×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Koniec programu A350-800


W czasie konferencji prasowej w Hamburgu (przekazanie pierwszego samolotu A380 liniom Qatar Airways) prezydent i dyrektor generalny Airbusa, Fabrice Bregier, przyznał, że prace nad programem A350-800 zostały wstrzymane. Bardzo mała ilość zamówień tego modelu (tylko 28 pozostało) oraz ogłoszenie programu A330neo były bezpośrednimi przyczynami tej decyzji. Wygląda na to, że A350-800 podzieli losy B787-3 i odejdzie do lamusa.

18/09/2014 16:34,  
<>

gość_53377 - Profil
gość_53377
  

  
AWAS (Pegasus Aviation) potwierdził właśnie decyzję o konwersji zamówionych A350-800 do A350-900. Zostało już tylko 26 zamówień na -800.
04/10/2014 12:19  

  
AWAS (Pegasus Aviation) potwierdził właśnie decyzję o konwersji zamówionych A350-800 do A350-900. Zostało już tylko 26 zamówień na -800.
04/10/2014 12:18  

  
Ta decyzja była do przewidzenia po prezentacji A330neo. Myślę, że Airbus musi dokładnie przeanalizować, czy w dalszej perspektywie (10 lat i więcej) opłaca mu się bardziej zrobić plastikowego (kompozytowego) A330, czy też (co sugerowała część analityków) poprawić projekt A350-800 (np. nieco dłuższy jako konkurent do B787-9 oraz z lżejszym silnikiem, choćby Trent 7000). W obu wariantach dalszy rozwój -800 w obecnej postaci nie miał sensu. Ale na razie to nic pewnego, że A350-800 podzieli los B787-3.
19/09/2014 16:12  

  
Indywidualni przewoźnicy podejmą decyzje dotyczące zamiany zamówień A350-800 (Aeroflot - 8 maszyn, Asiana - 8, Yemenia - 10 oraz AWAS/Pegasus Aviation - 2).
19/09/2014 00:46  

  
Wiadomo już, co z ostatnimi 3 liniami(Aeroflot, Asiana, Yemenia)? Przeszły do A33neo, czy uciekły do Boeinga?
18/09/2014 17:57  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie