gość_fcae4
2015-09-30 14:42
Ja, po kilku m-cach, odzyskałem pieniądze za odwołany lot.Potrącili sobie prowizję 85PLN/za bilet, ale dzięki pomocy Skyscanner obiecali zwrócić całą kwotę.Nigdy więcej GOTOGATE.
Affinitor
2015-09-23 21:02
haile: żeby uruchomić chargeback najpierw trzeba wyczerpać inne dostępne drogi dochodzenia zwrotu, więc Twoja rada jest trochę przedwczesna.
haile_cracovia
2015-09-23 19:19
Skoro płaciłeś kartą, to nie czekaj, tylko pisz do banku o uruchomienie chargebacku.
gość_67dec
2015-09-23 18:34
Zdecydowanie oszuści.Mimo ich zapewnień, że zwrócili pieniądze nadal ich nie ma na rachunku karty.Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
gość_7c8b0
2015-09-23 15:00
Bez przesady, wszystko zależy od tego który pośrednik. Poza tym jeśli różnica jest rzędu 20-50 zł, to faktycznie skórka nie warta wyprawki, ale zdarzyło mi się już kupować bilet, który u przewoźnika kosztował 1400 zł za trochę ponad 700 u agenta, więc w takiej sytuacji to trochę inna para kaloszy. Są bowiem biura, które płacą przewoźnikom hurtem wykupując miejsca np. w bardzo promocyjnej taryfie i sprzedają je potem swoim klientom nie zarabiając na tym może kokosów, ale przyciągając klientów, którzy zadowoleni chętniej wrócą na ich stronę.
Dlatego najlepiej jest kupować bilety bezpośrednio u przewoźnika i unikać wszelkiej maści pośredników. Jak dla mnie to pozorna oszczędność.
gość_aba12
2015-09-23 11:37
Na liście tematów jest dyskusja o GOTOGATE.
gość_aba12
2015-09-23 11:20
Dokładnie.Od 2-ch m-cy czekam na zwrot pieniędzy za odwołany lot.Obiecywali kilka razy, a kasy nadal nie ma na rachunku karty.Napisałem do Skyscanner, który przekierował mnie na stronę GOTOGATE.Nawet ich interwencje nie przyniosły skutku.Pisałem kilka tygodni na forum ostrzeżenie przed tym biurem.Bartek