Błąd linii lotniczej. Problem ze zwrotem kosztów

Spotkała mnie ciekawa przygoda z LOT-em. Zakupiłem bilet z Katowic do Paryża oraz powrotny, z przesiadką w Warszawie. Po perypetiach dotarłem do Paryża z kilkugodzinnym opóźnieniem. Po kilku dniach pobytu w Paryżu, zdążyłem ochłonąć a tu następna przygoda... Nie zostałem wpuszczony do samolotu, ponieważ okazało się, że mój bilet został anulowany... Nikt na lotnisku nie był mi w stanie odpowiedzieć, kto i dlaczego anulował mój bilet, zostałem pozostawiony bez jakiejkolwiej pomocy. Zakupiłem bilet powrotny przez Dusseldorf oraz udało mi się znaleźć hotel na lotnisku. Po powrocie do kraju niezwłocznie złożyłem reklamację na stronie LOT; po 4 tygodniach otrzymałem przeprosiny - błąd w systemie LOT oraz poproszono o przesłanie dalszych dokumentów. Po kolejnych 4 tygodniach poinformowano mnie, że zostanie mi zwrócona tylko część poniesionych kosztów, ponieważ "odstąpiłem od umowy", co oczywiście w przedstawionym powyżej kontekście brzmi absurdalnie. Przyznano mi przewidziane Rozporządzeniem odszkodowanie w wysokości 250€ oraz część ceny biletu (300€ z 420€), pomimo, że kupiłem najtańszy dostępny bilet do Warszawy i kontynuowałem podróż do Katowic samochodem. Koszty pobytu w hotelu oraz kolacja nie zostały mi zwrócone. Latam często i nie moge spobie pozwolić na takie przygody, dlatego też gotowy jestem skierować sprawę do sądu. Może ktoś mi doradzić co w takiej sytuacji moge zrobić?
13/09/2017 16:00  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
rzeszowinsider 2017-09-17 01:39   
rzeszowinsider - Profil rzeszowinsider
LOT to panstwowa firma .. mi obkradli bagaz w wawie .. LOTodszkodowal tylko po kilogramach i wyplacil smieszne grosze .. rachunki mialam .. LOT poinformowal ze NIE ODPOWIEDNE moje rachunki .. ONI ZAWSZE MAJA JAKIES WYMOWY .. nie baw sie polskimi sadami .. za duzo czasu stracisz i nerwow .. za to wykozystaj czas na polowanie tanich biletow
gość_e9b04 2017-09-14 21:21   
gość_e9b04 - Profil gość_e9b04
Ktoś się chyba procesuje o podobna sytuacje, z tego co pamietam sprawa jest w toku i była o niej tutaj mowa. O ile dobrze pamietam, te zapisy o anulowaniu biletu jeśli się nie poleci na wcześniejszym odcinku sa niezgodne z prawem.
gość_a79e1 2017-09-14 10:37   
gość_a79e1 - Profil gość_a79e1
Latasz często jak piszesz, to powinieneś wiedzieć jakie masz prawa w przypadku ewidentnego błędu linii lotniczej - do której zresztą ona się przyznała. Napisz odwołanie od reklamacji i wypunktuj wszystkie swoje roszczenia. ostatecznie sąd
gość_a62d0 2017-09-13 19:23   
gość_a62d0 - Profil gość_a62d0
Ja to radziłbym znaleźć dobrego prawnika w tej dziedzinie.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy