Wizzair nie informuje natychmiastowo klinetow o zmianie lotu

Zapraszam wszystkich do kotrolowania samemu zmian wprowadzonych przez Wizzair w waszych lotach. Linia nie informuje klientow natychmiastowo o takich zmianach (przesuniecie lotu nawet o 2 dni!!!!). Jest to prawdopodonie obliczone na przetrzymywanie naszych pieniedzy jak najdluzej. Brak informacji o zmianie = brak wniosku o zwrot pieniedzy (maja na to 7 dni od dnia wniosku). Jedyna restrykcja nalozona na linie to 2 tygodnie przed odlotem (regulacja prawna EU 261/2004). Kiedy juz zorientujecie sie ze taka zmiana zostala wprowadzona nie jest mozliwy wniosek o zwrot online na wasza karte kredytowa a jedynie zwrot pieniedzy na wasze kotno wizzair (120%). Uwaga takie srodki moga byc dostepne tylko przez 90 dni wiec jesli nie przewidujecie lotu ta firma nie akceptujcie takiej formy. Nie dzwonie na plata info linie (koljny sposob ograbiania nas z pieniedzy). Jest angielski numer bezplatny - ewentualne koszty polaczenia miedzynarodowego. Serwic klientow jest zorientowany tylko na przetrzymywanie klienta a nieskonczonosc ( takie jest moje wrazenie). Sa beznadziejni. Jesli mieliscie takie same problemy z ta linia prosze o kontakt
06/11/2017 06:12  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy