gość_d6b91
2014-11-07 17:31
szcególnie pasażerów przybywa a nie ubywa, po co ludzie piszą talkie głupoty. człowieku nigdy wiecej nie pisz na żadnym firum niczego bo głupot nie chce mi się więcej czytać
gość_d6b91
2014-11-07 17:28
do gość_c32b0: na jakiej podstawie to mówiłeś? nic dziwnego że jesteś niespełna rozumu, zachowujesz się jakpolityk przed wyborami ...
gość_c351f
2014-11-06 22:03
Mogliby z KTW otworzyć chociaż MUC
gość_c32b0
2014-11-06 21:58
A mówiłem, ze będzie od wiosny dużo dobrych nowości, to byłem potraktowany jak wariat! ;P
Ale jak ma niby ktoś przejąć rotacje po LCJ? Przecież Łodzi nie ubywa a przybywa-nie rozumiem o co chodzi?
prizimizio
2014-11-06 21:48
gość_a1e45-Dokładnie tak jak mówi gość_4ccb3, właśnie dlatego na LCJ Danish Air Transport będzie latał, a nie SAS, bo nie są pewni czy będzie popyt na taki duży samolot. We WRO i POZ wiedzą ile osób lata i czy mogą sobie pozwolić na puszczenie większych maszyn. Być może z czasem i do Łodzi CRJ900 SASu poleci.
gość_abc9e
2014-11-06 19:50
Pewnie Rzeszów, ostatnio wygląda jakby grali w jednej drużynie z LCJ (4YOU)
gość_4ccb3
2014-11-06 19:25
gość_a1e45: zwiekszenie samolotow SASu jest zwiazane z zaprzestaniem wspolpracy SASu z linia Cimber, do ktorej nalezaly CRJ200 obslugujace te trasy.
gość_ade29
2014-11-06 18:36
A które lotnisko dostanie rotację po łodzi?
gość_48007
2014-11-06 18:34
LF na MUC jest o tyle dobry, że obecne godziny nie pozwalają na wiele przesiadek, a i tak lata sporo osób. Dlatego nie dziwi otwarcie kolejnego połączenia tego samego dnia.
gość_a1e45
2014-11-06 17:53
A co do SASu - zwiększyli samoloty na CPH-WRO i CPH-POZ. Do Wrocławia poleci dwa razy dziennie CR9,a do Poznania dwa razy dziennie CRJ900 i raz dziennie ATR 72.
prizimizio
2014-11-06 17:45
gość_ade29-Słyszałem, że ponoć około 80%. Coś w tym musi być, skoro otwierają drugi lot.
prizimizio
2014-11-06 17:35
gość_96877-Na pewno SAS? Bo że cs z SASem to wiem, ale jaka linia? :) Jeśli faktycznie SAS, to świetnie.
gość_ade29
2014-11-06 17:27
A jakie jest obecnie LF do Monachium?
gość_96877
2014-11-06 16:52
Już wiemy, Adria i SAS ;)
gość_7fd03
2014-11-06 16:49
Do CPH prawie na 100% turbośmigłowy DAT na codeshare z SAS.
prizimizio
2014-11-06 16:42
Aha, i będzie bazowany jeden samolot.