Dzis faktycznie doszly juz Filipiny, a poza tym Birma i Hongkong (byc moze jeszcze bez dostepnych lotów).
Dokladnie - rozszerzanie porozumien z innymi liniami to najlepsze wyjscie w istniejacej sytuacji. Do kolekcji wciaz jednak brakuje Ameryki Pld (moze c/s z TAP?), Afryki oraz Bliskiego Wschodu z Indiami.
jjemiolo
2018-03-20 16:24
Carl:
Wlasnie. Coraz wiecej propozycji rozszerzajacych mozliwosci tranzytowe trasy do SIN. Niedawno dodano ADL w Australii, BKK i KUL. Te ktore podajesz sa wymienione ale nadal nie wyswietla sie rozklad do SGN i HAN. Moze bedzie uzupelniony pozniej. Ja tez uwazam ze conajmniej MNL na Filipinach by sie przydala. Mozna tez rozwazyc dalsze punkty w Indonezji, na Filipinach, w Malezji i Tajlandii, przykladowo: KNO (Medan), CEB, KLO, KCH, PEN, HKT. Pewnym problemem moze byc ze do czesci z nich SQ nie lata sam ale uzywa tam Silk Air (MI) lub Scoot (TR). Jednakze te loty sa tez podawane w OAG jako SQ, wiec moze udaloby sie traktowac je jako SQ, bo LO nie ma c/s z Silk i Scoot. To rozszerzanie porozumien z innymi liniami to bardzo dobra polityka LO ostatnio.