Nowe wąskokadłubowe samoloty dla LOTu

Wie ktoś nad czym najbardziej LOT się zastanawia, bo ostatnio stało najbardziej na: - Boeing 737-800MAX i - Airbus 320neo A właśnie poprzedni prezes sprowadzał specjalnie Embraery a teraz je oddają. Myślę jednak że to dobra decyzja tylko szkoda że tamten tyle kasy zmarnował. Niech ściągną Airbusy chociaż przy ich flocie bardziej ciągną do Boeinga ale kto wie może zmienią zdanie.
10/01/2015 20:10  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_dd8e0 2015-01-13 10:13   
gość_dd8e0 - Profil gość_dd8e0
Moglby byc wreszcie airbus.
demar 2015-01-13 08:18   
demar - Profil demar
@prizimizio: Embraer to zupełnie inny segment niż wyczekiwany dla LOT-u Airbus A320/321 lub Boeing B737.
Skoro zupełnie inny segment to nie można pisać "o wiele lepsze" - po prostu inne.
Nie ma E-Jet w wersji np. 168pax, 180pax. A co powiedzieć o 200pax?

A320/B737 dla LOT-u ma być podstawą floty w segmencie 150-200pax
prizimizio 2015-01-13 02:17   
prizimizio - Profil prizimizio
Embraery są o wiele lepsze od Boeingów czy Airbusów, mogliby zostawić te co są, albo kupić nowe E170/195.
czapl1997 2015-01-11 22:23   
czapl1997 - Profil czapl1997
zobacz link
Czyżby to coś znaczyło?
wojtek 2015-01-11 12:10   
wojtek - Profil wojtek
Dlaczego zmarnował? Embraery, które są wycofywane mają po 10 lat. Pewnie, że można powiedzieć, że na samolot to wcale nie jest dużo. Ale można też powiedzieć, że samoloty te wykonały swoją misję, czas na nowe.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy