/Pana zidentyfikować po nicku z forum prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy na naszej stronie. W treści koniecznie proszę podać numer rezerwacji i adres, na który została wykonana.
Pozdrawiamy.
eSky 2020-08-13 09:12   
eSky - Profil eSky
Do gość_0c866

Dzień dobry,
przepraszamy za zaistniałą sytuację. W związku z błędem wynikającym po naszej stronie, koszty związane z odprawą, zostaną Pani zwrócone. Ponieważ nie jesteśmy wstanie Pani zidentyfikować po nicku z forum prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy zobacz link W treści koniecznie proszę podać numer rezerwacji i adres, na który została wykonana.
Pozdrawiamy.
eSky 2020-08-13 08:53   
eSky - Profil eSky
Do gość_5297c

Szanowna Pani,
Chcielibyśmy zapewnić, iż mamy wielu zadowolonych klientów, którzy systematycznie korzystają z naszych usług. Codziennie jesteśmy do Państwa dyspozycji i dokładamy wszelakich starań, by zapewnić obsługę klienta na najwyższym poziomie.
Nawiązując do komentarza, wyjaśniamy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami – pasażer jest wyłącznie odpowiedzialny za posiadanie ważnych dokumentów uprawniających do odbycia podróży (np. paszport, wizy, świadectwa szczepień, itp.).
Przewoźnik, jego pracownicy, agenci, przedstawiciele i pełnomocnicy nie są zobowiązani do udzielania pasażerom informacji w związku z uzyskiwaniem niezbędnych dokumentów ( w tym wiz) jak i również na temat ograniczeń w podróżowaniu do konkretnego kraju a także nie odpowiadają za konsekwencje, jakie poniesie pasażer na skutek posiadania błędnych informacji lub nieotrzymania takich dokumentów.
Pozdrawiamy,
gość_5297c 2020-08-07 19:06   
gość_5297c - Profil gość_5297c
Ostrzegam wszystkich przed zakupem biletu lotniczego w eSky . Kilka dni temu zostałam ofiarą nieuczciwości tej firmy, bowiem sprzedano mi bilet do USA liniami Swiss wylot 15 sierpnia 2020 rezerwacja o numerze 5285753813. W ciągu 12 godzin od transakcji zdobyłam informację, że obywatele ze strefy Schengen nie mają prawa wstępu na terytorium USA. Telefonicznie potwierdzono tę informację na lotnisku Chopina w Warszawie oraz na lotnisku w Nowym Jorku. W dniu wylotu na lotnisku w Warszawie mając bilet na lot nie będę przyjęta na pokład samolotu. Podczas transakcji zakupu nie było żadnej wzmianki choćby takiej: jakim dokumentem pozwalającym na przekroczenie granicy USA dysponuje pasażer? Zero informacji, a na żądanie zwrotu za bilet który jest świstkiem papieru, bo nie może być wykorzystany odpowiedź eSky : „dla Państwa lotu zwrot należności za bilet nie jest możliwy. Państwa lot, zgodnie z bieżącą informacją, ma odbyć się bez zakłóceń. Bilet został wykupiony w taryfie bezzwrotnej.”
Oszustwo wielkości Himalajów, na oszustwie klientów nie buduje się wiarygodności firmy.
gość_0c866 2020-08-02 11:49   
gość_0c866 - Profil gość_0c866
Czy komuś wogole ma jakiś kontakt z tą firmą. Mam lot za 6 godz I brak odprawy. Nie wiem czy uda mi się kupić nowy bilet na lotnisku. Co za niepoważna firma
gość_08f7c 2020-07-10 15:08   
gość_08f7c - Profil gość_08f7c
nie moge potwierdzic platnosci ani maila z ktorego esky zaplacilo za moj przelot i w tym wypadku nie moge polaczyc mojego lotu z niepelnoletnia siostrzenica, czy ktos tam wogole odpisuje na wiadomosci??? bede musiala kupic nowy bilet przez ryanair bezoosrednio przez brak odpowiedzi na moj formularz kontaktowy ktory jest jedyna forma kontaktu z esky!
gość_25a20 2020-07-03 15:47   
gość_25a20 - Profil gość_25a20
dostałam bilet na maila od eSkay
lot Rayanair FR7052 Rzym Campino - Warszawa Modlin
sprawdziłam NIE MA TAKIEGO LOTU ???
co mam zrobić ???
gość_8e1f0 2020-06-30 20:56   
gość_8e1f0 - Profil gość_8e1f0
Dzien dobry. Dostalam informacje o zmianie terminu lotu bez podania przyczyny. Kto jest odpowiedzialny z aponiesienie naszych kosztow za rezerwacje hotelu? Ponadto widze rozbieznosc miedzy tym co jest na stronie linii lotniczych wizzair a informacją w PAństwa mailu. PO CO TELEFON JESLI NIE ODBIERACIE???
gość_dd3a7 2020-06-13 23:14   
gość_dd3a7 - Profil gość_dd3a7
Witam. Dostałam maila z informacją przesunięcia lotu z 19.07 na 21.07 bez podania przyczyny. Zależy mi na dacie jaką rezerwowałam. W jaki sposób mogę skontaktować się z wami eSKY ? Dlaczego nie odbieracie telefonu ? Nr rezerwacji 31254618
Zirytowana
gość_4ebd1 2020-05-26 11:00   
gość_4ebd1 - Profil gość_4ebd1
eSKY to jest tylko pośrednik!!!
Oni Waszą kasę już dawno wydali na pokrycie własnych kosztów.
Linie lotnicze Wam nie pomogą bo to nie od nich kupowaliście bilet.
Nauczka na przyszłość - nie korzystać z pośredników tylko kupować direct.
gość_322b7 2020-05-26 07:12   
gość_322b7 - Profil gość_322b7
Proszę Państwa, nie ma wystemie potwierdzenia wpłaty za moje bilety. Przedtawiciel KLM w Bangkoku twierdzi, że jezeli nie będzie tego potwierdzenia nie będę mógł lecieć. Lot mam 28.05.20. Ponad0t proszę zmieniić bilet z Amsterdam - Warszawa na bilet Amsterdam - Berlin, gdyż lot do Warszawy nie może być zrealizowany. Numer zamówienia 62078431 Proszę o szybką reakcję

gość_2fdc1 2020-05-19 21:30   
gość_2fdc1 - Profil gość_2fdc1
Ja jeszcze od 7 kwietnia nie odzyskałem 1600 zł i cisza trwa zero mówiła i kontaktu
gość_45aeb 2020-04-30 15:38   
gość_45aeb - Profil gość_45aeb
przecież od dawna wiadomo, że esky nie ogarnia w ogóle obsługi klienta. Tylko sprzedać i olać. Jeszcze teraz prezes co pięć lat jeździł po rajdach teraz wraca żeby ratować dobytek. LOL. Światowa firma. LOLx2
gość_8fa62 2020-04-29 10:52   
gość_8fa62 - Profil gość_8fa62
Mam podobną sytuację. Odwołano mi lot z dnia 22 marca i jednocześnie 22 marca otrzymałam wstępną informację o staraniach o refundację biletu. Właśnie dzwoniłam do linii LOT, u którego to przewoźnika miałam kupiony bilet. LOT powiedział, że jak tylko eSky zgłosi się o refundację biletu, nie bedzie z tym problemu. Nie rozumiem, więc, czemu brak jest jakiejkolwiek informacji zwrotnej.

Czy macie może Panstwo numer telefonu infolonii eSky?
Nie mogę znaleźć numeru w zadnym miejscu w internecie.

Pozdrawiam
gość_3a4d4 2020-04-17 10:30   
gość_3a4d4 - Profil gość_3a4d4
Dzień dobry,
czas mija, a ja nadal nie otrzymałam zwrotu środków za lot do Bergamo z 25.03, ani nawet informacji kiedy mogę się tego zwrotu spodziewać.
Termin minął na początku kwietnia. Informację o przysługującym mi zwrocie otrzymałam 07.03.

Szczegóły lotu:

Flights details:
eSky order number (needed to contact eSky): NDPWHR
flight number: FR1426

Proszę o natychmiastowy zwrot kosztów. W przeciwnym razie będę zmuszona zwrócić się do Rzecznika Praw Pasażerów.
I proszę mnie nie odsyłać do linii RYANAIR - już z nimi rozmawiałam i wiem, że to po waszej stronie leży zwrot środków i oni żadnej dyspozycji nie muszą Wam wydawać, bo to z WAMI podpisywałam umowę.

Z poważaniem,
Poirytowana Klientka
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy