Już niedługo British Airwais poleci z Gdańska na Heathrow ?

Prezes gdańskiego lotniska w wywiadzie liczy że już niedługo BA zacznie latać na tej trasie. Na różnych forach poszperałem i wielu twierdzi że to nastąpi jeszcze w tym roku !!! Proszę przeczytać uważnie wywiad gdyż prezes Kloskowski bardzo mądre i święte słowa w branży lotniczej powiedział o narodowym przewoźniku. zobacz link
22/02/2017 23:09  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
goluz 2017-03-01 10:00   
goluz - Profil goluz
gość_926e1 żyje i mam się dobrze, podobnie zresztą jak LUZ, co zresztą przewidywałem już 5 lat temu :) Wracając do tematu, Kloskowski to szczwany lis, mówi i robi dużo żeby zainteresowanie Gdańskiem nie spadało. Fajnie jakby Gdańsk miał więcej połączeń na południe Polski i Europy :)
marcowy 2017-03-01 09:48   
marcowy - Profil marcowy
KotPezesa: Oddziaływanie KRK to 12 mln mieszkańców, GDN to 3 - tutaj nie ma nawet czego porównywać. Wiadomo że KRK był, jest i będzie wiekszy. Natomast ciekawostka jest fakt że jeszcze nie dawno ( za cazasów AB ) liczba lotów przewoźnikami tradycyjnymi była w GDN i KRK porównywalna z uwagi na b.duże oferowanie SAS z GDN, które i teraz nie jest małe ( na sezon letni około 40 lotów na tydzień ). gość_e9110: potwierdzone w biurze sprzedaży SAS
gość_926e1 2017-03-01 09:27   
gość_926e1 - Profil gość_926e1
goluz: Ty żyjesz??? Witaj:):):)
goluz 2017-03-01 09:17   
goluz - Profil goluz
Gdańsk nigdy nie wyprzedzi Krakowa, sam Kloskowski to przyznał w jednym z wywiadów. Różnicy w potencjale ludnościowym się nie przeskoczy.
gość_16fea 2017-02-26 11:49   
gość_16fea - Profil gość_16fea
Kiedyś ktoś na tym forum napisał ,że Gdańsk w ciągu kilku najbliższych lat wyprzedzi Kraków w statystykach. Święte słowa.
Kelo 2017-02-26 11:21   
Kelo - Profil Kelo
duża liczba* (ucięło w komentarzu)
Kelo 2017-02-26 11:20   
Kelo - Profil Kelo
kotprezesa: Tylko że ten "las" w GDN będzie jeszcze długo rósł (duża potencjalnych jeszcze nieobecnych przewoźników którzy zapewne zawitają w przyszłości), a tu w starym lesie na południu owszem rosną nowe drzewa, ale inne umierają z rożnych złożonych przyczyn (Aeroflot,AirFrance,Alitalia) więc nie można mieć wszystkiego
goluz 2017-02-26 10:45   
goluz - Profil goluz
Muszyński mówił to samo co Kloskowski 5 lat temu i uznano go za wariata, a dzisiaj z tego drugiego robi się wizjonera. Historia jest przewrotna ;)
KotPrezesa 2017-02-26 02:04   
KotPrezesa - Profil KotPrezesa
Kelo: Nawet jak zapomnimy o Air Berlinie to i tak GDN w porównaniu z KRK jest daleko w lesie. Z GDN tradycyjnymi liniami możesz dolecieć tylko do FRA/MUC LH, HEL AY, Sasem do CPH,ARN i OSL, i LOTem do WAWy (no i będzie KLM do AMS). Natomiast z KRK masz LH FRA/MUC, HEL by AY, WAW by LO, KLM do AMS, AB do TXL, Austrian do VIE, British Airways do LHR, Brussels Airlines do BRU, SWISS do ZRH, SAS do CPH i ARN a za parę tygodni EL AL do TLV. I co tu porównywać?
gość_7785c 2017-02-25 23:11   
gość_7785c - Profil gość_7785c
Gdyby nie lcc to część polskich lotnisk by w ogóle nie istniała więc nie rozumiem o co masz ból... Lotnisko rozwija się dobrze dochodzą nowe linie - klm i być może baw i wątpie by KRK miało na to jakiś wpływ... a co do kierunków lotów to równie dobrze o każdym lotnisku tak można powiedzieć ;) ale to tylko pokazuje jak wielki jest twój ból ^^ AB owszem szkoda ale cóż linia trup to i działania takie a nie inne, ezy nie wytrzymał konkurencji. A co do prezesa nie wydaje mi się by udawał wielkiego eksperta po prostu chce rozwijać lotnisko nie w jakimś szalonym tempie tylko na spokojnie i nie pogrążaj sie juz w pisaniu bzdur bo robisz z siebie tylko idiote. Miłego weekendu !
gość_16fea 2017-02-25 22:46   
gość_16fea - Profil gość_16fea
KotPrezesa - Zejdź na ziemię. Jest jak jest w Gdańsku. Jakieś insynuacje, teorie spiskowe czy gdybanie typu ,,co by było gdyby'' mają się nijak do rzeczywistości.
Kelo 2017-02-25 22:31   
Kelo - Profil Kelo
kotprezesa: AirBerlina to nie był wstyd stracić przez GDN. Ta linia ledwo zipie, przecież AB redukował bardzo wyraźnie liczbę kierunków w ubiegłym roku, ale największa redukcja na Tegel nastąpi od wiosny 2017. RZEŹ !!!!!!! Zostaną same longhaul, Kraków je zasilający, ważniejsze huby europejskie i kilka p2p biznesowych :) :)
zobacz link
KotPrezesa 2017-02-25 22:19   
KotPrezesa - Profil KotPrezesa
Nie mam nic przeciwko prezesowi Kłosowskiemu, ale w wywiadzie uchodzi za mega eksperta który rozważnie i harmonijnie rozwija lotnisko. Oczywiście... Gdyby nie loty na dwóch kierunkach Wyspy + Skandynawia + krajówki lotnisko przez niego zarządzane miało by słownie tylko 16 innych połączeń, a z linii tradycyjnych tylko SAS,Lufthansa,LOT i Finnair i tyle... Gdyby nie bardzo dobre wyniki KLM w Krakowie, nie było by tej linii w GDN. Podobnie jest z British Airways który doskonale radzi sobie w Balicach, choć jak ktoś dokładnie przeczyta wywiad z Kłosowskim mówi o BA że jest pewny że będą ale nie mówi kiedy. Czyli liczy na taki sam efekty w KRK jest super to i do GDN uruchomią połączenie prędzej czy później. PS. Gdańsk sobie tak cudownie radzi że nawet EasyJeta nie portafił utrzymać, a ostatnio stracili Air Berlina. Więc w GDN tak wspaniale nie jest, a gdyby wywalić LCC z Gdańska to pozostały by 6 połączeń międzynarodowych... bez dalszego komentarza...
kemot97 2017-02-25 09:29   
kemot97 - Profil kemot97
Z tego co widze sa 4 loty dziennie z CPH do GDN, ten na ATR zamieniony na A320/319, nie widze 5-go polaczenia dziennego
gość_18166 2017-02-24 15:22   
gość_18166 - Profil gość_18166
marcowy od 8 maja będzie 5 lotów dziennie 1 lot na ATR 72
2 loty na CRJ 900
2 loty na A319
gość_e9110 2017-02-24 14:11   
gość_e9110 - Profil gość_e9110
Marcowy skąd masz takie informacje? Piąte połączenie SAS jest w sprzedaży
gość_36f92 2017-02-24 13:04   
gość_36f92 - Profil gość_36f92
gość_16fea; to dlaczego GDN jest chyba na 3 miejscu pod względem wysokości dopłat dla LCC:)?
gość_51a8d; akurat w KRK nawet gdyby FR się wycofał to w jego miejsce wejdzie choćby U2 czy Norwegian a gdyby nawet całkowicie się zwinęli to jego miejsce zajmie WIZZ. KRK to duży rynek, który zaraz ktoś będzie chciał zagospodarować
marcowy 2017-02-24 12:40   
marcowy - Profil marcowy
Nie będzie piatego połączeni SASem do CPH z GDN ale na lato przynajmniej pozostaje pełne oferowanie
gość_51a8d 2017-02-24 12:28   
gość_51a8d - Profil gość_51a8d
Bardzo dobry pomysł na lotnisko. Małe polskie lotniska są pod dyktatem tanich linii. A Gdańsk to jedno z ostatnich dużych lotnisk gdzie nie ma dominacji jednej linii. Zarówno W6 jak i FR są mnie więcej na porównywalnym poziomie. Jak jest w KRK każdy widzi. Nawet tradycyjne linie nie podejmą rękawicy rzuconej przez FR. Ich interesuje tylko dostarczanie pasażerów do ich macierzystych hubów. Nie udawajmy że w KRK jest inaczej. Dominacja FR jest faktem .
marcowy 2017-02-24 12:02   
marcowy - Profil marcowy
To że chodzi dookoła BA to chwała mu za to ale na pewno nie odmówi wizzowi czy fr jakby chcieli dostawić kolejne samoloty na lotnisku
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy