Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_926e1 żyje i mam się dobrze, podobnie zresztą jak LUZ, co zresztą przewidywałem już 5 lat temu :) Wracając do tematu, Kloskowski to szczwany lis, mówi i robi dużo żeby zainteresowanie Gdańskiem nie spadało. Fajnie jakby Gdańsk miał więcej połączeń na południe Polski i Europy :)
KotPezesa: Oddziaływanie KRK to 12 mln mieszkańców, GDN to 3 - tutaj nie ma nawet czego porównywać. Wiadomo że KRK był, jest i będzie wiekszy. Natomast ciekawostka jest fakt że jeszcze nie dawno ( za cazasów AB ) liczba lotów przewoźnikami tradycyjnymi była w GDN i KRK porównywalna z uwagi na b.duże oferowanie SAS z GDN, które i teraz nie jest małe ( na sezon letni około 40 lotów na tydzień ). gość_e9110: potwierdzone w biurze sprzedaży SAS
gość_926e1
2017-03-01 09:27
goluz: Ty żyjesz??? Witaj:):):)
Gdańsk nigdy nie wyprzedzi Krakowa, sam Kloskowski to przyznał w jednym z wywiadów. Różnicy w potencjale ludnościowym się nie przeskoczy.
gość_16fea
2017-02-26 11:49
Kiedyś ktoś na tym forum napisał ,że Gdańsk w ciągu kilku najbliższych lat wyprzedzi Kraków w statystykach. Święte słowa.
duża liczba* (ucięło w komentarzu)
kotprezesa: Tylko że ten "las" w GDN będzie jeszcze długo rósł (duża potencjalnych jeszcze nieobecnych przewoźników którzy zapewne zawitają w przyszłości), a tu w starym lesie na południu owszem rosną nowe drzewa, ale inne umierają z rożnych złożonych przyczyn (Aeroflot,AirFrance,Alitalia) więc nie można mieć wszystkiego
Muszyński mówił to samo co Kloskowski 5 lat temu i uznano go za wariata, a dzisiaj z tego drugiego robi się wizjonera. Historia jest przewrotna ;)
KotPrezesa
2017-02-26 02:04
Kelo: Nawet jak zapomnimy o Air Berlinie to i tak GDN w porównaniu z KRK jest daleko w lesie. Z GDN tradycyjnymi liniami możesz dolecieć tylko do FRA/MUC LH, HEL AY, Sasem do CPH,ARN i OSL, i LOTem do WAWy (no i będzie KLM do AMS). Natomiast z KRK masz LH FRA/MUC, HEL by AY, WAW by LO, KLM do AMS, AB do TXL, Austrian do VIE, British Airways do LHR, Brussels Airlines do BRU, SWISS do ZRH, SAS do CPH i ARN a za parę tygodni EL AL do TLV. I co tu porównywać?
gość_7785c
2017-02-25 23:11
Gdyby nie lcc to część polskich lotnisk by w ogóle nie istniała więc nie rozumiem o co masz ból... Lotnisko rozwija się dobrze dochodzą nowe linie - klm i być może baw i wątpie by KRK miało na to jakiś wpływ... a co do kierunków lotów to równie dobrze o każdym lotnisku tak można powiedzieć ;) ale to tylko pokazuje jak wielki jest twój ból ^^ AB owszem szkoda ale cóż linia trup to i działania takie a nie inne, ezy nie wytrzymał konkurencji. A co do prezesa nie wydaje mi się by udawał wielkiego eksperta po prostu chce rozwijać lotnisko nie w jakimś szalonym tempie tylko na spokojnie i nie pogrążaj sie juz w pisaniu bzdur bo robisz z siebie tylko idiote. Miłego weekendu !
gość_16fea
2017-02-25 22:46
KotPrezesa - Zejdź na ziemię. Jest jak jest w Gdańsku. Jakieś insynuacje, teorie spiskowe czy gdybanie typu ,,co by było gdyby'' mają się nijak do rzeczywistości.
kotprezesa: AirBerlina to nie był wstyd stracić przez GDN. Ta linia ledwo zipie, przecież AB redukował bardzo wyraźnie liczbę kierunków w ubiegłym roku, ale największa redukcja na Tegel nastąpi od wiosny 2017. RZEŹ !!!!!!! Zostaną same longhaul, Kraków je zasilający, ważniejsze huby europejskie i kilka p2p biznesowych :) :)
zobacz link
KotPrezesa
2017-02-25 22:19
Nie mam nic przeciwko prezesowi Kłosowskiemu, ale w wywiadzie uchodzi za mega eksperta który rozważnie i harmonijnie rozwija lotnisko. Oczywiście... Gdyby nie loty na dwóch kierunkach Wyspy + Skandynawia + krajówki lotnisko przez niego zarządzane miało by słownie tylko 16 innych połączeń, a z linii tradycyjnych tylko SAS,Lufthansa,LOT i Finnair i tyle... Gdyby nie bardzo dobre wyniki KLM w Krakowie, nie było by tej linii w GDN. Podobnie jest z British Airways który doskonale radzi sobie w Balicach, choć jak ktoś dokładnie przeczyta wywiad z Kłosowskim mówi o BA że jest pewny że będą ale nie mówi kiedy. Czyli liczy na taki sam efekty w KRK jest super to i do GDN uruchomią połączenie prędzej czy później. PS. Gdańsk sobie tak cudownie radzi że nawet EasyJeta nie portafił utrzymać, a ostatnio stracili Air Berlina. Więc w GDN tak wspaniale nie jest, a gdyby wywalić LCC z Gdańska to pozostały by 6 połączeń międzynarodowych... bez dalszego komentarza...
Z tego co widze sa 4 loty dziennie z CPH do GDN, ten na ATR zamieniony na A320/319, nie widze 5-go polaczenia dziennego
gość_18166
2017-02-24 15:22
marcowy od 8 maja będzie 5 lotów dziennie 1 lot na ATR 72
2 loty na CRJ 900
2 loty na A319
gość_e9110
2017-02-24 14:11
Marcowy skąd masz takie informacje? Piąte połączenie SAS jest w sprzedaży
gość_36f92
2017-02-24 13:04
gość_16fea; to dlaczego GDN jest chyba na 3 miejscu pod względem wysokości dopłat dla LCC:)?
gość_51a8d; akurat w KRK nawet gdyby FR się wycofał to w jego miejsce wejdzie choćby U2 czy Norwegian a gdyby nawet całkowicie się zwinęli to jego miejsce zajmie WIZZ. KRK to duży rynek, który zaraz ktoś będzie chciał zagospodarować
Nie będzie piatego połączeni SASem do CPH z GDN ale na lato przynajmniej pozostaje pełne oferowanie
gość_51a8d
2017-02-24 12:28
Bardzo dobry pomysł na lotnisko. Małe polskie lotniska są pod dyktatem tanich linii. A Gdańsk to jedno z ostatnich dużych lotnisk gdzie nie ma dominacji jednej linii. Zarówno W6 jak i FR są mnie więcej na porównywalnym poziomie. Jak jest w KRK każdy widzi. Nawet tradycyjne linie nie podejmą rękawicy rzuconej przez FR. Ich interesuje tylko dostarczanie pasażerów do ich macierzystych hubów. Nie udawajmy że w KRK jest inaczej. Dominacja FR jest faktem .
To że chodzi dookoła BA to chwała mu za to ale na pewno nie odmówi wizzowi czy fr jakby chcieli dostawić kolejne samoloty na lotnisku