LOT-zgubiony bagaż i brak kontaktu

Dzień Dobry, Prośba o poradę. 28 lipca wyleciałam LOTem do Chorwacji z moim niepełnosprawnym synkiem (wada genetyczna). Na miejscu okazało się, że nie dotarł mój bagaż, a w nim przede wszystkim leki synka (jest w trakcie wielomiesięcznej terapii, jak również ma inne zabiegające chorobom). Do tego były tam rzeczy niezbędne do obsługi tego wyjątkowego małego człowieka. Od razu zaalarmowałam biuro Lost&Found, zadzwoniłam na infolinię, w zgłoszeniu reklamacyjnym zamieściłam stosowną informację. I nastąpiło wielkie NIC. Zero informacji, zero kontaktu. Spędzałam godziny próbując uzyskać bądź w biurze poszukiwania bagażu bądź w Lost&Found. Bagaż nie dotarł do mnie przez kolejne 10dni. Wróciłam do Polski (na szczęscie już nie lotem) i okazało się, że pomimo, iż w zgłoszeniu reklamacyjnym była jasna informacja, do kiedy jestem w Chorwacji (7.08), to 11.08. wysłano bagaż do Chorwacji. Nikt się nie kontaktuje. Załamuję ręce, że teraz to już nie wiem, kiedy odzyskam swoją własność. Do kogo napisać ze skargą najlepiej i jak odzyskać bagaż (leki i sprzęty nadal potrzebne). Jakie roszczenie reklamacyjne zgłosić?
12/08/2018 18:40  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_c15cc 2018-09-01 12:47   
gość_c15cc - Profil gość_c15cc
Co do LOTu - domyślam się, że każdy przewoźnik ma większe czy mniejsze problemy z bagażem, ale w sposób jaki obsługuje te problemy dużo mówi o przewoźniku. Cała otoczka, która towarzyszyła powyżej opisanej przeze mnie sytuacji była skandaliczna. Naprawdę zero kontaktu i odpowiedzialności, kiedy chodzi o czyjeś zdrowie. Jedynie na FB ktoś raczył mi odpowiedzieć, ale tylko zbywając mnie i nie udzielając żadnej odpowiedzi. Na koniec zresztą mi napisano, że to nie ich wina, wiec nawet marnego przepraszam za problemy nie usłyszałam. A ja chciałam dostać tylko bagaż na czas, co było absolutnie do wykonania, gdyby ktokolwiek zajął się tą sprawą. To, że bagaż został wysłany do Chorwacji po moim powrocie do PL jasno pokazuje, że nikt się tym nie zajmuje i nie zwraca na to uwagi.
Ot, jeszcze jeden klient z pretensjami, i co nam zrobisz?
kemot97 2018-08-14 11:32   
kemot97 - Profil kemot97
Jeden ma lepiej inny gorzej z LOTem. Watek zalozny przez osobe ktora dobrych doswiadczen z LOTem nie ma. Ja odpowiedzialalem, poniewaz tez takowych nie mam i dlatego odpuscilem sobie ta linie na zawsze.
gość_e0c3c 2018-08-13 19:57   
gość_e0c3c - Profil gość_e0c3c
Nie zgadzam się, ze jaki jest LOT to widać, bo wszystkie linie pod względem bagażu są podobne w poziomie obsługi. Kilka lat temu leciałem KLM na prostym locie WAW-AMS, moja walizkę zakitrali gdzieś na Schipholu i dobrych kilka dni zajęło im jej szukanie. Ile razy musiałem dzwonić i dopominać się o swoje już nawet nie pamietam, w każdym razie kosztowało mnie to dużo nerwów i czasu. Z kolei kilka dni temu reklamowałem najpierw zagubiony, a po otrzymany jak się okazało tez uszkodzony bagaż w Locie, byłem bardzo pozytywnie zaskoczony tym jak szybko dostałem odpowiedz na e-mail i jak sprawnie sprawa została załatwiona. Naprawdę nie wszystko co polskie jest złe. Kilka lat temu tłukłem się z Lufa, tez sporo energii marnując, znajomemu dwa lata temu BA zgubiło bagaż na LHR i tez dużo energii stracił na interwencjach, a walizkę ostatecznie dostał po powrocie do Polski. Tak wiec, naprawdę nie tylko Lot, wszystkie linie są podobne, wbrew pozo rom.
kemot97 2018-08-13 18:09   
kemot97 - Profil kemot97
skargi na zagubiony, opozniony czy zniszczony bagaz sklad sie niestety tylko u przewoznika lotniczego. LOT jaki jest kazdy widzi w sprawie reklamacji. (Mozna uderzyc mailem lub listem bezposroednio do Prezesa Mielczarskiego) - z doswiadczenia w pracy w Customer Service wiem ze takie listy czy emaile wysylane imiennie do prezesow firm sa rozpatrywane i to szybciej niz kiedy ida do dzialu reklamcji czy innego call centre. ULC nie odpowiada i nie przyjmuje skarg na takie zdarzenia. Ewentualnie UOKIK -ale wydaje sie ze oni wydadza jedynie opinie niz zajma sie sprawa.

Oczywiscie najprosciej bylo by uderzyc do ubezpieczyciela, - jesli mialas wykupione ubezpieczenie w podrozy,ale niestety marginalna liczba pasazerow decyduje sie na kupno osobnego ubezpieczenia.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy