Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_f268d Trolu loty do i z MUC maja sie bardzo dobrze.
gość_16fea
2016-11-11 20:41
I znów ,,spięcie '' na linii Kraków - Katowice
lysypiotr76
2016-11-11 20:29
Każdy kto chce lecieć do Frankfurtu lub dalej przez to niemieckie lotnisko ma w Polsce wybór. Oddziaływanie danego lotniska na tzw. pierwszy wybór jest jednak różne i zależy od ilości połączeń do Frankfurtu.
zobacz link
Np. w KTW LF powinien podskoczyć z racji mniejszego samolotu latającego z/do FRA.
lysypiotr76
2016-11-07 19:47
Kilka zmian w tym roku LH zafundowała. Zwiększyła oferowanie z kilku polskich lotnisk. Można przypuszczać że wyniki za ten rok będą diametralnie inne.
gość_f268d
2016-11-07 14:56
gość_92ae6 od kiedy można zamienic miasto na miasto? Zamknęli FRA bo był mały LF, otworzyli MUC, które też słabo ciągnie.
gość_3692a
2016-11-07 12:11
gość_a69ae, weź pod uwagę że są to dane za 2015r., a w 2016 LOT otworzył kilkadziesiąt połączeń i na pewno zabrał sporo paxów Lufthansie, dlatego zmniejszają oferowanie
gość_fd724
2016-11-07 11:44
gość_92ae6 - czyli zamknęli FRA (pewnie też dlatego że kończył się 5-cio letni okres zniżek na opłaty lotniskowe) i otworzyli MUC.
Frankufurtu nie przenieśli - dalej jest w tym samym miejscu na mapie Niemiec co w ubiegłym roku ;)
ok, nie złapałem tego w artykule :) to się zgadza 400 miejsc dziennie
gość_a69ae
2016-11-07 10:28
dziwne dane w GDN LF 100% tymczasem od nowego rozkładu zamiast E95 jest CR9 gdyby wykorzystanie było tak wysokie należałoby oczekiwać zamiany na 319
gość_92ae6
2016-11-07 10:17
W Rzeszowie nie zamknęli FRA tylko zamienili na MUC! I także na MUC LF jest bardzo dobry!
gość_cddd1
2016-11-07 09:35
marcowy, tu chodzi tylko o Frankfurt !!!
gość_cddd1
2016-11-07 09:34
aż dziwne że z GDN tak mało liczby miejsc.... , no i aż się prosi o dodatkowy rejs w ciągu dnia :)
Jedno jest dla mnie zastanawiające w tej grafice: dla GDN jest pokazane około 120 tys miejsc. Jakim cudem ??? przy 5 samolotach dziennie - najczęściej embr 190/195 daje to około 1000 miejsc dziennie ????
gość_c0185
2016-11-04 21:37
W 2016 w luz oblozenie było około 80 % ; biznes ponad 50 % ceny wyższe niż z Bydgoszczy ponad 50 % . jestem ciekaw czy pokażą takie dane za 2016
lysypiotr76
2016-11-04 20:02
jjemiolo - Pełna zgoda. Obłożenie nie jest oczywiście wyznacznikiem wartości danej destynacji.Np. WAW ma średnio 68,4 % a nikt nie myśli w LH o zamykaniu niektórych rotacji.
jjemiolo
2016-11-04 19:38
Jezeli nawet w BZG LF nie jest rewelacyjny ale wiekszy procent palci business class to trasa jest bardziej oplacalna dla LH niz ponad 70% LF do/z RZE. Yield jest wazniejszy niz LF.
gość_725f3
2016-11-04 19:17
Prawie 100 % z GDN ! No jestem w szoku
gość_e5bc1
2016-11-04 19:04
RZE ponad 70% a zamknęli.
gość_20271
2016-11-04 18:14
Raczej Bydgoszcz nie jest zagrożona skoro zwiększyli im częstotliwość lotów a szef LH mówił że wyniki są zadowalające (ponad 60%). W porównaniu do LUZ mają oni lepszych klientów w postaci NATO czy bizesnowych (największy oddział Atosa w Polsce). Prędzej dorzucą kolejne rotacje.