gość_824b8
2016-09-07 08:52
Ale bzdury tu niektórzy wypisują. Linie tradycyjne zawsze jako port pierwszego wyboru będą wybierały Kraków z uwagi na turystykę i tyle.
lysypiotr76
2016-09-06 13:08
Kelo - To ze wolnej przestrzeni nie brakuje , nie znaczy to od razu o możliwośćiach rozwojowych lotniska.Dzisiaj ochrona środowiska może storpedowac nie jeden plan inwestycyjny. Nie mówiąc o tym ,do kogo ta ziemia należy.
Odsyłam do GoogleEarth :) bo schodzimy z tematu. Łysy dla Twojej wiadomości Balice też są w polu. To nie Warszawa czy Poznań i lotnisko w środku miasta. W miejscu obecnej infrastruktury (czyli przy węźle autostradowym) można dobudować drugie tyle w palcem w .... xD :D. Hangar od zachodniej strony płyty postojowej wyburzono ostatnio, więc jakiś krok do dalszej ekspansji już zrobiono, nic tylko karczować las :D. Po przeciwnej stronie pasa (za jednostką wojskową) w miejscu opcji "nowej drogi startowej wariant centralny", który jest mniej prawdopodobny są dopiero rozległe poooooooooola po horyzont. Stawiać można terminali jeden za drugim między trzecim. Tylko że w Balicach i innych regionach jako portach docelowych nie będzie to konieczne, ze względu na mały ruch rzędu kilka, może w odległej galaktyce kilkanaście milionów pasażerów rocznie ;x KTW wiadomo, że w większym polu leżą to jest bezsprzeczne, ale osobiście uważam ten ten potencjał nigdy nie zostanie wykorzystany, jeśli nie będzie tam CPL. Już widzę jak Warszawa przenosi hub na Śląsk :D Wracając do tematu nic tylko trzymać kciuki za wariatów typu Turkish to może będą latać tu i tam
lysypiotr76
2016-09-06 12:02
Kelo - Ok .Faktycznie nie wiadomo jak będzie wyglądać przyszłość obu portów.Ale KRK też chyba bez końca nie będzie mógł być rozbudowywany.KTW jak WMI ma tą przewagę że są,,w polu ".
lysypiotr76: Mi bardziej chodziło w komentarzu o odległość między portami dając przykład WAW/WMI, a nie rolę jaką pełnią, przecie modlin do CPL planowany hehe XD. Jedyną opcją jaką widzę dla regularnych linii w Pyrzowicach to przeprowadzka z Balic. Do dwóch portów wydaje mi się, że nie będą za naszego życia latać jednocześnie. Chyba, że jakieś pojedyncze wyjątki np krajowy LOT , albo najwięksi z największych: tu mam na myśli tylko LH i Turkish (ale temu drugiemu potoczyło się ostatnio nie najlepiej na takiej polityce latania byle gdzie) to może zrewidować plany na przyszłość.
zobacz link
Lotnisko już mówiło, że skupiają się na liniach (linii) niskokosztownych, czarterach i cargo. Więc nie wiem po co takie halo robisz? :)
Gdyby nie było KRK (co jest niemożliwe) to by zapewne było więcej linii tradycyjnych. ;)
lysypiotr76
2016-09-06 10:17
pablakiss - Ale to będą nadal te same linie . Coś ,, świeżego " by się na lotnisku przydało.
pablakiss
2016-09-06 09:55
Ktw ..dostanie nowy samolot i 4 nowe trasy
gość_12ccb
2016-09-06 09:03
Mysle,ze KTW potrzebny jest wstrzas w postaci zmiany zarzadu GTL-u (calego zarzadu).Powinni przyjsc nowi ludzie,ktorych ambicja bedzie rozwoj tego portu,ktorzy przyciagna nowe Linie(tradycyjne i tanie)zachowujac to co juz jest.Brak ambicji wlodarzy tego portu jak i ogromne samozadowolenie jest wrecz przerazajacy.
lysypiotr76
2016-09-06 05:49
Kelo - Twoja wypowiedź jest jakby żywcem wyrwana z kontekstu jakie wypowiadał były prezes Pamuła.Z góry zakładasz że KTW mogą być co najwyżej lotniskiem tanich linii .Ja rozumiem że tak to wygląda na dziś , ale co będzie w przyszłości to znak zapytania.Można wywnioskować że KTW czeka co najwyżej rola ,,Modlina" na południu?
Ciekawe co te wszystkie płaczące osoby na fb lotniska w Pyrzowicach czy tutaj na pasażer.com oczekują. Żeby GTL zaczął smarować LH/KLM/BA itp za latanie do Pyrzowic ? Chyba oczywiste jest, że regularne linie nie siedzą jednocześnie na Okęciu i Modlinie. Jak to miałoby tutaj funkcjonować?
lysypiotr76
2016-09-05 21:11
gość_16fea - Ciężko przewidzieć co będzie za xx lat w Katowicach.Może pojawią się nowe linie.Również tradycyjne.