×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Nowa Alitalia


Włoski przewoźnik przedstawił plany związane ze swoją najlbiższą przyszłością. Plany te są ściśle związane z modelem biznesowym największego udziałowca Alitalii, linii Etihad Airways. Trzema głównymi portami operacyjnymi włoskiego przewoźnika (hubami) będą lotniska Rzym/Fiumicino, Mediolan/Malpensa oraz Mediolan/Linate. Ten ostatni port zwiększy ilość bezpośrednich połączeń do europejskich destynacji wykorzystując flotę A320, A319 i E-175. Partnerzy Alitalii, Air Berlin i Fly Niki, przenieśli swoje operacje z lotniska Malpensa na Linate, aby oferować dogodne połączenia przesiadkowe dla swoich pasażerów. Flota dalekodystansowa włoskiego przewoźnika wzrośnie o 32%, a nowe samoloty będą pochodziły z zamówień Etihad Airways. Flota wąskokadłubowa zostanie natomiast zredukowana o 13%, a 14 maszyn A320 zostanie przekazanych linii Air Berlin. Zwiększeniu ulegną bezpośrednie połaczenia do Azji i Ameryki Północnej. Z Mediolanu/Malpensa do Abu Zabi, Szanghaju i Tokio/Narita. Lotnisko Rzym/Fiumicino będzie miało nowe/zwiększone oferowanie do Berlina/Tegel, Dusseldorfu, San Francisco, Meksyku, Pekinu, Seulu, Santiago/Chile oraz Rio de Janeiro. Dodatkowe fundusze otrzyma filia Alitalia Cargo, której dynamiczny rozwój jest planowany. Na pokładach samolotów Alitalii zobaczymy zmiany wystroju wnętrza, nowe menu (między innymi najwyższej jakości włoskie potrawy i wina) oraz nową jakość obsługi pokładowej. Przewoźnik będzie nadal ściśle współpracował ze swoimi partnerami ze Sky Team (Air France/KLM, Delta Air Lines) oraz Air Berlin, Air Serbia i Fly Niki.

22/01/2015 17:34,  
<>

gość_ca617 - Profil
gość_ca617
  

  
może nie na temat:P ale chciałam się z Wami podzielić ciekawą wyszukiwarką zobacz link, polecam serdecznie
27/01/2015 07:27  

gość_f4faa - Profil
gość_f4faa
  
Bez glowy jest rozwijanie siatki miedzykontynentalnej z MXP, a europejskiej z LIN w Mediolanie, bo nie beda sie mogly nawzajem zasilac pasazerami przesiadajacymi sie z rejsow miedzykontynentalnych na europejskie.

Mysle, ze caly plan jest mimo wszystkopomyslany tak, by bardziej wspierac Etihad, a nie Alitalie. Etihad od dawna szuka sobie miejsca, bo przegrywa z Emirates i Qatarem, jako najmniejszy z 'duzych' w regionie. M.in. po to kupiono airberlin, Alitalie czy Air Serbie, aby przywozily one do AUH pasazerow, aby zasilac siatke Etihad. Przykladem tego jest to, ze AB i AZ beda teraz latac z wielu portow regionalnych do AUH zamiast dowiesc tych pasazerow do swoich hubow i samemu zawiezc ich dalej.
22/01/2015 23:55  

  
Wiele portali lotniczych zaprezentowało nowy plan biznesowy Alitalii, między innymi Airways News, CH Aviation, Air Transport World.
Krótki artykuł z USA Today:
zobacz link

22/01/2015 22:00  

gość_fb5b0 - Profil
gość_fb5b0
  
greg0303 : Jakie jest źródło tych informacji ? Wygląda na to, że Alitalia wsparta Etihadem idzie w dobrym kierunku. Póki co Alitalia lata z Polski tylko z WAW i KRK, może jak stanie finansowo na nogi to doczekamy się tego przewoźnika tez w innnych polskich portach. Konkurencja dla LH w takich portach jak GDN,WRO, KTW czy POZ będzie mile widziana.
22/01/2015 20:44  

gość_fd7ac - Profil
gość_fd7ac
  
a czy AB nie zrezygnował z zakupu nowych maszyn niedawno ? czyżby eithat optymalizował liczbę maszyn w liniach gdzie ma udziały bez kupowania nowych ?
22/01/2015 18:10  

  
Nowy plan biznesowy zakłada, że Alitalia zacznie przynosić zyski już w 2017 roku.
22/01/2015 17:37  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie