Mnóstwo nowych połączeń

Wczoraj odbył się inauguracyjny rejs LOT-u do Pekinu. Samoloty na tej trasie mają latać w środy, piątki i niedziele. Ale to nie jedyna nowość. Lufthansa uruchomia trzy nowe połączenia z Polski: z Gdańska i Krakowa do Frankfurtu oraz z Wrocławia do Duesseldorfu. W letnim rozkładzie przewoźnik na trasie Polska - Niemcy będzie oferować ponad 330 rejsów tygodniowo. Od 27 marca linie British Airways przeniosły loty z Warszawy do Heathrow na inne londyńskie lotnisko - Gatwick. Przewoźnik zapowiada również uruchomienie od 6 maja połączenia z Warszawy na inne londyńskie lotnisko - City. Będzie można tam latać sześć razy w tygodniu. Na Gatwick z Poznania linie będą latać także przez cały tydzień oraz sześć razy w tygodniu z Krakowa. Nowe połączenia oferują również tanie linie. Ryanair zapowiedział szereg nowych połączeń z siedmiu polskich lotnisk do kilku miast, przede wszystkim do Wielkiej Brytanii. Wraz z nowymi połączeniami linie będą oferować 31 połączeń Polski na Wyspy. Centralwings zapowiada nowe loty z Krakowa do Amsterdamu oraz częściowo czarterowe połączenie z Krakowa do Dubrownika. Przewoźnik zaoferuje ponad 20 rejsów z czterech polskich miast. Wizz Air zamierza w najbliższym czasie uruchomić osiem nowych połączeń z Warszawy, Gdańska i Katowic. 14 czerwca wystartuje sześć połączeń letnich do Heraklionu (Grecja), Burgas (Bułgaria), Barcelony (Hiszpania) oraz na Korfu (Grecja). Ponadto 2 kwietnia rusza połączenie z Gdańska do Turku (Finlandia) oraz 1 kwietnia z Warszawy do Doncaster Sheffield (Anglia).
31/03/2008 15:03  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_b3e43 2015-10-24 14:13   
gość_b3e43 - Profil gość_b3e43

Witam. Mam do sprzedania bilet na lot z Rzeszowa do Londynu w dwie strony linia Ryanair. Wylot 24.10.2015 godz 22 a powrót 28.11.2015 godz 17,40. Cena jaka mnie interesuje to 300zł plus kupujacy musi pokryc koszt zmiany danych. W cenie jes kupiony bagaz rejestrowany o wadze 15 kg. Zainteresowanych prosze o kontakt pod numerem tel. 788 100 728.
tomekk-81 2008-04-02 13:44   
tomekk-81 - Profil tomekk-81
wspaniały widoczek, jak samolot wznosi sie z pasa startowego i skręca nad brzegiem morza :) miodzio.
Dobre też są kserokopiarki stojące na środku MXP jako reklama Konica ;)
paolo-79 2008-04-02 13:41   
paolo-79 - Profil paolo-79
dareck:tez mnie to ciekawi..tomekk-81..reklamy w MXP sa przesolone.gdzie nie odwroce glowe..EA,D&G i reszta.FCO nie jest gorsze...ladujac w Barcelonie widze wielki napis BARCELONA na T B, ladujac w Fiumicino nic nie widac jakie to lotnisko,za to pozdrawiaja nas 10-metrowymi literami napisem Emporio Armani na terminalu C..hehe
tomekk-81 2008-04-02 13:19   
tomekk-81 - Profil tomekk-81
obłożenie lotów LCJ-MXP wynosi ok50-70%, takie mam dane od znajomego, który leciał i z prasy łódzkiej.
Jeśli chodzi o reklamę Volare w LCJ to poszaleli nieźle :), ale godziny odlotów są tragiczne. Wziać tylko łóżkjo ze sobą i spac na lotnisku MXP ;) apropos: jak zwiedzłem sobie hektary MXP to wrażenie robią eleganckie reklamy (jak an stolicę mody przystało)
dareck 2008-04-02 08:07   
dareck - Profil dareck
Ależ miałem piękny sen dzisiaj... śniło mi się, że C0 otworzył trasę GDN-BGY... W zasadzie to powinien być koszmar ze względu na przewoźnika, ale i tak się ucieszyłem... A to tylko sen.. Miłego dnia ;) /// Tak swoją drogą to nie rozumiem, dlaczego VolareWeb zdecydowało się na łączenie Mediolanu z Łodzią, zamiast z Trójmiastem?
paolo-79 2008-04-02 01:11   
paolo-79 - Profil paolo-79
aguirre:jak wloskie kierunki nie ciesza sie w polsce uznaniem?to niektore linie po prostu nie potrafia.popatrz Wizz od 4 lat robi KTW-BGY,CIA zawsze min 3-4/tyg.I jest powodzenie.Co brakuje z Polski to Toscana, PSA najlepiej dla LCC bo FLR ma lotnisko na male samoloty tylko...Fakt,VCE/TSF tez brakuje z PL...Jesli polaczenie z stolicy PL do serca finansowego IT nie ma sensu to jakie polaczenie ma sens?od kilku miesiecy mowisz tez ze dajesz VE kilka miesiecy,nie wiem skad to ciskanie na VE..zrobili ci fuu jak mnie ce zero kiedys?hehe;)
aguirre 2008-04-02 00:57   
aguirre - Profil aguirre
paolo, a ja sądzę, że sukcesu nie będzie. Mediolan z WAW by LCC po prostu nie idzie. Kronika zamkniątych tras: NE do BGY, DY do MXP, chyba C0 do MXP. Teraz spodziewam się ograniczenia trasy do sobotniego lotu na sezon zimowy i 'zawieszenia' w kolejnym letnim. A VE daję w ogóle tylko kilka miesięcy istnienia. Galowie te 4 benki mogą włączyć do Transavii.
Moim zdaniem VRN byłby dobrym strzałem. W tej chwili polskie biura podróży sprzedają wycieczki do m.in. Wenecji i Florencji na bazie lotów C0 do BLQ. A do Wenecji z VRN bez porównania bliżej, plus 'pielgrzymkowa' Pa2. No i przede wszystkim do skasowania 'zapomoga' od rejonu Veneto. Ale w ogóle to włoskie kierunki nie cieszą się w Polsce uznaniem, niestety.
humbak 2008-04-02 00:12   
humbak - Profil humbak
adams, to prawda, ale nie mozna mowic, ze MXP jest dla sieciowych, a BGY dla LCC. Kazdy moze na oba latac, jak chce. MP ma tylko wieksza infrastrukture dla long-houl, etc. W koncu Volare jest LCC, a ma baze wlasnie na MXP.
paolo-79 2008-04-01 18:55   
paolo-79 - Profil paolo-79
yach:a kto chce leciec do VRN?W6 zrobil super...mysle ze bedzie mial sukces na tym polaczeniu..mIMO ze lubie VE,matke ma nie najlepsza,ale galowie juz niedlugo pozamiataja;)
yach 2008-04-01 17:00   
yach - Profil yach
W WAW VE mizernie się reklamuje. A W6 połączenia do BGY na azie ne reklamuje. Ale dni i godziny to W6 ma dziadowskie. Mimo wszystko to jednak porządniejsza spółka niż Volare, które ma dwa razy mniej maszyn niż ... C0. A biorąc pod uwagę reputację 'matki' VE to już w ogóle .... Czem W6 nie wybral np. takiego Treviso czy zwolnionej VRN ? Skasowałby dotację z regionu Vemeto jak I9.
adams 2008-04-01 16:20   
adams - Profil adams
paolo: nie jechałem ale przejadę sie w sierpniu. Tak w ogłe to Volare reklamuje sie w krk na przystankach, zeby skłonic polaków do latania do Mediolanu nie wiem jak jest w WAWie?
paolo-79 2008-04-01 16:11   
paolo-79 - Profil paolo-79
jasne MXP jest oficjalne lotnisko Milano ale jak mowicie...dystans od MXP i Orio do centrum jest taki sam, a od ktorego lotniska dojedzie sie predzej zalezy tylko od aktualnego traffico na A4 (do BGY) i A8 (do MXP)...zwykle zawalona jest mocniej A4, ale 5 czy 10 minut to zadna roznica...Na korzysc BGY jest to ze to maly airport i szybko z niego wyjsc...Kiedy Malpensa to cale miasto...jechaliscie kiedys z T1 do T2 w MXP?5km hehe;)W kazdym razie w koncu WAWa ma 2 polaczenia LCC do Milano,do niedawno nie bylo zadnego i to byl szok...
adams 2008-04-01 15:59   
adams - Profil adams
stenus:ok, zapomniałem dosać głównie dla LCC :) Jedna z takich wybijających się lini jest właśnie Airberlin i Alitalia, Brussels Airlines, ale one mają kilka lotów dziennie. Natomiast na czołówce jest Ryan i Myair one mają tam bazy. Ponad 90% lotów prowadza LCC.
humbak 2008-04-01 15:49   
humbak - Profil humbak
adams, Bergamo wcale nie jest tylko dla "tanioszkow", bo lataja tam takze i sieciowe, jak Air Berlin. Wiem, ze MXP i BGY sa w takiej samej odleglosci od MIlano, ale smieszy mnie zawsze, jak Volare sie oglasza, ze jest bezkonkurencyjne z Polski, gdyz lata na najblizsze lotnisko Mediolanu, podczas gdy inni z Polski lataja na oddalone Bergamo. Rozumiem, gdyby latali na LIN. Air One by moglo zaczac latac...
adams 2008-04-01 15:42   
adams - Profil adams
odległość z malpensy i orio al serio jest prawie taka sama. Różnią sie tylko koszty przejazdu od 2 euro. No i Bergamo jest dla LCC a MXP jest dla tradycjnych i tanioszków również.
humbak 2008-04-01 15:38   
humbak - Profil humbak
Ale ja sadze, ze to chodzi o BGY, a nie MXP.
adams 2008-04-01 15:23   
adams - Profil adams
paolo: i dobrze, bedzie konkurencja i bilety bedą tańsze :)
tomekk-81 2008-04-01 15:22   
tomekk-81 - Profil tomekk-81
to kolejny po Volare przewoźnik wskakujący w tę destynację, jednak potrzeba tak przewoźników nielowcostowych. ALitalia całkowicie wycofuje sie z tej trasy?
paolo-79 2008-04-01 15:19   
paolo-79 - Profil paolo-79
jak Milano z WAW nie bylo w LCC to nie bylo.teraz kiedy jest VOlare, Wizz sie wkreca tez...;)
humbak 2008-04-01 15:09   
humbak - Profil humbak
Wizz Air ogłosił dziś uruchomienie regularnego połączenia pomiędzy Warszawą
a Mediolanem.
Do tej pory przewoźnik oferował na tej trasie jedynie sezonowe, zimowe loty.
Od 14 czerwca połączenie to zostanie na stałe umieszczone w siatce połączeń przewoźnika.
Wizz Air będzie latał na nowej trasie 3 razy w tygodniu, we wtorki, czwartki
i soboty.
Samoloty z Warszawy do Mediolanu będą odlatywać o 12.10, natomiast te lecące z Mediolanu lądować będą w stolicy Polski o 16.40.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy