gość_2e703
2015-11-05 17:33
heyda2 też leciałem tym samolotem, i nie wiem gdzie ty znalazlas tych 95 % ktorzy nie chca latac - pewnie to byla ta grupa najmadrzejszych i dzwoniacych do tefałenu. Ja sie ciesze, pewnie tak jak wiekszosc ludzi, ze awaria zostala zauwazona na ziemi a nie nad atlantykiem. Nerwy miał każdy, ale wy mieliscie najwieksze przez to wzajemne nakrecanie sie i nagrywanie filmow jak straszycie dzieci ze samolot sie zepsul.
Kazde urzadzenie sie moze zepsuc, samolot tez.
Ta dyrektywa dotyczy wszystkich lotów:
"Ponieważ różnica pomiędzy regularnymi i nieregularnymi usługami transportu
lotniczego zmniejsza się, ochrona ta powinna obejmować nie tylko pasażerów lotów
regularnych, ale również pasażerów lotów nieregularnych, w tym także loty stanowiące
część zorganizowanych wycieczek. "
Affinitor
2015-11-03 12:56
A od kiedy ta dyrektywa dotyczy czarterow?
odszkodowanie za opoznienie zgodnie z EC261/2004
gość_59c44
2015-11-02 22:13
Odszkodowanie? A za co i na jakiej podstawie?
o odszkodowanie sie ubiegaj - warto
Affinitor
2015-10-31 00:26
Właśnie dlatego osobiście nie korzystam z żadnych polskich biur i latam połączeniami rejsowymi, a jesli juz koniecznie czarterem to z Niemiec lub Szwajcarii. I jakos takie problemy sie nie zdarzają...
Nie chodzi o to żeby lecieć zepsutym samolotem lecz częstotliwość tego typu awarii przeraża u Tego przewoźnika. I to że ludzi trzymają na lotnisku jeszcze 3godz. wiedząc że nie polecą już przed planowaną godziną odlotu
usuniety
2015-10-30 18:12
Masz rację, powinni byli lecieć bez silnika.