Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
pasazer: bmi nie "pozwala" latac bmibaby na swoich trasach, a Lufthansa "nie pozwala" latac na swoich trasach Germanwings. To chyba oczywiste? CeZero powinno miec swoja baze w LCJ, KRK i GDA i moze innych portach regionalnych, ale nie w WAW, ktore jest hubem mamy. A LOT powinien na swoje maszyny oferowac "tiny fares" z WAW, a takze skupic sie na biznesie na trasach regionalnych. Vide znow bmi/bmi regional//bmibaby.
W C0 najbardziej mnie irytuje to ze lataja tylko z lotnisk gdzie moga liczyc na paszerow min. w 70% oblozenia a uwazam to za totalny blad!!!!!
Taka linia jak C0 powinna latac ze wszystkich lotnisk w Polsce i to na kilku trasach...Wolalbym nabijac kabze polskiemu przewoznikowi niz irlandzkiej FRancy czy madziarom z W6...niestety ja latam do BZG i nie mam wiekszego wyboru niz FR....dlatego los C0 mam gdzies....za to ze nie potrafia myslec kategoriami narodywymi a tylko kasowymi a efekt jest taki jak wiemy wszyscy....
A poropos LOTu, LOT ma nowego prezesa.
Uwazam, ze LOT powinien wchlonac do siebie wszystkie "niskokosztowe" trasy CeZero, a zostawic CeZero tylko do czarterow. LOT powiniwn takze zmienic swoja taryfikacje, oferujac najnizsze taryfy economy saver w cenach zblizonych do cen LCC. Problem tylko taki, ze LOT ma braki w maszynach. Ale przklad bmi british midland moglby byc znamienny dla LOTu, jak sie robi dobry biznes.
pasazer: C0 ma straty, wiec zawsze grozne jest bankructwo. Jezeli LOT, ktory chce wejsc na gielde nie zrobi cos z C0, to o udanym debiucie moze sobie pomarzyc albo ogolnie zapomniec. Kto zainwetuje pieniadze w przedsiebiorstwo, ktore zarzadza swoja spolka-corka w tak karygodny sposob, ze z roku na rok ma coraz wieksze straty przy zwiekszajacym sie ruchu pasazerskim? Wedlug mnie atrakcyjne kierunki C0 to Lizbona, reszta to niestety standard. Do tego C0 mocno kooperuje z biurami podrozy, wiec w przyszlosci moze bedzie tak, ze beda specjalizowac sie tylko w czarterach. Jezelio czegos radykalnie nie zmienia, to wroze koniec tej firmie.
Osobiscie balbym sie kupic bilet w C0, zwlaszcza w czasie promo bilet za 119 w tym wlioczona andrenalina za kilkugodzinne opoznienie lub odwolanie lotu. Pomyslec, ze chodzily sluchy, ze LOT chcial jak najmocniej wypromowac marke i ja pozniej sprzedac z zyskiem. Jednak ta "operacja" im sie chyba nie udala. Cos czuje, ze C0 przestanie istniec, pewnie po wakacjach, a somoloty wroca do LOT-u.
aynis: Jak to co? Zawieszaja, odwoluja, kasuja...
A co się dzieje z połączeniem C0 LIL-GRO? Nie ma dostępnych biletów. Umknęła mi ta informacja na forum?
To ja też pozdrawiam, jeszcze z Trójmiasta ;) Na razie wszystkie W6 latają z GDN punktualnie, więc mam nadzieję, że i mój będzie punktualny, a śnieżyce ominą Luton...
tomekk-81
2008-04-07 11:16
Pozdr. z centralnej Polski z miasta Łodzi :)
gufi_gda
2008-04-07 11:14
franka: no to Gdańsk Ciebie pozdrawia
hehe, pojawila nam sie franka:), czytam was od ponad 2 lat, ale dopiero ostatnie numery C0 zmobilizowaly mnie do uzewnetrznienia sie na forum. pozdrawiam wszystkich, a zwlaszcza trojmiasto i aynis:P
gufi_gda
2008-04-07 10:52
Chyba C0 polubiło kwotę 119 PLN brutto i rozsyła oferty lotów za taką kwotę. Ciekawe ile z tych oferowanych lotów się odbędzie?! To jest oferta na kwiecień, a juz siatka dziurawa jak ser.
tomekk-81
2008-04-06 22:48
C0
tomekk-81
2008-04-06 22:47
Paolo: hahah C) nex time ;))
A franka podobnie jak aynis też jest z Trójmiasta :)
cezary: Gdzie "niemilo"? Sluchajcie, ale pojawila nam sie "franka", moze to jest ta poszukiwana "kolezanka aynis"? :O)
jakoś tak niemilo się robi na forum
paolo-79
2008-04-06 22:28
tomekk:C0 next time;)miras:tylko koincydencje dzis na forum;)
ehh ta firma potrzebuje STRATEGII i na bank prywatnego wlasciciela. Mam nadzieje, ze w koncui ja sprywatyzuja i stana na nogi, bo zle im nie zycze.