gość_ebea9
2015-06-05 19:36
gość_2df9a, "GDN i KRK już mają wystarczająco dużo lotów" pozwol ze o tym zadecyduje potrencjal portow i sam przewoznik, a nie ty.
gość_64cf4
2015-06-05 16:54
Do: gość_4ccb3, a UE wspiera linie lotnicze poprzez samorządy regionalne więc na to samo wychodzi a LOT, SAS, CSA też ostatnio otrzymały porządną kroplówkę finansową.
A to LH po cichu poprzez LOT blokuje wejście TK do portów regionalnych w Polsce, LH ma więcej do stracenia niż LOT.
gość_2df9a
2015-06-05 16:07
TK powinien latać z WRO i KTW, GDN i KRK już mają wystarczająco dużo lotów. POZ i LCJ to pomysł od czapy, może RDO i LUZ też jest w planach Turkisha? Mówią tak, bo chcą pozwolenia dostać, proste. A potem i tak tylko 5 razy dziennie z WAW będą latali.
gość_a24ab
2015-06-05 14:14
Z Gdańska to byłby dobry strzał . Kierunku do Stanbułu bardzo dobry :)
gość_0609b
2015-06-05 11:00
Gosc 2faca. A co, KTW to co to jest by z automatu dostac takie polaczenie? Oni sami zdecyduja i na pewno w pierwszej linii beda to GDN i KRK bo sa to najwazniejsze lotniska.
gość_93880
2015-06-05 10:19
Czytanie ze zrozumieniem w Polsce kuleje co widać po komentarzu gość_2faca.
Czas pokaże czy Lot faktycznie dogadał się z TK.
@gość_2faca: jeżeli w planach nie mają KRK a co najwyżej KTW, to dlaczego wiceprezes Turkisha powiedział, że jako pierwsze po WAW interesuje go połączenie do KRK?
gość_2faca
2015-06-05 02:05
Antoni, jakiego KRK? W planach mają najwyżej KTW. Gdańsk i Kraków zwłaszcza już dostali wystarczająco dużo. A wszystkim tym 4 pozostałym lotniskom się przyda połączenie do IST.
gość_4ccb3
2015-06-04 23:30
Gdyby sie te plany spelnily, bylabu to dobra wiadomosc dla portow regionalnych. Calkowicie jednak rozumiem obawy LOTu oraz innych przewoznikow, na przyklad sprzeciw Lufhansy w Niemczech przed ekspansja Turkisha w Europie. Linia ta jest spoza UE wiec moze byc wspierana przez turecki rzad, ktory na dodatek rozbudowuje dla tej linii lotnisko w Stambule. Takie wsparcie nie jest mozliwe w krajach UE, dlatego Turkish nie stanowi uczciwej konkurencji dla linii krajow UE. Turkish ma niezaprzeczalnie swietny serwis pokladowy, ale mnogosc niedawnych incydentow w tej linii (w tym katastrofa w Amsterdamie pare lat temu, wystarczy sprawdzic ile incydentow dotyczy Turkisha na avherald) moga swiadczyc niezbyt pochlebnie o bezpieczenstwie lotow ta linia.
Oby im się udało, przynajmniej z KR i GDN