gość_16fea
2016-09-01 17:35
lysy - tylko że oddziaływanie działa w dwie strony!!!
lysypiotr76
2016-09-01 17:18
Kelo - No fakt nawet lotnisko na swojej stronie ma mapkę obszaru oddziaływania
zobacz link
lysypiotr76
2016-09-01 13:12
Kelo - Tyle razy wszystkich prosze.Jak wklejacie link .....to cały!!!!! A nie ze limit wyczerpany wrr
Sami Słowacy nabijają 400tys. w Krakowie. Ciekawe ile z trzech sąsiadujących województw jest dostarczane jest w ciągu roku, Ukraina z Czechami pewnie też coś dokładają. Grunt to lokalizacja i brak konkurencji dużych hubów w okolicy, a skoro takich brakuje to wypada z państwowych wybudować... :P tymczasem 90mln na całe lotnictwo z Polsce przeznaczone
zobacz link
lysypiotr76
2016-09-01 13:03
Potencjału to nie ma Radom .Ponad 3 mln pax samo za siebie mówi o potencjale.
mechanik59
2016-09-01 12:55
O Gdańsku tak samo byście gadali, że nie ma potencjału jakby leżał 70 km obok KRK?
lysypiotr76: Dlatego 2 trasy omawiane na routes jako problematyczne określiłem nie chciałem już rozpisywać bo wiadomo co i jak w tym temacie.
gość_8dacb
2016-09-01 12:47
Gosc_a04fb jakiego potencjału w Katowicach nie ma ???
Oczywiście że jest ale Kraków podbiera pax gdyż jest bardziej znanym miastem a duże linie lataja do was z turystami na których te linie zarabiają :( A suma pax w kar. Z katowic to ok 1mln pax
gość_8dacb
2016-09-01 12:43
Niech się Kraków tak nie ciesz !!! Oficjalnej onformacjo nie było :( A po 2 to z Krakowa zbytnio w tamte tereny Pax nie ma jedynie Ryanair lata tam 4 razy week.
Z Katowic operuje wizz air 2 razy dziennie +eurovings 5 razy w tygodniu i w dodatku zwiększył ostatnio maszynę na A320
W dodatku to z Katowic tę samoloty do Dusseldorfu latają pełne
lysypiotr76
2016-09-01 12:43
Oczywiście to moja prywatna opinia.
lysypiotr76
2016-09-01 12:41
Chicago za ocean odpada .Turkish tak ściął trasy że na razie Stambuł bez szans chociaż i tak był by problem przez umowę.Pozostałe mogą otworzyć ale raczej tanie linie.O Bliskim Wschodzie trudno coś powiedzieć.
gość_a04fb
2016-09-01 12:38
A jak się powtarza, że dlatego nie ma nowości z KTW bo to port BEZ POTENCJAŁU to nie wierzą. Nie będzie też MUC. A i oferowanie do FRA znacznie zmniejszone...
łysy: Na dzień dzisiejszy słaby ten "efekt routes" chociaż coś tam wypaliło muszę przyznać. Negocjowano: Norymberga, Kolonia, Genewa, Wenecja, Stambuł, Lizbona, Marsylia, Chicago i jeden z dużych hubów na Bliskim Wschodzie (nie było podane który). Przyszedł wrzesień i z zapowiadanych: wypaliła Genewa i podwójnie Wenecja póki co, a tak to lotnisko dostaje zupełnie inne trasy. Tylko dwie trasy z tego koncertu życzeń można uznać jako problematyczne do zrobienia w krótkim czasie. Reasumując coś poszło nie tak skoro dalej nie ma kilku istotnych
lysypiotr76
2016-09-01 12:27
garcba nie będzie zadowolony .Wyrzuci komputer przez okno he he.
lysypiotr76
2016-09-01 12:26
Czyli co , zlikwidują w KTW a otworzą w KRK? Ups
mechanik59
2016-09-01 12:21
lysypiotr - No tak mamy do 24 marca :/
gość_824b8
2016-09-01 12:18
To będą rejsy i z Katowic i z Krakowa ?
lysypiotr76
2016-09-01 12:17
Kelo - zaczyna ,,działać"" efekt routes?
lysypiotr76
2016-09-01 12:15
mechanik59 - Dzięki. Macie DUS z KTW.
Myślałem, że Eurowings to do Koloni-Bonn poleci z Krakowa, tak wskazywano na routes. Przyjdzie pewnie poczekać jeszcze na to połączenie