×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Lufthansa o konkurencji


Wczoraj, 20 maja, odbyło się spotkanie biznesowe w rezydencji prezydenta USA w Waszyngtonie na temat zagranicznych inwestycji w Stanach Zjednoczonych. W spotkaniu uczestniczył też nowy prezes Lufthansy, Carsten Spohr, który podkreślił znaczący wzrost konkurencji na rynku przewozów lotniczych. Przewoźnicy prywatni są obecnie pod dużą presją ze strony linii lotniczych, które są własnością rządową. Dzięki tej uprzywilejowanej pozycji nastąpił szybki rozwój lotnictwa cywilnego na Bliskim Wschodzie. Lufthansa osiągnęła ponownie swój poziom przewozów pasażerskich i towarowych sprzed okresu strajków, jakie miały miejsce w Niemczech w ostatnich miesiącach. Rozmowy zarządu ze związkami zawodowymi pilotów wkrótce odbędą się ponownie. Linie Germanwings skutecznie konkurują z liniami niskokosztowymi i Luthansa jest bardzozadowolona z tego modelu biznesowego. Niemiecki rynek lotniczy jest piątym największym na świecie i według prognoz na przyszłość będzie rozwijał się w tempie wzrostu przewozów o około 3,5% rocznie. Airbus przewiduje, że niemieccy przewoźnicy do roku 2032 będą potrzebowali szacunkowo 800 nowych samolotów (Airbus posiada 65-procentowy udział na rynku niemieckim).

21/05/2014 17:33,  
<>

gość_e4b25 - Profil
gość_e4b25
  

  
jak zawsze ciekawe informacje. Dzięki @greg0303
22/05/2014 18:31  

  
Wczoraj, 20 maja, odbyło się spotkanie biznesowe w rezydencji prezydenta USA w Waszyngtonie na temat zagranicznych inwestycji w Stanach Zjednoczonych. W spotkaniu uczestniczył też nowy prezes Lufthansy, Carsten Spohr, który podkreślił znaczący wzrost konkurencji na rynku przewozów lotniczych. Przewoźnicy prywatni są obecnie pod dużą presją ze strony linii lotniczych, które są własnością rządową. Dzięki tej uprzywilejowanej pozycji nastąpił szybki rozwój lotnictwa cywilnego na Bliskim Wschodzie. Lufthansa osiągnęła ponownie swój poziom przewozów pasażerskich i towarowych sprzed okresu strajków, jakie miały miejsce w Niemczech w ostatnich miesiącach. Rozmowy zarządu ze związkami zawodowymi pilotów wkrótce odbędą się ponownie. Linie Germanwings skutecznie konkurują z liniami niskokosztowymi i Luthansa jest bardzozadowolona z tego modelu biznesowego. Niemiecki rynek lotniczy jest piątym największym na świecie i według prognoz na przyszłość będzie rozwijał się w tempie wzrostu przewozów o około 3,5% rocznie. Airbus przewiduje, że niemieccy przewoźnicy do roku 2032 będą potrzebowali szacunkowo 800 nowych samolotów (Airbus posiada 65-procentowy udział na rynku niemieckim).
21/05/2014 17:33  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie