×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Praca w LOT na wakacje


Witam, LOT ogłosił pracę na lotnisku do pomocy przy obsłudze pasażerów w terminalu pasażerskim. Takie wymienili zadania: *Asysta przy obsłudze pasażerów w terminalu pasażerskim *Przekazywanie informacji na temat połączeń lotniczych *Udzielanie bieżącego wsparcia dla pasażerów transferowych *Współpraca z lotniskowymi służbami operacyjnymi *Wsparcie procesu obsługi naziemnej samolotu Chciałabym zapytać o szczegóły tej pracy. Jakie są szczegółowe obowiązki takiej osoby? Ponieważ z opisu wydaje mi się że jest to robienie tak na prawdę wszystkiego łącznie z odprawą bagażu itp? Pytam, ponieważ obawiam się o mój poziom angielskiego, że sobie nie poradzę z tyloma obowiązkami. Czy ktoś z Was pracował tam i może powiedzieć coś więcej? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

24/03/2018 15:42,  
<>

gość_2d3cd - Profil
gość_2d3cd
  

  
w lot pracowal moj kolega prz czyms takim i mial nieszczegolne wrazenia
09/10/2018 13:45  

gość_834b7 - Profil
gość_834b7
  
Pracowałem w LS Airport Services, agenta handlingowego obsługującego m.in LOT jak i wiele innych linii lotniczych, tyle że w Pyrzowicach. Godziny pracy bardzo cięzkie, cały czas się zmieniają, musisz sie przzwyczaić do nieregularnego trybu życia. Sezon jest mega ciężki. Umowa zlecenie, przez co wyrabia się nawet 250h w miesiącu. Dopiero po pewnym czasie możesz dostać umowę o prace, jak się sprawdzisz. Praca odpowiedzialna bardzo i niełatwa. Głównie dla młodych ludzi. Obsługa pasażerów jest czasami bardzo irytująca i patoligiczne sytuacje są na porządku dziennym. Na sezon idzie wytrzymać, na dłuższą mete nie polecam, ale to też zależy od człowieka.
31/03/2018 23:01  

gość_ab974 - Profil
gość_ab974
  
Tak naprawde to nie bedziesz zatrudniony przez LOT, tylko przez firme handlingowa LS Airport Services. Praca zmianowa, dyspozycyjnosc wymagana, bedzie ze wszystkiego szkolenie. Ogolnie znajomi nie polecaja, niska placa a bilety biletami, na standby polecisz, im krotszy lot, tym mniej sie oplaca. Niektorzy przeniesli sie do Call Center LOT-u, gdzie tez narzekaja. Praca powiazana z LOTem w obsludze klienta jest beznadziejna.
27/03/2018 15:56  

  
to chyba powinieneś zgłosić się do LOT-u a nie pytać na forum
26/03/2018 09:47  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie