gość_ae0fc
2018-02-15 18:12
@gość_06c6e
Festiwal tras wynika z dwóch rzeczy:
1) zauważono, że na pewnych trasach lata jakaś grupa pasażerów i musi korzystać z przesiadek (tzw. unserved routes). W przypadku Europy można domniemywać, że to ruch wysokopłatny.
2) LOT uważa, że dzięki licznym kierunkom uda mu się zarobić na przesiadkach. Ja nie wiem, czy mu się uda, ale jeśli ktoś będzie chciał polecieć służbowo z Billund do Zaporoża to być może 2 000 zł za bilet z przesiadką zapłaci.
Tego typu kierunki (Billund, Charków, Zaporoże, Skopje) mogą być dochodowe. Ja bym do tego dołożył Lyon, Lille, Manchester, Hanower,Turyn, Teheran itp.
gość_06c6e
2018-02-15 11:26
gosc_b8438: Modlin niczego nie rozwiąże. Przyczyna jest jedna: festiwal tras LOT-u by uzasadnić budowę CPK.
usuniety
2018-02-15 10:36
Do 20 mln pasażerów w 2018 potrzeba wzrostu o 27% (2017 = 15,75 mln). Moim zdaniem jest to mało realne. Wzrost będzie między 15% a 20%, czyli wynik między 18 a 19 mln. Ponad 20 mln będzie w 2019.
gość_b8438
2018-02-15 10:21
Jeśli tak będzie jak prognozujecie, to za rok czy dea lotnisko będzie totalnie ,,zapchane". Szkoda, że PPL nie myśli perspektywicznie, a politycznie. Modlin już byłby w rozbudowie.
lysypiotr76
2018-02-15 09:19
gość_16fea- Milion pasażerów to niemal pewna kalkulacja w prognozach na każdy miesiąc. A od maja do października można przypuszczać że po 1,5 mln. pax. Lipiec, sierpień może po 2 mln. :)
gość_16fea
2018-02-15 08:52
Milion każdego miesiąca to pewność. A latem lipiec, sierpień to będą rekordy. Wygląda na to, że 20 milionów pasażerów w tym roku jest bardzo realne.