Biuro Podróży i spóźniny przylot.

Rainbow Tours odmówiło rekompensaty za opóźniny ponad 4 godziny przylot, twierdząc, że się nie należy. Nie odesłał i nie wskazał przewoźnika. Przewoźnik odsyła do biura podróży, gdyż nie przechowuje danych pasażerów ... Ping pong. Rainbow Tours odmawia wydania jakichkolwiek duplikatów dokumentów potwierdzających moją podróż. Enter Air życzy sobie kart pokładowych lub rachunków ze sklepu na pokładzie!!!! W tzw międzyczasie karty (wraz z innymi dokumentami, komputerem ...) przepadły. Niemal wszystko udało mi się odtworzyć, z wyjątkiem kart pokładowych. W jaki sposób mogę udowodnić fakt, że ja i moi 3 synowie lecieliśmy opóźnionym, charterowanym przez Rainbow Tours samolotem? Będę wdzięczna za podpowiedź i przestrzegam przed Rainbow Tours!!!
04/03/2017 11:16  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
adam7691 2017-03-05 19:23   
adam7691 - Profil adam7691
gość_40236: nie ma znaczenia, że charter, odszkodowanie przy czterogodzinnym opóźnieniu się należy i moim zdaniem warto próbować
gość_40236 2017-03-04 15:11   
gość_40236 - Profil gość_40236
Nic nie dostaniesz więc od razu sobie daruj wszelakie czynności. Jest to wina Enter Air a prawda jest taka, ze biuro nic do tego nie ma. Opóźnienia się zagrażają, a w Enter Air to normalka... często tez winę ponowsza inne instytucje lub osoby. W styczniu byłem z Rainbow na Kubie i przed powrotem z Cayo Coco mieliśmy 2h opóźnienia bo nie miał kto z lotniska przynieść dokumentów... wiec wszyscy czekali 2h a ja tak jak i inni pasażerowie premium i buissnes class czekaliśmy jeszcze dłużej bo boarding mieliśmy 30 minut wcześniej przed economy. Także nikt Ci nie da odszkodowania za 4h opóźnienia, zwłaszcza, ze to charter, a Rainbow jest najlepszym z polskich biur
adam7691 2017-03-04 14:45   
adam7691 - Profil adam7691
trudna sprawa, rzeczywiście odszkodowanie za opóźniony lot wypłaca linia lotnicza, a nie biuro podróży. Ale prawdą jest, że należy udowodnić, że się tym lotem leciała, Najłatwiejszym sposobem potwierdzenia (nie wiem, czy nie jedynym) są karty pokładowe. Proponowałbym zwrócić się w tej sprawie do Urzędu Lotnictwa Cywilnego lub wynająć prawnika.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama