Ankieta: Funkcjonowanie MPL Katowice-Pyrzowice.

Witam, Jestem studentką logistyki i obecnie pisze prace licencjacką. Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety, która pozwoli mi na napisanie prace. Ankieta skierowana jest do osób, które chociaż raz korzystały z usług tego portu. Z góry dziękuję:) Link do ankiety: zobacz link
27/04/2015 09:47  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_94207 2019-04-29 11:51   
gość_94207 - Profil gość_94207
Dzień dobry, widzę że prowadziła Pani badania dotyczące funkcjonowania MPL Katowice. Ja również prowadzę badania do mojej pracy magisterskiej na ten temat. Czy mogę prosić o kontakt mailowy z Panią? Mam pewne pytanie. Podaje mój adres: zobacz link
Pozdrawiam :)
gość_94207 2019-04-29 11:49   
gość_94207 - Profil gość_94207
Dzień dobry, widzę że prowadziła Pani badania dotyczące funkcjonowania MPL Katowice. Ja również prowadzę badania do mojej pracy magisterskiej na ten temat. Czy mogę prosić o kontakt mailowy z Panią? Mam pewne pytanie. Podaje mój adres: zobacz link
Pozdrawiam :)
pede 2015-05-01 07:45   
pede - Profil pede
Niski poziom wypadków? WTF?
gość_32d0c 2015-05-01 01:26   
gość_32d0c - Profil gość_32d0c
misiok: widac wyraźnie, ze ankietę przygotowywała osoba, dla której latanie samolotem oznacza jedynie korzystanie z LCC i nie widzi swiata poza takimi liniami. Mozna oczywiście i tak, tylko czy nie lepiej od razu zaznaczyć, ze szuka sie głosów pasażerów FR i W6?
gość_f80cd 2015-04-30 22:30   
gość_f80cd - Profil gość_f80cd
Dziękuję bardzo za uwagi, z pewnością przydadzą się na przyszłość:) Jeżeli chodzi o zwrot "matek z dziećmi" jest to ogólnie przyjęte, choć mogłam to ująć inaczej. Proszę wybaczyć mi ponieważ pierwszy raz przeprowadzam takie badania:)
misiok 2015-04-29 21:27   
misiok - Profil misiok
Ja mam więcej uwag:
Pytanie 1 - jeśli ktoś lata rzadziej niż raz do roku to brak możliwości poprawnej odpowiedzi i nie bardzo jest co wybrać