Airbus - co nowego ?

Przedstawiciele Airbusa podali ostatnio kilka szczegółów na temat najbliższych planów producenta. Rozpoczął się proces zwiększenia maksymalnej ilości miejsc na pokładach maszyn A320/A321. Pierwsza z nich będzie mogła zabierać 186 pasażerów (dotychczas 180), a druga 240 (dotychczas 240). Szczegóły wprowadzonych zmian w obu typach zostaną podane w przyszłym tygodniu. Prawdopodobieństwo produkcji modelu A330neo jest bardzo wysokie, gdyż zarząd Airbusa przyznał, że zainteresowanie ze strony przewoźników jest bardzo duże. Model z nowymi jednostkami napędowymi mógłby też być oferowany liniom, które zamówiły A350-800, którego produkcja stoi pod dużym znakiem zapytania. Według nie potwierdzonych jeszcze informacji firma Rolls Royce Aviation otrzymałaby ekskluzywny konrakt na dostawy silników do modelu A330neo. Prezes Airbusa stwierdził również, że pojawienie się w segmencie 400 pasażerów modelu B777-9X w 2020 roku będzie stanowiło konkurencję dla modeli A380. Producent nie jest zadowolony ze zniżek podatkowych jakie Boeing otrzyma od stanu Waszyngton w zamian za kontynuację produkcji nowego modelu (B777-X) w okolicach Seattle. Linie Emirates Airlines ponownie podkreśliły zainteresowanie dalszymi zamówieniami A380 jeśli producent wprowadzi zmiany w tym modelu: układ siedzeń 3-5-3 w klasie ekonomicznej (obniżenie poziomu głównego pokładu umożliwia taką konfigurację) oraz opracowanie nowych, bardziej ekonomicznych w eksploatacji jednostek napędowych. Decyzje w sprawie A330neo zostaną podjęte w ciągu najbliższych paru miesięcy, a ewentualny model A380neo będzie tematem dalszych analiz technicznych.
21/05/2014 17:07  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
solokhumbu 2014-05-21 18:54   
solokhumbu - Profil solokhumbu
Gdyby Ryan latał na A320, powiedziałbym, żę te dodatkowe 6 foteli to efekt likwidacji dwóch WC z tyłu ;-)
greg0303 2014-05-21 17:10   
greg0303 - Profil greg0303
Model A321 zwiększy maksymalną pojemność z 220 do 240 pasażerów.
greg0303 2014-05-21 17:07   
greg0303 - Profil greg0303
Przedstawiciele Airbusa podali ostatnio kilka szczegółów na temat najbliższych planów producenta. Rozpoczął się proces zwiększenia maksymalnej ilości miejsc na pokładach maszyn A320/A321. Pierwsza z nich będzie mogła zabierać 186 pasażerów (dotychczas 180), a druga 240 (dotychczas 240). Szczegóły wprowadzonych zmian w obu typach zostaną podane w przyszłym tygodniu. Prawdopodobieństwo produkcji modelu A330neo jest bardzo wysokie, gdyż zarząd Airbusa przyznał, że zainteresowanie ze strony przewoźników jest bardzo duże. Model z nowymi jednostkami napędowymi mógłby też być oferowany liniom, które zamówiły A350-800, którego produkcja stoi pod dużym znakiem zapytania. Według nie potwierdzonych jeszcze informacji firma Rolls Royce Aviation otrzymałaby ekskluzywny konrakt na dostawy silników do modelu A330neo. Prezes Airbusa stwierdził również, że pojawienie się w segmencie 400 pasażerów modelu B777-9X w 2020 roku będzie stanowiło konkurencję dla modeli A380. Producent nie jest zadowolony ze zniżek podatkowych jakie Boeing otrzyma od stanu Waszyngton w zamian za kontynuację produkcji nowego modelu (B777-X) w okolicach Seattle. Linie Emirates Airlines ponownie podkreśliły zainteresowanie dalszymi zamówieniami A380 jeśli producent wprowadzi zmiany w tym modelu: układ siedzeń 3-5-3 w klasie ekonomicznej (obniżenie poziomu głównego pokładu umożliwia taką konfigurację) oraz opracowanie nowych, bardziej ekonomicznych w eksploatacji jednostek napędowych. Decyzje w sprawie A330neo zostaną podjęte w ciągu najbliższych paru miesięcy, a ewentualny model A380neo będzie tematem dalszych analiz technicznych.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy