×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Odwołany lot. Telefon 17 godz. przed lotem


gość_ba259
gość_ba259
Czy mial ktos sytuacje podobna? Zadzwonila Pani z LOT (o 17:00) i poinformowala, ze jutrzejszy LOT o 10 rano (WAW-POZ) zostal odwolany z przyczyn technicznych i zaproponowala przesuniecie na najblizszy lot, 3h pozniej. Czy w zaistnialej sytuacji mozna domagac sie jakichkolwiek dodatkowych "odszkodowac" czy wszystko jest zgodnie z norma. Tak na marginesie, usterka samolotu dzien wczesniej to wymowka, czy przypadkiem linie lotnicze nie powinny miec wystarczajacej ilosci samolotow aby ogarnac cala siatke? Tym bardziej, ze 3 bombardiery aktualnie sa uziemione, wiec nie wyglada mi na sprawe nagla Dziekuje

05/06/2018 17:19,  
<>

gość_b1bca - Profil
gość_b1bca
  

gość_3ad72 - Profil
gość_3ad72
  
Miałem taką sytuację, tylko że zażądano SMS'em abym zadzwonił na infolinię 10.6.2018 - 2 godziny oczekiwania. Okazało się, że LO 416 GVA-WAW 12.6.2018 jest odwołany z powodu kłopotów ze skompletowaniem załogi. Cienko z LO, skoro odwołuje loty nie tylko z powodów sprzętowych, lecz z powodu braku załog - a potem skazuje ludzi na długie oczekiwanie przy denerwującej muzyczce. A prezes Milczarski marzy o wożeniu pasażerów z Europy Zach. Na long haul. Proponuję najpierw osiągnąć poziom obsługi taki, jak w low costach.
12/06/2018 16:27  

gość_93d80 - Profil
gość_93d80
  
dzieki za info.
Ciekawi mnie czy ten telefon poprzedniego dnia jest dla LOTu furtka zeby uciec od odszkodowania, aczkolwiek odwolanie nie mialo miejsca na wiecej niz tydzien przed data wiec nei powinno?
Nie do konca rozumiem tylko logiki przewozikow z awariami maszyn. Wydaje mi sie, ze brak maszyn dodatkowych nie powinno zwalniac przewoznika od obowiazku odszkodowania, ewentualnie, juz oni powinni sie ubiegac o zwroty od producenta lub leasingodawcy.

06/06/2018 20:17  

  
może to miał być samolot, który miał awaryjne lądowanie, a LOT niestety nie ma samolotów na podmianę,
jeżeli następny lot jest za trzy godziny przysługuje Ci odszkodowanie w wysokości 125 euro, jeżeli dodatkowo będzie opóźnienie skutkujące opóźnieniem dłuższym niż 3 godziny przysługuje Ci 250 euro
06/06/2018 00:06  

gość_251b0 - Profil
gość_251b0
  
Tak, ja miałem dokładnie taką samą sytuację, tyle, że nikt mi wcześniej nie dzwonił. Też odwołali mi lot WAW-POZ o 10 rano i dostałem bilet na następny o 13:30. Ten następny opóźniony o 1,5 godz. Sprawdziłem warunki zobacz link odszkodowania i zgłosiłem to na stronie LOTu. Dodałem wszystkie screeny z datami, godzinami lotów i potwierdzeniem wynajmu auta na lotnisku w POZ i pozytywnie rozpatrzyli mi reklamację. Dziś miałem przelew od LOTu na konto bankowe. Powodzenia
05/06/2018 23:35  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie