gość_98b78
2016-10-24 19:07
A także Kazachstan znosi wizy dla obywateli Polski
zobacz link
gość_38d90 a ile razy w tygodniu panie wielmożny tam latasz i czym obecnie i w jakiej klasie podróży ?
gość_38d90
2016-10-14 07:45
6 godzin w 737 i 29-30 cali na rząd? Czy w Kazachstanie przyjmują nasze ubezpieczenia zdrowotne? Nie? Tak myślałem. Przyjemnej zabawy rodacy a ja polecę czymś innym. LOT musiałby mnie porwać, uśpić i przywiązać do tego siedzenia żebym leciał.
gość_3bde6
2016-09-28 09:31
Miejmy nadzieje że biura turystyczne przygotują ciekawa ofertę zwiedzania Kazachstanu za rozsądną, konkurencyjna cenę.Polska nie może pomijać ciekawych bogatych państw do Wschodu z olbrzymim potencjałem gospodarczym.
pcharasz
2016-09-28 07:26
Bardzo ciekaw jestem konfiguracji tego 737. Mam nadzieję, że będą dedykowane siedzenia w klasie biznes.
gość_0ca08
2016-09-28 00:00
LOT powinien latać ODDZIELNIE do ALA i TSE, lub do jednego z nich. KLM tam lata szerokokadłubowcem z leżącą biznes klasą, bo lot do Almaty zajmuje około 7 godzin. Do Astany (10/6).
WAW-ALA to powinno być około 6h WAW-TSE około 5h. Międzylądowanie zlikwiduje przewagę czasową nad "tramwajami".
gość_98ee6
2016-09-27 08:45
Jak Kazachstan zniesie wizy,to połączenie będzie miało powodzenie. To nowy, ciekawy kierunek.Poza tym zaszłości historyczne.Oczywiście powinien być ruch bezwizowy dla osób polskiego pochodzenia zamieszkałych w Kazachstanie.
lysypiotr76
2016-09-27 05:22
No raczej nie będzie dwóch miast . Przynajmniej tak wynika z artykułu w ,,Rz".
jjemiolo
2016-09-27 02:52
gosc_b09e4: popieram wersje trojkata do ALA i TSE jednoczesnie. lysypiotr76: jesli to bedzie ALA wowczas caly argument zeby zdazyc z linia przed otwarciem EXPO w TSE jest watpliwy, jesli nie smieszny. Ponadto, jesli czesciowym argumentem za linia do Kazachstanu jest stworzenie oferty dla lokalnej Polonii, to z tego wiem wiekszosc jej jest w polnocnym Kazachstanie, czyli blizej Astany (TSE). Oczywiscie sa tez w ALA, bo to najwieksze miasto i chyba najbardziej atrakcyjna czesc kraju (blisko Tien Szanu).
gość_b09e4
2016-09-26 20:47
LOT podobnie jak Lufthansa powinien robić rotację WAW-ALA-TSE-WAW. Lufa ma wiele tras ''tramwajowych'', szczególnie w rejonie Zatoki Perskiej i dobrze na tym wychodzi. LOT przy dalszym rozwoju siatki dalekiego zasięgu powinien łączyć BKK z SIN, czy HKG lub SZX z TPE. KLM czy Lufa mają wiele łączonych tras. Dlaczego LOT się przed tym broni?
lysypiotr76
2016-09-26 19:43
jjemiolo - Na lotnisko ALA .
jjemiolo
2016-09-26 19:21
lysypiotr76: Moze czytam nieuwaznie ale z tegoa rtykulu jakby wynikalo ze linia bedzie do ALA (Almatow) a nie do TSE (Astany). Czyzby zmiana bo wczesniej sugerowana byla chyba TSE. A moze oba miasta jednoczesnie?
gość_16fea
2016-09-26 17:01
Czyli zapowiedzi prezesa przechodzą z fazy teoretycznej do fazy praktycznej.