Overbooking w Ryanairze

Witam, dnia 14 kwietnia wraz z synem i żoną mielismy lecieć z Lublina do Londynu stansted. Niestety, mielismy oddzielne bilety, tzn ja mialem oddzielny od zony i syna, bo przylecialem da dni po nich, a wracalismy tego samego dnia. Odprawa w zwiazku z tym musiala przebiegać oddzielnie. Niestety, jak odprawilem zone z synem, na ich kartach pokladowych byla informacja, że miejsca zostana przydzielone na lotnisku, sprawdzilem opcje płatną, nie było mozliwosci kupna miejsc, bo samolot byl w pelni zabukowany. Dla mnie miejsce bylo. Kazano nam czekać do konca odprawy i probowac wejsc na poklad na koncu, niestety nikogo chtnego na rezygnacje nie znaleziono (co prawda dopiero jak nas zauwazyli to sobie przypomnieli by sie zapytac ostatnich trzech pasazerów), moja zona wraz z synem musieli zostać na lotnisku, ja niestety musialem leciec, bo mi gdybym zrezygnowal z lotu, zadne prawa by nie przysługiwały. Byłem w ciaglym kontakcie z zona, kierownik odprawy, zaproponował zonie lot z Modlina o 21:50, dojazd do modlina we wlasnym zakresie, za taxi nie zwracaja pieniedzy, badz Rzeszów, lot za 3h, bez gwarancji, ze uda jej sie zdazyc, albo trasa Dublin, pozniej Londyn. Żona zdecydowala sie ze zaczeka na lot do poniedziałku. Zażądała hotelu z wyzywieniem, kierownik powiedział ze hotel moze dostac tylko na jedna dobe, a co do rekompensaty, to że w tym momencie pieniądze juz sa przesyłane na konto z ktorego było płacone. Dzis jest ponad 24h po nieudanym locie, oczywiscie pieniedzy na koncie nie ma, a moje pytanie brzmi, co mam z całą sytuacja zrobic. Oczywiscie złozyłem reklamacje przez formularz Ryanaira, ale co do oferty tylko 1 doby w hotelu, propozycji dojazdu do modlina we wlasnym zakresie, lub rzeszowa (a co by było gdyby bus sie zepsuł, nie zdazyliby na te proponowane loty, wtedy ryanair mialby to w d... bo to juz by byla zony i syna wina). Gdzie zlozyc reklamacje na propozycje Ryanaira? Co z dojazde zony do miejsca zamieszkania w Londynie (ze mna wróciliby samochodem który stał na parkingu pod lotniskiem). Serdeczne dzieki za konstruktywne porady.
15/04/2018 18:53  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
dromack 2018-04-20 12:39   
dromack - Profil dromack
LUZ-STN, ok. 1550 km. przysluguje wiec 2x400€
gość_8ed38 2018-04-16 10:54   
gość_8ed38 - Profil gość_8ed38
Wyslij oficjalna reklamacje do Ryanair (maja 30 dni na odpowiedz) - zarzadaj zwroty WSZYSTKICH kosztow poniesionych przez zone i syna + 2 x 250 EUR odszkodowania (tyle przysluguje ustawowo). Powolaj sie na dyrektywe EU261. Jezeli sie nie zgodza cala korespondenje przeslij do ULCu - oni wyegzekwuja twoje prawa
adam7691 2018-04-15 23:26   
adam7691 - Profil adam7691
poczekaj parę dni, jeżeli nie będzie odzewu linii to sprawę przekaż do ULC
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy