×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Zwrot kosztów za bilet ryanair


Witam wyslalem formularz o zwrot kosztow ze nie moge leciec z powodu choroby razem z zaswiadczeniem lekarskim i odeslali mi pismo w ktorym nie wiem o co chodzi bo troche kuleje z angielskim wiec mam prosbe moze mi powiecie o co tu chodzi czy mi oddadza kase ? Bardzo prosze o pomoc Private and Confidential POLAND KRKMAN Our Ref: 790596/ZWKYVQ/AB zobacz link Dear Mr , I acknowledge receipt of your online enquiry dated 5th February 2015. I confirm that we have processed a Travel Credit in respect of your confirmation number ZWKYVQ. The amount of the Travel credit you have received is 354.52 PLN. Please see on the next page the Terms and Conditions of the Travel Credit. I hope that the above has been of assistance. Yours sincerely, Ryanair Customer Service Department PLEASE READ THE WORDING BELOW: This Travel Credit may be used as part or complete payment against a future Ryanair flight(s) including the fare, taxes, fees and charges. Website fares will be offered, if available, when booking flights through the Call Centre. Travel Credits can be used to book flights, for any named person. Please note that Travel Credits cannot be used for payment of Car Hire, Insurance or Hotel Accommodation. The Travel Credit must be redeemed within 6 months (180 days) from the date of this email, but travel can take place up to 12 months after this date. In order to redeem this Travel Credit it will be necessary for you to contact our Reservations Department on one of the following number: PLEASE CHECK THE RESERVATIONS CONTACT NUMBER FOR EACH COUNTRY IN THE FOLLOWING ADDRESS: zobacz link N.B. Unfortunately this Travel Credit cannot be used as payment through our website zobacz link To redeem the Travel Credit you should quote your confirmation number and provide your unique password (see below). Your password is the same as the above confirmation number

07/02/2015 16:11,  
<>

gość_2e5b3 - Profil
gość_2e5b3
  

gość_3b75e - Profil
gość_3b75e
  
Dokładnie o to mi chodziło:)
12/02/2015 22:55  

gość_7e684 - Profil
gość_7e684
  
Generalnie chodzi o to że nie dostaniesz jako takiej kasy do ręki tylko zwracają Ci kasę w postaci voucher'a na poczet przyszłych rezerwacji.
12/02/2015 12:40  

gość_3b75e - Profil
gość_3b75e
  
skoro mówisz o zwrocie w postaci kredytu to chyba jednak chodzi o to odszkodowanie, nie?
10/02/2015 20:00  

gość_10aed - Profil
gość_10aed
  
jakiego odszkodowania? oj cos z angielskim to kuleja odpowiadajacy ponizej... Primo - dostales zwrot ale w postaci kredytu do wykorzystania przy nastepnej rezerwacji. Ale ta rezerwacje musisz zrobic przez call center a nie przez strone. masz na to 6 miesiecy zeby zarezerwowac a 12 zeby poleciec. Kwota kredytu zostanie odjeta od kwoty naliczonej za lot. Fizycznego zwrotu gotowki nie dostaniesz
09/02/2015 10:07  

gość_939c2 - Profil
gość_939c2
  
lepszy voucher niż nic ;-)
09/02/2015 09:18  

gość_56801 - Profil
gość_56801
  
jest to standardowa odpowiedź informująca Pana, że zgłoszenie zostało przyjęte, decyzja jest podejmowana, wraz z informacjami co należy dalej robić. ... środki można wykorzystać na opłacenie kolejnego lotu dla dowolnej osoby
08/02/2015 00:22  

gość_3b75e - Profil
gość_3b75e
  
Wygląda na to, że kwoty jako takiej nie zwrócą tylko każdy następny lot będzie o nią pomniejszony. Cwaniaki, kombinują jakby tu nie wypłacić odszkodowania...
08/02/2015 00:07  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie