Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Również przestrzegam przed nimi. Po dwóch miesiącach telefonów, kazali mi zmienić rezerwacje bezpośrednio w Lufthansa. Dopłaciłem różnicę w cenie biletów w sierpniu 2021r. na lot w kwietniu 2022 r. Zupełnie przez przypadek zobaczyłem, że w moim profilu w Lufie zniknęły numery biletów. Okazało się, że 9.01.22 agent zwrócił się do Lufy o zwrot biletów, bo nie miał nad nimi władzy - tak odpowiedziała mi linia lotnicza. Oczywiście jak zadzwoniłem do agenta to udali Greków i odsyłali mnie do Lufy, ale linia kompletnie nie miała już z tym nic wspólnego. Zupełnym kuriozum jest to że wszystko odbyło się zupełnie bez mojej wiedzy i już nie wspomnę, co by było gdybym zauważył to przy odprawie. Sprawa aktualnie jest w toku, ale coś mi się wydaje, że nie odbędzie się bez pozwu sądowego. Generalnie już jestem na to przygotowany i oczywiście pociągnę ich po wszystkich kosztach.
usuniety
2021-01-10 17:05
Odwołaj się do air help-mi po roku czasu pomogli zwrócić koszty odwołanego lotu
Trzeba podać datę lotu kiedy miał się odbyć godzinę numer lotu
Pobierają opłatę ale sobie odciągają od kosztów tak ze nic nikomu się dodatkowo nie płaci -ja dostałam na czysto 200 euro a za bilet zapłaciłam 100-byłam zdziwiona ale nie jest to żadna ściema -dostałam maila od firmy żeby podać nr konta na które mam wpłacić pieniądze
Jestem podejrzliwa osobą wiec zadzwoniłam na podany nr telefonu i faktycznie to nie ściema .Po 3 dniach pieniądze były na koncie
Powodzenua
Niestety i ja czekam od 6 miesięcy za zwrot za odwołany lot lini Air Italia kupiony za pośrednictwem Gotogate. I dodatkowo mam płacić za obsługę zwrotu. Takich informacji nie było w Warunkach przy zakupie biletu. Lot został odwołany przez linie, więc zapewne Gotogate ma na to ubezpieczenie, a pasażerowie mają jeszcze dopłącać za marną lub żadną obsługę zwrotu. Minęło już grubo ponad 120 dni na zwrot, a nic się nie zadziało. Gdybym mogła sama wnioskować o zwrot do lini jestem przekonana, że byłoby inaczej. Miałam odwołane 3 loty innych lini kupowane bezpośrednio i za wszystkie predzej czy później zwrot otrzymałam. Były też możlwości kontaktu z liniami. A tutaj infolinia do obsługi zwrotów wyłączona, adres korespondencyjny nie do znalezienia. Chore! Nigdy więcej nie skorzystam z usług Gotogate. Jeśli ktoś składałby pozew zbiorowy albo sprawę na policję dajcie znać- wchodzę w to!
gość_18b66
2020-10-19 11:48
mi nie oddali w dalszym ciągu pieniędzy za dwa loty dla dwóch osób w marcu i w maju.
zastanawiam się czy zgłosić sprawę na policję.
gość_d72da
2020-06-04 15:02
Absolutnie nie polecam.Firma wyłącznie do dojenia klientów.Dopóki nie wpłacisz kasy jest ok. później licz na siebie .Linia lotnicza odwołuje lot,zostawiają Cie tysiące km od domu "twoja wina" wiec pobierają chore prowizje (140zł) od biletu za złożenie wniosku o zwrot pieniędzy.
gość_c90b0
2020-04-13 21:21
Czy ktoś wie czy zwracają bilety za anulowanie biletu w marcu Warszawa - los Angeles ?
gość_b49e3
2020-04-08 12:39
Niestety jestem kolejnym zawiedzionym klientem.
U mnie chodzi o zwrot kasy za anulowane bilety na trasie Warszawa-Doha-Phuket. Liniami Qatar Airways.
Lot miał się odbyć 21.11.2019, kontaktowałem się z nimi od lipca w sprawie anulacji. We pażdzierniku łaskawie anulowali bilety i przysłali potwierdzenie.
Niestety do dzisiaj nie zwrócili kasy - różnicy ceny. Mówię o koszt biletu - koszt anulwoania.
Dodzwonic sie nie można, od kilku miesięcy nei działa numer warszawski. Na maile odpowiadają tylko standardowo "mamy długą kolejkę i dopowiemy za X dni" Nic więcej się nie dzieje, nie dzwonią, nie piszą.
W spamie nie ma :) a na Qatar nic nie mogę zrobić bo odpowiadają że rezerwacja i płatnośc jest przez GTG.
NIE NIE NIE. jesli możecie to patrzcie na te 5% tanszego lotu.
gość_0d17a
2020-02-13 14:05
OSZUSCI - kupilam u nich bilety - pieniadze zaplacilam i nic - cicho. Po telefonie do nich okazalo sie ze moja rezerwacja zostala odwolana.
gość_9709b
2019-12-10 09:28
Uwaga na GOTOGATE i spółki należce do etraveli group. Schemat oszustwa jest nastepujacy:
1) Dokonujesz rezerwacji na ich stronie lotu/uslugi.
2) Placisz przez DotPay.
3) Otrzymujesz potwiedzenie transakcji majlowo i zapewnienie, ze w ciagu 72 godzin otrzymasz potwierdzenie rezerewacji lotu/uslugi.
4) Nigdy nie dostajesz.
5) Rozmowa na infolinii nie ma sensu. Zapewniaja hindusi, ze nigdy twoich pieniedzy nie dostali a zatem nie moga jej zwrocic.
gość_fa92b
2019-10-16 19:23
za nic w świecie nie kupujcie lotów przez ten portal. kupiłam lot barcelona cancun. tydzień przed wylotem sprawdzam rezerwację na air France a tam lot barcelona mexico.nikt nie poinformował mnie o zmianach.
obsługa klienta tragiczna. Na stronie widnieje opis, że maja obsługę w języku polskim-dodzwoniłam się a i owszem, po czym pani poinformowała mnie, że nie może mi pomóc bo ona zajmuje się czym innym i muszę zadzwonić jeszcze raz bo nie może mnie też przekierować do odpowiedniej osoby, po czym odłożyła słuchawkę (na połączenie czekałam 30min!). zadzwoniłam jeszcze raz, customer service po angielsku....tzn bardzo usilne próby rozmowy po angielsku bo odebrał hindus którego nie mogłam zrozumieć. Nic nie rozumieją a na wszystko przytakują yes, I understand. Dzwoniłam w końcu 3 razy, lot mieli zmienić przysłali mi nawet z systemu inny do cancun. Po 24 godzinach rezerwacja na air france wciaż ta sama. Dzwoniłam jeszcze 2 x, poinformowali mnie, że muszę czekać 48h (sic!) na potwierdzenie. Nie zgodziłam się, zrobiłam haję i poprosiłam o eskalację, czekalam na infolini1h, plus wiadomosc na facebooku i maile. W końcu zmienili rezerwację po 6 telefonach i 5 mailach. Dobrze, że spojrzałam tydzień wcześniej na to, bo wylądowałabym niewiadomo gdzie....ODRADZAM!!
gość_d0b17
2019-09-24 14:34
MASAKRA
MASAKRA - tak jak wiele osób piszących poniżej, zrzucają winę na DOTPAY że za późno wysłali im pieniądze i nie mogli zarezerwować biletów przez 3 dni... Na infolinii zbywające ogólniki, na @ brak odpowiedzi. Kasa zamrożona - biletów brak a ceny do góry...ehhh
gość_a346b
2019-09-20 13:21
U mnie to samo! Pomylilem date wylotu i w przeciagu 10 godzin zadzwonilem proszac o zmiane. Pani powiedziala, ze albo lece albo bilet przepada. Zadnej mozliwosci przbookowania, zwrotu badz nawet zmiany nazwiska zeby komus odstapic. Nie wiem jak dla innych ale dla mnie to wyglada jak jawne oszustwo! Moglem wejsc na to forum zanim zakupilem bilet wtedy uniknalbym problemu. Gdzie tutaj jakiekolwiek prawa konsumenta?!
gość_0851b
2019-08-26 22:03
Również odradzam. W moim przypadku otrzymałem potwierdzenie pt. "Dokument podróżny" z numerem zamówienia i numerem rezerwacji. Wiedziony ostrożnością sprawdziłem na stronie przewoźnika - rezerwacja była, więc wszystko wydawało się w porządku. Mimo, że nie jestem amatorem w podróżowaniu i kupowaniu biletów uznałem, że lecę. Następnego dnia dostałem maila, że z powodu "technicznego błędu" rezerwacja została anulowana. Na szczęście dziś (po 9 dniach) dostałem zwrot pieniędzy z dotpay, przez który szła płatność przelewem.
Potencjalny kliencie, jeśli Cię nie zniechęcą negatywne opinie o tej firmie uważaj: "Dokument podróżny" wystawiony przez Gotogate nie jest biletem, tylko potwierdzeniem rezerwacji. Dopiero jak dostaniesz bilet z numerem, to możesz być pewnym, że polecisz!!!
Ten sam bilet kupowałem (nieco drożej) na ticket.pl - zupełnie inna kultura obsługi. Po godzinie informacja o opóźnieniu wystawienia biletu. Po 3 godzinach wystawiony bilet. Do momentu wystawienia biletu tylko blokada na karcie kredytowej bez pobrania środków.
Przy zakupie innego biletu przez ticket.pl - po 2 godzinach telefon, że przewoźnik podwyższył cenę biletu - pytanie czy się decyduję. Nie zdecydowałem się - natychmiastowe odblokowanie kwoty na karcie.
gość_0851b
2019-08-26 22:01
Również odradzam. W moim przypadku otrzymałem potwierdzenie pt. "Dokument podróżny" z numerem zamówienia i numerem rezerwacji. Wiedziony ostrożnością sprawdziłem na stronie przewoźnika - rezerwacja była, więc wszystko wydawało się w porządku. Mimo, że nie jestem amatorem w podróżowaniu i kupowaniu biletów uznałem, że lecę. Następnego dnia dostałem maila, że z powodu "technicznego błędu" rezerwacja została anulowana. Na szczęście dziś (po 9 dniach) dostałem zwrot pieniędzy z dotpay, przez który szła płatność przelewem.
Potencjalny kliencie, jeśli Cię nie zniechęcą negatywne opinie o tej firmie uważaj: "Dokument podróżny" wystawiony przez Gotogate nie jest biletem, tylko potwierdzeniem rezerwacji. Dopiero jak dostaniesz bilet z numerem, to możesz być pewnym, że polecisz!!!
Ten sam bilet kupowałem (nieco drożej) na ticket.pl - zupełnie inna kultura obsługi. Po godzinie informacja o opóźnieniu wystawienia biletu. Po 3 godzinach wystawiony bilet. Do momentu wystawienia biletu tylko blokada na karcie kredytowej bez pobrania środków.
Przy zakupie innego biletu przez ticket.pl - po 2 godzinach telefon, że przewoźnik podwyższył cenę biletu - pytanie czy się decyduję. Nie zdecydowałem się - natychmiastowe odblokowanie kwoty na karcie.
gość_57127
2019-08-26 20:30
nadal nie rozumiem, po co ludzie się proszą o kłopoty dla 5 zeta
gość_1ec0a
2019-08-26 12:24
Nigdy niczego nie wypisuję na forach ale jestem w dramatycznej sytuacji !!!! Straciłem CZAS, PIENIĄDZE, BILET i stoję w miejscu. Zakupiłem bilety z Madrytu do Limy , powrót Ekwador Madryt , rezerwacja po kilku dniach anulowana , otrzymałem maila ,że linia lotnicza źle wyliczyła sobie cenę na przelot i anulują lot.Od czterech miesięcy do dnia dzisiejszego nie zwrócono mi pieniędzy, nie odpowiadają na maile, na infolinii można posłuchać sobie tylko beznadziejnej muzyczki.Na ich stronie jednak bilety są nadal widoczne. Mam za sobą kilkadziesiąt lotów i pierwszy raz coś takiego mi się przytrafia. Jedna wielka masakra, jak chcenie zmarnować kilka dni ,polecam z całego serca.
gość_220f5
2019-08-05 11:57
Również nie polecam
gość_50897
2019-07-26 11:38
Również PRZESTRZEGAM!!!
Oto moja historia:
Chwilę po 14-tej kupiłam bilet na 11-tą następnego dnia. Mąż i ja bardzo dużo latamy więc kupowanie biletów nie stanowi dla mnie żadnego problemu. Ku memu zdziwieniu, chwilę po transakcji (zamiast nr rezerwacji) dostałam maila z informacją, że moja rezerwacja „jest przetwarzana i firma się ze mną skontaktuje, jeśli będzie wiedzieć coś więcej, co może zająć do... 72 godzin”. Odczekałam pół godziny. Nic nie przyszło. Zadzwoniłam do call center. Po 15 minutach oczekiwania wreszcie ktoś odebrał telefon. Dowiedziałam się, że faktycznie taki mail został wysłany. Pani zgłosi mój problem technikom. Nic więcej nie może dla mnie zrobić. Na moje argumenty, że system pobrał z konta 1200 zł (na marginesie - jak na lot europejski dość dużo) i prośbę żeby zadzwoniła do linii lotniczych powiedziała, że nie może, bo nie dostałam numeru rezerwacji i w tej sytuacji w zasadzie nie funkcjonuję jako osoba. Mam czekać na bilet albo kupić nowy, ale na moje ryzyko, bo system może mi oddać pieniądze albo przysłać pierwszy bilet. W regulaminie jest napisane, że firma ma na to trzy dni. Usiłowałam zapytać, dlaczego sprzedają bilety na następny dzień skoro mają trzy dni na wystawienie biletu. Odpowiedzi oczywiście nie dostałam.
Po dwóch godzinach ponownie zadzwoniłam. Usłyszałam to samo. W bezsilności sama zadzwoniłam do linii lotniczych. Dowiedziałam się, że faktycznie system nie przydzielił mi rezerwacji więc nie mogą mi pomóc, ale „Gotogate” w takiej sytuacji powinien anulować rezerwację. Zapytałam dlaczego nikt mi tego nie zaproponował. Usłyszałam, ze pewnie nie chcą tracić klienta. I żebym przypadkowo nie kupowała nowego biletu, bo jeśli kupię taki sam, (z Zurichu do Gdańska jest tylko jeden bezpośredni), na to samo nazwisko to system potraktuje to jako błąd i anuluje oba. Wysłałam do „Gotogate” maila z prośbą o pilne zajęcie się tą sprawą. Dostałam odpowiedź, że bardzo dziękują mi, ze do nich napisałam i że zajmą się nią natychmiast jak tylko przyjdzie moja kolej”.
Pieniądze zostały pobrane, nie mam biletu, nie wiem czy lecę... Po prostu nie do uwierzenia!!!! Do dnia lotu nikt się do mnie nie odezwała. Zadzwoniłam do call-centre i dowiedziałam się, że moja rezerwacja nie istnieje!!!! Jeszcze raz powtarzam - pieniądze zabrane z konta, nie mam biletu, nikt się do mnie nie odezwał. Uważajcie na tę firmę!
gość_a1ec5
2019-07-17 16:59
One of the worst agencies I've come across in my life. Was trying to buy a ticket for the wife of mine and the son from Bristol back to Europe. Painfull walk through "additional" options - had to pay in addition virtually for every piece of language on their hands, that totalled nearly twice the original value of the ticket! At the end I had no choice but to buy it Had to call the thrice to get the information that my reservation got cancelled and they don't have my money, but I can write a formal complaint and they have 90 days to take action. This is robbery no less. I feel outraged writing the complaint. Avoid at any cost! If kayak wants to deal with them I am not using them anymore either... Keep away!
gość_3d765
2019-07-11 14:20
zaplacilem za walizke tzw. bagaz nadawany a na lotnisku mi kazali doplacic za to/ kpina, reklamacja w ogole nie dziala, minely 2 miesiace zero odzewu,
SCAM ALERT, i paid for luggage but they want to pay again at the airport, i tried to claim it but there is no answer