rzetelność firm sprzedajacych bilety lotnicze

Może warto by było napisać coś o rzetelności firm sprzedających bilety lotnicze. Otrzymałem maila z firmy FRU.pl z informacją, że bilet na trasie POZ-WAW-KRK mogę zarezerwować za 204 zł, ucieszyłem się, termin wylotu odpowiadał idealnie mojej podróży do Krakowa. Niestety po wejściu do systemu rezerwacyjnego okazało się, że ten sam bilet kosztuje 278 zł + 49 opłaty transakcyjnej (50% drożej). Pani w informacji stwierdziła, że jednak 278. To jak to jest, chyba powinienem to traktować jako wprowadzenie klienta w błąd. Nikt mnie nie przekona, że w ciągu 20 minut cena biletu na tak krótkim odcinku potrafi wzrosnąć o 50%. Co na ten temat sądzą inni czytający i piszący. Ja zrobię jedyną rzecz w którą w tej sytuacji będę mógł zrobić, wyrzucę FRU z mojej przeglądarki (równoznaczne z nie kupowaniem u nich biletów) i będę namawiał znajomych, żeby tego nie robili. Jako, że zajmuję się zarzadzaniem uwaga do decydentów firmy FRU (jeżeli czytają): Pamiętajcie, każdy niezadowolony klient negatywną informację o firmie przekaże 5 innym potencjalnym klientom. Pozdrawiam Zarząd FRU.pl.
27/03/2015 11:31  
gość_7798f
gość_7798f - Profil gość_7798f
gość_9665c 2020-07-22 17:11   
gość_9665c - Profil gość_9665c
Tak u mnie wczoraj taka sama zasitniała sytuacja kupiłam bilet z ponagleniem żeby zapłacić bo może wzrosnąc cena i potem otrzymałam info że na ten lot nie ma miejsc { więc dlaczego był dostępny w systemie?} i teraz zwrot pieniędzy jest od 1-3 msc a jeśli chodzi o przebukowanie biletu to można na drozszy lot a nie na tani drugi który znalazłam . Poza tym na czat odpowiadają z bardzo dużym opóźnieniem więc nie ma możliwości załatwienia sprawy na domiar złego w godz 9-17 więc jak pracuję w tych samych godzinach to już nic z tego . Dramat po prostu . Jestem załamana
gość_7bc13 2020-07-15 22:24   
gość_7bc13 - Profil gość_7bc13
Może trzeba się nauczyć korzystać z ofert internetowych, a dopiero później wylewać żale? Cena, która widzisz po wyszukaniu ofert nie stanowi oferty w rozumieniu prawa handlowego, przysługuje ci zażalenie do ślepej kiszki z zaleceniem zejścia na ziemie.
gość_462ce 2020-07-15 16:54   
gość_462ce - Profil gość_462ce
Podzielam zdanie niezadowolonego klienta.Moj przypadek jest jeszcze bardziej banalny .Zakupiłem bilet przez firme Fru.pl na poczatku roku 2020 ,niestety w okresie maj-czerwiec loty zostały wstrzymane z powodu koronawirusa COVID 19 ,jak wiadomo sytuacja nadzwyczajna i nikt nie ponosi za to odpowiedzialnosci
Problem w tym ,ze słozyłem reklamacje o zwrot kosztów za bilet i niestety ZOOONK
Oczywiscie firma zgodziła sie z moja reklamacja ,żadaniem zwrotu ,lecz tłumaczac sie brakiem odzewu ze strony Przewoźnika firma Easy Jet wciaz odsyła mi e-mail z wiadomoscia i stała regułka iż firma Easy Jet co prawda wywiazała sie z uwzglednieniem reklamacji i zwrotem kosztów ,lecz w połowie wartości.
Nie czekajac długo postanowiłem zwrócic sie bezposrednio do Easy.Jet i otrzymałem ekspresowo wiadomosc ,ze pieniadze zostały przekazane juz w maju firmie FRU.PL
Firma natomiast wciaż wysyła mi regułki co mozna ,a co nie mozna i wciaz upiera sie przy swojej wersji ,ze otrzymała połowe wartosci faktury,co jest zupełna bzdurą
Przetrzymuja moje pieniadze za bilet !!! Oszusci
gość_3f26d 2015-03-31 19:07   
gość_3f26d - Profil gość_3f26d
adam7691- zanim coś napiszesz, warto najpierw poznać zasady sprzedaży biletów i mailingu reklamowego. Szczegóły masz już w postach poniżej.
"Jako, że zajmuję się zarzadzaniem..." Powstrzymam się od złośliwości na temat profesjonalizmy kadry zarządzającej :)
marqoos_pl 2015-03-30 15:25   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Jest to calkowicie normalna sytuacja i nie ma co z tego powodu niebios poruszac. Wszystko zalezy od tego, czy rezerwacja i wystawienie biletu jest jednoczesne (lub zaraz po zrobieniu rezerwacji). Czesto robiac to w nocy, na przelomie miesiaca czy nawet tygodnia tak sie moze zdarzyc i nie jest tu posrednik niczemu winny - taryfa nie jest dostepna i bilet nie moze byc wystawiony. Czy wyzsza cene posrednik wezmie na siebie, czy tez nie, to jest dyskusyjne, ale zazwyczaj nikt tego nie robi. Najprawdopodobniej gdzies tam w warunkach zakupu masz taka informacje, ale nie wiem, czy je przeczytales (a zapewne zaakceptowales). Z taryfami biletowymi jest jak w kazdym innym sklepie: masz 10 sloiczkow z dzemem. Tego po 1 zl jest sztuk 5, potem po 1,50 sztuk 7 itd... Jak sie najtanszy skonczy, to zazwyczaj schodza kolejne, czyli te po 1,50. Czym blizej zamkniecia (czy wylotu), to tych tanszych sloiczkow dzemu bedzie najprawdopodobniej malo (lub wcale), ale jeszcze zostana jakies drozsze, o podobnej jakosci, ale innej cenie. Tak samo jest z biletami. A co do ofert, ktore sa wysylane mailowo, to wszystkie maja ceny 'od', czyli tych po 204 bedzie 5, 219 kolejne 10, 278 nastepne 15 itd. Nie tylko Ty dostajesz newsletter, wiele osob tak robi i w okreslonym okresie popularne strony moga miec kilkaset klikniec / wyszukan na minute, wiec spokojnie z teoriami spiskowymi. Ktos sie zdecydowal na to szybciej.
gość_097c1 2015-03-30 15:22   
gość_097c1 - Profil gość_097c1
Ja tam wolę zaplacić tych 50 złotych więcej i mieć pewność, że ktoś zna się na rzeczy. Jak był ostatni straj lufthansy, to inni próbowali dodzwonić się na infolinię linii lotniczych, a nam dziewczyna z Fru.pl załatwiła wszystko w 10 minut.
gość_e7492 2015-03-29 20:54   
gość_e7492 - Profil gość_e7492
Spokojnie może być ciekawiej... ten czy inny pośrednik (wszyscy mają podobny dostęp do taryf = tak samo mogą się na Ciebie wypiąć; dlatego kupuje się u źródła/ najpewniejszy zakup jest stronie linii lotniczej) i może się tak - rzadko, ale możliwe! - zdarzyć (bdb cena, a blisko do wylotu), że niedoszły pasażer cieszy się, że zakupił bilet za te 204 zł czy 278 zł, od pośrednika przychodzi numer z potwierdzeniem, więc wszystko git. W praktyce podróżny nie wie, że pośrednik mógł sprzedać taryfę, której w danej chwili już na rynku nie było i piszą Tobie po 1h, 1 dniu: tak kasa doszła, nr potwierdzenia wygenerowany, ale albo pan kupi droższy (tylko taki mamy w ofercie), albo zwrócimy Paniu (co Ci z tego gdy bilet w chwili w której to piszą kosztuje 2x tyle, a Ty muszisz tam być tego dnia!) pieniądze po X dniach.

Rzadki ZONK, ale się zdarza, ktoś kto rezerwował przez pośrednika (czyli taki kontrakt na "rynku", a nie fizycznie bilet co ma miejsce przy rezerwacji na stronie przewoźnika) na ostanią chwilę być może to tu na forum potwierdzi :)
gość_d220e 2015-03-28 14:30   
gość_d220e - Profil gość_d220e
tak, jest to możliwe, i co wiecej typowe. taryf w niskiej cenie jest mało.
gość_96877 2015-03-27 16:12   
gość_96877 - Profil gość_96877
Być może mail dostało kilka (naście, dzieciąt) innych osób i ktoś Cię ubiegł ;)
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama